Business Manager — визначення та необхідність

Business Manager – інструмент для компаній, брендів з управління сторінками, рекламними кабінетами, каталогами централізовано.

Обзор структуры Бизнес Менеджера Фейсбук

Навіщо потрібен цей інструмент і які проблеми може вирішити? 

Проблема, з якою стикаються власники бізнесу –  немає всіх прав на його ресурси Facebook. Сторінку створив спеціаліст SMM, рекламний кабінет створив колишній маркетолог і тепер не може передати його у власність клієнта.

Єдине правильне рішення в цьому випадку — щойно створили сторінку компанії у Facebook, одразу створюйте Business Manager та керуйте ресурсами компанії централізовано. Також буде вирішене питання відновлення доступів до ресурсів компанії при зміні маркетолога або агентства. 

Щоб створити Business Manager, перейдіть за посиланням і дивіться відео, як створити Business Manager:

Керування ресурсами в Business Manager здійснюється у розділі Налаштування.

Настройка Бизнес Менеджера Фейсбук

Рекламний кабінет у Бізнес Менеджері

Створити рекламний кабінет можна двома способами — за допомогою профілю або в бізнес-менеджері.

У чому переваги рекламного кабінету, який ви створюєте через Business Manager перед рекламним кабінетом, створеним профілем?

Профіль може створити лише один кабінет, а в Business Manager можна створювати кілька, доступний ліміт нових рекламних кабінетів можна переглянути в Налаштуваннях компанії.

Лимит рекламных кабинетов в Фейсбук Бизнес Менеджере

Це зручно, якщо ваша компанія має кілька сторінок, і потрібно розділити їх бюджети. Або коли  над рекламою різних напрямів компанії працюють окремі спеціалісти чи агенції. При цьому всі рекламні кабінети вашого Business Manager можуть використовувати піксель для створення аудиторій. В рамках одного Business Manager можна поділитись ресурсами, наприклад, індивідуалізованими аудиторіями між рекламними кабінетами.

Адмін Бізнес Менеджера може надавати доступ до рекламних кабінетів Facebook профілів, які додані як співробітники.

Адміністратор Бізнес Менеджера може призначити доступ партнера до рекламного кабінету свого БМ іншим Business Manager, з якими співпрацюють.

І ще вагома перевага – створювати індивідуалізовані аудиторії на основі даних про користувачів, клієнтів можливо лише у рекламному кабінеті, створеному через Business Manager.

! Важливо пам’ятати, що рекламний кабінет, створений у Бізнес Менеджері, не можна передати у власність іншого Бізнес Менеджера

У випадку співпраці Компанії з агентством або маркетологом на аутсорсі, Компанія надає партнерський доступ, а після закінчення співпраці  доступ скасовує. Усі ресурси компанії залишаються у його власності.

Отже, у Business Manager можна:

  • створити рекламний кабінет — Ads Manager,
  • заявити права на рекламні кабінети, що належать окремим профілям або запросити доступ на керування ними,
  • подати запит на партнерський доступ до рекламних кабінетів, що належать іншим Business Manager.

Дивіться відео, як створити рекламний кабінет у Business Manager:

Ads Manager — способи платежу

Важливим моментом, на який варто звернути увагу, є спосіб оплати. Як спосіб оплати в Україні можна використовувати:

  1. Карту фізичної особи.
  2. Карту юридичної особи.
  3. PayPal
Довідка про доступні способи оплати у вашій країні за посиланням

Відео, як додати спосіб оплати:

Однак у  разі додавання картки юридичної особи для закриття бухгалтерського обліку потрібні оригінали документів із Facebook, які ви не отримаєте, є можливість лише роздрукувати рахунки в електронному вигляді.

Саме тому найчастіше використовується карта фізичної особи. У цьому випадку цей користувач повинен бути власником рекламного кабінету або адміністратором Business Manager, щоб контролювати витрати бюджету зі своєї картки.

Можна додати додатковий спосіб оплати, і якщо на основній карті не буде грошей, списання відбудеться з додаткової картки. 

Якщо Facebook не вдалося списати кошти, він зупиняє всі рекламні кампанії в даному кабінеті та блокує частину функцій налаштування реклами та передачі прав. Як тільки ви поповните картку та проведете платіж, реклама знову демонструватиметься, всі функції рекламного кабінету працюватимуть коректно.

! У Business Manager, в якому є Ads Manager з непогашеною заборгованістю, блокується можливість створювати нові рекламні кабінети. 

Рекомендуємо створювати Ads Manager, Business Manager за допомогою профілю реальної людини, особистість якої можна підтвердити документами, на аватарці профілю має бути його фотографія. Все, що пов’язано з просуванням бізнесу, запуском реклами, Facebook ретельно перевіряє, і за будь-яку підозрілу активність, натяк на порушення правил. може заблокувати. У разі реального профілю, ви легко вирішите це питання з підтримкою, потрібно буде тільки надіслати документи. Якщо у профілі Facebook вигадане ім’я та котик на аватарці, вирішення питання займе набагато більше часу, або проблему зовсім не вдасться вирішити

Сторінки в Business Manager – управління та передача прав

Управління сторінками через Бізнес Менеджер не відрізняється від управління прямим способом. Зручність полягає у наданні або видаленні прав доступу.

У Business Manager ви можете:

  1. Додати сторінку Facebook. У цьому випадку ви заявляєте право власності на цю сторінку, і після схвалення запиту колишнім власником ваш   Business Manager стане власником цієї сторінки.
  2. Запросити доступ до керування сторінкою. Власником сторінки залишатиметься початковий власник. За необхідності, він може видалити ваш доступ у будь-який момент.
  3. Створити сторінку в Business Manager, у цьому випадку вона належить Business Manager.
Добавление и управление страницами в Бизнес Менеджере Фейсбук

За необхідності можна передати сторінку, яка належить одному Business Manager, іншому Business Manager.

Відео, як запросити доступ до Сторінки та схвалити його:

Співробітники в Business Manager

Для керування ресурсами в Business Manager профілі користувачів необхідно додати як співробітників. Співробітнику можна надати як стандартний доступ співробітників Бізнес-менеджера, так і доступ адміністратора. У цьому випадку він отримує повний доступ до всіх аспектів роботи Business Manager і може видаляти та призначати інших адміністраторів. Доступ адміністратора — найвищий рівень доступу Business Manager.

Щоб додати співробітника, потрібна пошта, на яку зареєстровано його профіль. Якщо ваш профіль зареєстровано на номер телефону, до профілю потрібно підв’язати й пошту.

Наступний етап – призначення співробітнику доступу до ресурсів. Одному співробітнику можна призначити доступ  відразу до кількох ресурсів, наприклад, сторінок або рекламних кабінетів. Регулювати можна і рівень доступу, залежно від завдань, що виконуються. Далі співробітник має схвалити запрошення до бізнес-менеджера, воно прийде на пошту.

Управление доступами к ресурсам в Фейсбук Бизнес Менеджере

До одного ресурсу можна надавати доступ кільком співробітникам.

Доступ к ресурсу в Facebook Business Manager
Довідка про ролі співробітників в Business Manager за посиланням

Відео, як додати співробітника в Бізнес Менеджер та відкрити йому  доступ до ресурсів :

Партнерський доступ у Business Manager

До ресурсів Business Manager можна надавати партнерський доступ до інших Business Manager. Після схвалення цього доступу Business Manager з партнерським доступом може призначити своїх працівників керувати цим ресурсом. Партнерський доступ можна призначити тільки до тих ресурсів, якими володіє Бізнес менеджер. 

Відкрити доступ партнеру можна 2 способами:

  1. за ID Business Manager. Партнер отримає повідомлення про надання йому доступу від вашої компанії,
  2. сформувати посилання для відправки партнеру, дане посилання дійсне 30 днів, може бути використане лише 1 раз, і якщо партнер не має Business Manager, йому доведеться його створити.
Партнерский доступ в Business Manager Facebook

У момент призначення партнера ви регулюєте рівень доступу, який залежить від цілей співпраці та завдань, які виконуватиме партнер.

Партнерський доступ також можна відкрити у розділі Налаштування/Користувачі/Партнери . Він буває двох видів:

  1. за ID партнера додаєте його і потім призначаєте йому доступ до ресурсів вашого Business Manager,
  2. ви запитуєте партнерський доступ до іншого Business Manager, щоб надалі, після схвалення, отримати доступ до його ресурсів.

Відео “Як відкрити або запросити доступ Партнера до Business Manager Facebook”:

У розділі «Користувачі» є можливість відкрити доступ до серверів або програмного забезпечення, яким потрібно за API звертатися до ресурсів компанії. Вони називаються системними користувачами.

Ми рекомендуємо використання Business Manager для керування ресурсами компанії у Facebook. Цей інструмент дозволяє:

  • оптимізувати роботу з ресурсами компанії,
  • керувати компанією у Facebook централізовано,
  • призначати, видаляти співробітників та партнерів до ресурсів та об’єктів, контролювати їх доступ.

І ви перестанете ставити запитання: «А хто має головний доступ до нашої сторінки бренду? Кому належить наш рекламний кабінет Facebook?»

Відео Як працювати у Facebook Business Manager у 2022 році

Дивіться докладне відео, як працювати в Facebook Business Manager – докладна інструкція з популярних питань, проблем і способами їх вирішення.