20 статей, якщо ви вперше звернулися до рекламної агенції

Коли бізнес вперше звертається до рекламної агенції, виникає безліч питань про хід роботи, формування системи комунікацій, про дію маркетингових каналів.

Команда OdesSeo підготувала список статей, які допоможуть отримати якнайбільше корисної інформації, якщо ви тільки починаєте роботу з агентством. Однак ці статті будуть корисними і тим, хто давно делегує маркетингові обов’язки рекламним агентствам.

Знайомство з роботою та як правильно вибудувати комунікацію з digital агентством?

Важливо розуміти, що фахівцю, який працюватиме з вами, потрібно отримати максимально повну інформацію про бізнес та його основні цілі.

Також на старті необхідно розподілити зони відповідальності. Важливо пам’ятати, що ви довіряєте маркетинг фахівцям і вони запропонують вам максимально ефективне і надійне. креативне вирішення завдання, проте не завжди клієнти готові до експериментів. Найголовніше в комунікації це чути аргументи один одного та пробувати-пробувати-пробувати.

Контекстна реклама

Переваги контекстної реклами полягають у тому, що правильно налаштована реклама залучить максимально цільову аудиторію, а це означає, що ваш бюджет не буде витрачено даремно. Друга перевага – це час. Даний вид маркетингового каналу починає працювати відразу після його запуску, що дозволяє отримати максимальну вигоду за короткий термін.

У наших кейсах ми розповіли про найскладніші, але цікаві випадки, з якими ми зіткнулися в роботі, але успішно досягли мети для наших клієнтів.

  1. Кейс з просування продукції Shabo: реклама алкоголю в Google Ads та Facebook
  2. Ефективне просування житлових комплексів з використанням реклами в Google Ads та Facebook
  3. Кейс: як збільшити дохід у сфері B2B за допомогою реклами в Google Ads Як збільшити продажі з сайту в 3 рази
  4. Кейс на прикладі інтернет-магазину кондитерських аксесуарів

SEO-оптимізація

Щоб можливості інтернету стали надійною основою розвитку вашого бізнесу, необхідно не просто наявність сайту, а ще й постійна робота над ним: розвивати, наповнювати, знаходити нові канали залучення потенційних клієнтів. Якщо з сайтом не працювати, не оптимізувати його, то дуже швидко можна втратити трафік, піти з першої сторінки видачі пошукової системи та втратити прибуток.

Ми зробили добірку кейсів, щоб ви на власні очі побачили, як SEO працює на практиці.

  1. Кейс SEO-просування магазину для кондитерів: виведення в лідери ніші в Україні за 1 рік
  2. Кейс SEO-просування інтернет-магазину сантехніки: трафіку
  3. Кейс SEO; що потрібно регіональному агентству, щоб конкурувати з агрегаторами нерухомості?
  4. Кейс SEO-просування: просування інтернет-магазину в Польщі

SMM-маркетинг

Соціальні мережі є ефективним інструментом створення та управління масовою думкою про ваш товар або послугу. Саме за допомогою соціальних мереж можна виправити негативну репутацію бренду та залучити цільових користувачів. Активність вашого інтернет-ресурсу в соціальних мережах також позитивно впливає і на позиції сайту у видачі пошукових систем.

Ми зібрали кейси за нашими SMM-проектами та найцікавіші статті, які точно допоможуть дізнатися цей напрямок інтернет-маркетингу краще.

  1. Просування ОДНБ у соціальних мережах
  2. Чат-бот: помічник для реклами
  3. Просування відео на YouTube без реклами / Стратегія просування в соціальних мережах
  4. Генерація лідів в Facebook
  5. Як налаштувати піксель Facebook за допомогою Google Tag Manager

Email-маркетинг

Email-маркетинг — це необхідний інструмент налагодження зв’язку з користувачем, можливість отримати його лояльність, а також запропонувати товари та послуги. Саме завдяки email-маркетингу можна налагодити зворотний зв’язок з клієнтом, повідомляти про новинки та акції, виявити турботу і при цьому розповісти про вашу компанію, її послуги/товари, успішно продаючи їх лояльному клієнту.

У наших статтях та кейсах ми докладно розписали все найцікавіше про email-маркетинг.

  1. Навіщо email-маркетинг бізнесу?
  2. Як створити правильну стратегію в email-маркетингу?
  3. Як налаштувати email-маркетинг для інтернет-магазину?
  4. Кейс налаштування тригерних листів на прикладі інтернет-магазину кондитерських аксесуарів
  5. Кейс про роботу лояльності на бізнес

Сподіваємося, що цей гайд був корисним для вас і ви ним обов’язково скористаєтеся! Слідкуйте за оновленнями у нашому блозі, адже ми робимо лише корисний контент для наших читачів.