Бажаєте розвивати свій бізнес? – Використовуйте пошукову рекламу Google Ads!

Что такое Google Ads

Що таке Пошукова реклама Google Ads?

Google Ads (раніше Google AdWords) – це рекламний онлайн-сервіс, який дозволяє розміщувати свої оголошення на сторінці результатів пошуку Google. Оголошення виглядають практично ідентично звичайним результатам пошуку і мають єдину відмінність – маленьке слово “Реклама” зеленого кольору. Оголошення Google можуть відображатися у верхній, нижній та бічній частині сторінки результатів пошуку.

Пример Google рекламы

Пример рекламы в Google

Як працює Google реклама

Коли користувач виконує пошук за запитом, Google показує релевантні для користувача оголошення на основі ключових слів, які були використані під час запиту. Рекламодавці, які бажають, щоб їх оголошення показувалися на сторінці результатів, задають ставки для ключових слів, які братимуть участь у внутрішньому системному аукціоні між рекламодавцями з такими самими ключовими словами. У кого буде якісніше оголошення з високою ставкою, той буде показуватися вище при пошуковому запиті. Залежно від розміру ставки для ключових слів, оголошення будуть займати різні позиції.

Крім ставки, Google також бере до уваги релевантність та якість вашого оголошення та веб-сайту. Тому, навіть якщо у вас найвища ставка, а оголошення написане неякісно і посадкова сторінка не відповідає опису в оголошенні, то ймовірність показу вашої реклами в ТОП пошукової видачі Google вкрай мала.

Переваги реклами в Google

1. Можливість показувати рекламу аудиторії, яка готова до покупки.

Ви можете самі вирішувати, за якими пошуковими фразами показуватиметься ваше оголошення. Якщо зібрати список пошукових фраз з комерційними прив’язками, ви показуватиметеся користувачам, які найімовірніше готові здійснити покупку або замовити послугу і таким чином уникнете неефективних показів та витрат.

2. Можливість показувати рекламу в точному місці

Можна вказати географічне розташування, де ви хочете показувати своє оголошення. Наприклад, ви можете вказати в налаштуваннях, щоб ваше оголошення показувалося тільки тим людям, які знаходяться в необхідному місті, районі або тільки в необхідному радіусі (наприклад: 5-10 км. від вашої компанії).

При порівнянні пошукової реклами в Google Ads і, наприклад, таргетованої реклами в Facebook, можемо відзначити, що за допомогою Google Ads можна показати рекламу користувачеві відразу, як сформувалася його потреба. Наприклад, ваш бізнес – доставка суші. Користувач, який бажає замовити суші, вводить у пошуковий рядок необхідний запит та у відповідь миттєво отримує релевантну рекламу, яка дозволить здійснити замовлення без блукань щодо пошукової видачі.

3. Гнучкість управління налаштуваннями

У Google Ads можна швидко змінювати налаштування, і наголошувати на максимальній ефективності. Також є еластичні стратегії, які дозволять розміщувати рекламу з будь-яким бюджетом.

4. Плата стягується, якщо хтось натискає на ваше оголошення.

Google використовує модель реклами з оплатою за клік (PPC), тобто   ви платите тільки в тому випадку, якщо когось зацікавило ваше оголошення і на нього клацнули. Вартість кліку за оголошенням залежить від конкуренції за ставками для ключового слова, що викликало показ рекламної об’яви. Ви можете вказати межу ставок за клік за вашими оголошеннями та встановити максимальний щоденний бюджет. Це дуже позитивний момент, який дуже відрізняється від традиційної реклами, яка показується всім без винятку і коштує фіксовану суму.

5. Можливість відстеження ефективності

За допомогою рекламного кабінету Google Ads ви можете відстежувати та аналізувати безліч параметрів ефективності, наприклад, скільки людей бачать ваше оголошення, скільки вчинено за оголошенням кліків або кількість цільових дій на вашому сайті. Слідкуючи за тим, як просувається ваше оголошення, ви можете швидко внести необхідні зміни для покращення рекламної кампанії.

Приклад: уявіть, що ви власник невеликого квіткового магазину і для його реклами ви замовили “білборд” рекламу. Такий вид реклами неможливо відстежити та проаналізувати для покращення. Ви вкладатимете великі інвестиції, не знаючи, чи окупаються ваші вкладення. За допомогою Google Ads ви можете припинити показ реклами будь-коли, якщо помітите, що не отримуєте бажаних результатів.

Як Google визначає, чи буде ваше оголошення відображатися на сторінці результатів?

В оголошеннях Google використовується алгоритм, який дозволяє визначити, яка реклама конкурента, відображається в результатах пошуку. 

Google Ads це по суті тип аукціону, але виграє не просто учасник з найвищою ставкою. Google також враховує показник якості, який дозволяє визначити, наскільки ваше оголошення релевантне для пошукового запиту, а також яка можливість отримати клік по оголошення. Оголошення, які мають високі ставки та високий показник якості, вважаються лідерами та займають ТОП позиції у результатах пошукової видачі.

Google використовує три основні фактори, щоб визначити, де саме на сторінці результатів показуватиметься оголошення:

1. Ставка

Ставка – це значення, яке ви встановлюєте як максимальну ціну за клік, яку ви готові платити. Задаючи різні значення, можна проводити обсяг трафіку і рентабельність інвестицій у рекламу. Чим вище ставки, тим вірогідніше, що кампанія отримає більше трафіку.

2. Показник якості об’яви

Показник якості — це відображає релевантність оголошення ключовому слову. Ваше оголошення має відповідати пошуковому запиту, щоб воно відображалося вгорі на сторінці результатів пошуку. Якщо хтось шукає «весільні квіти», для Google немає сенсу показувати рекламу манікюрного салону. У такому випадку система надасть низький показник релевантності, тому що ваше оголошення не має відношення до пошукового запиту.

3. Релевантність сторінки

Система надає високий показник релевантності, коли після натискання на оголошення користувач потрапляє на цільову сторінку, на якій міститься релевантна по відношенню до оголошення та ключового слова інформація. Якщо ви є власником салону краси та рекламуєте послугу манікюру, вам слід вказати в оголошеннях сторінку з інформацією про манікюр, а не головну сторінку, яка включає всі ваші послуги.

Відмінність у рекламі для мобільних та стаціонарних пристроїв

У налаштуваннях кампанії ви можете коригувати частку трафіку по пристроях або зовсім виключати покази на: комп’ютери, мобільні пристрої.

Більше половини пошукових запитів у Google виконується з мобільних пристроїв. 

Три основні відмінності між ПК та моб. рекламою:

  • Розмір пристрою а мобільному пристрої менше місця для відображення реклами, тому вам потрібно переконатися, що ваші рекламні матеріали читаються;
  • Зацікавлення:з мобільних пристроїв буде багато трафіку, але навіть найцільовіший не часто буде конвертуватися. Вся справа в тому, що високий відсоток людей проводить аналіз переваг покупки на різних майданчиках, а з мобільного пристрою це робити дуже зручно;
  • Вартість кліку: Ціни за клік відрізнятимуться залежно від пристрою. Наприклад, у планшетів зазвичай найнижча середня ціна за клік, а у настільних комп’ютерів найвища. Така тенденція характерна в основному для бізнесу (B2B) та електронної комерції. Але також існують інші перегріті напрямки, де може бути все навпаки.

Оцінка якості реклами

Написати грамотні та привабливі оголошення, які будуть викликати бажання натиснути на них більше, ніж на оголошення ваших конкурентів, нелегко. Потрібно чітко викласти у вашій пропозиції, чому саме у вас потрібно купити. Також краще підштовхнути користувача до дії та використати заклик. Однією з важливих моментів є грамотно підібрані розширення, які дозволять виділитися і натомість конкурентів.

Ось шість пунктів, які слід враховувати під час написання вашого оголошення:

  • Використовуйте ключові слова у вашому оголошенні. Ви повинні використовувати ключові слова, за якими ви таргетуєте. Так система розуміє, що оголошення є релевантним для пошукового запиту користувача;
  • Чітко сформулюйте свою пропозицію: користувач повинен одразу розуміти, що ви пропонуєте та як ви можете допомогти закрити його потребу. Якщо у вас інтернет-магазин, що пропонує багато різних товарів, переконайтеся, що ваше оголошення веде на релевантну сторінку товару або розділу за ключовими словами, які користувач ввів у пошук;
  • Зверніть увагу користувача на ваше оголошення. Необхідно відразу донести до користувача, чому він повинні вибрати саме вас. У вас краща торгова пропозиція, ніж у конкурента чи ви більш надійні, доступніші? У вас багато позитивних відгуків? Така інформація викликає довіру та загалом позитивно позначається на продажах;
  • Чіткий заклик до дії: користувачі з більшою ймовірністю натиснуть на оголошення, якщо їм повідомити про необхідну дію. Прикладами класичних закликів є «Замовте зараз та отримайте знижку» або «Поспішайте, безкоштовна доставка до 30.10»;
  • Рекламні акції: люди люблять сам процес отримання будь-якої знижки. Ви можете включити акційну пропозицію, наприклад, «Знижка 10% на взуття сьогодні!» або «Безкоштовна доставка!». Це зрозуміло, якщо ви не хочете пропонувати знижку понад витрати на рекламу, але навіть невелика акційна пропозиція може залучити нового клієнта;

Використовуйте розширення до оголошень. У розширеннях відображається додаткова інформація про вашу компанію, наприклад, номери телефонів, посилання на товари або адресу офлайн-точки магазину. А за допомогою уточнень можна вказати додаткову інформацію, яку ви не змогли вказати через обмежену кількість допустимих символів в описах. Увімкнення розширень збільшить обсяг простору, який ви займаєте на сторінці результатів. Плюс, немає жодних додаткових витрат на включення розширень.

Оценка качества рекламы в Google

Підіб’ємо підсумки. 

Пошукова реклама Google Ads – це один з основних і найпотужніших методів реклами в інтернеті, а основна перевага полягає в тому, що пошукова реклама наводить вашому бізнесу “дозрілих” покупців, які найбільш готові зробити замовлення. Її бачать лише відвідувачі, які шукають те, що пропонує рекламодавець. Використання пошукової реклами дозволяє отримати нових клієнтів у перший день запуску, а ефективність цього каналу є однією з найвищих.

Такий вид реклами один із найдорожчих, але витрачені кошти виправдовують себе. Ви отримуєте велику притоку потенційних клієнтів на сайт.