Залишити заявку
Олександра
Кейс: Як нам вдалося підвищити CTR на 70%, цільові дзвінки на 87% та знизити вартість дзвінка на 20% На сьогоднішній день наша співпраця з клієнтом триває понад 4 роки. Ми надаємо послуги налаштування та ведення контекстної реклами в Google та соц. мережах (Facebook та Instagram). Основним завданням є збільшення кількості лідів, а також збільшення кількості підписаних договорів із клієнтами. У цьому кейсі ми опишемо особливості проекту та яких результатів нам вдалося досягти завдяки […]
278
0
09.08.2022
Детальніше
Крістіна
Соцмережі та війна — особливості ведення Бізнес-акаунтів під час воєнного стану 24 лютого мільйони українців прокинулись у новій реальності. Тепер, після кількох місяців протистояння перший шок минув, і в деяких регіонах люди почали поступово повертатись до відносно буденного життя. Але більшість підприємців зіткнулась з рядом питань: як адаптуватися до нових умов? Чи доцільно зараз вести акаунти у соцмережах, запускати рекламу? Чи етично пропонувати зараз свої послуги? […]
476
0
25.05.2022
Детальніше
Марина
Кейс: Ребрендинг та соцмережі – як підвищити впізнаваність нового продукту за допомогою SMM? Кейс: Ребрендинг та соцмережі – як підвищити впізнаваність нового продукту за допомогою SMM? *Матеріал був підготовлений до 24 лютого 2022 року — до початку війни на території України. За перший місяць війни бренд Valesto передав понад 2,5 тонни продукції Збройним Силам України і продовжує допомагати. Ми пишаємося співпрацею та просуванням бренду Valesto. І в цій […]
645
0
08.04.2022
Детальніше
Катерина
Чому email — подарунок для бізнесу в новорічні свята? Чому email — подарунок для бізнесу в новорічні свята? Наближаються новорічні свята, а з ними й зростають продажі майже у всіх сферах діяльності бізнесів. Адже всім потрібно підготувати подарунки, вбрання, купити квитки кудись (у відпустку чи театр) та інше. Але, як ми розуміємо, товари на ринку переважно не унікальні, а це означає, що є конкуренція. […]
400
0
20.12.2021
Детальніше
Крістіна
Кейс: SMM та бетон - просування промислового підприємства в соцмережах Кейс: SMM та бетон – просування промислового підприємства в соцмережах Комбінат малоповерхового домобудівництва Камбіо — це підприємство, що спеціалізується на виробництві сучасних будівельних матеріалів, наданні послуг з будівництва малоповерхових будинків та підпірних систем, а також благоустрою території на цивільних та промислових об’єктах. Наші цілі та задачі Для виробничого підприємства SMM — це насамперед популяризація бренду, […]
1311
0
14.12.2021
Детальніше
Дмитро
Кейс: Успішне SEO для багатопрофільної клініки від початку розробки до ТОПу Кейс: Успішне SEO для багатопрофільної клініки від початку розробки до ТОПу Просування в медичній тематиці для багатьох вебмайстрів супроводжується безліччю проблем та нюансів. Складність просування також підкріплюється пильною увагою з боку алгоритмів пошукових систем. Зокрема, сайти медичної тематики підпадають під якісну оцінку Google сильніше, оскільки відноситься до YMYL “Your Money or Your Life” сегменту. Саме […]
1380
0
09.12.2021
Детальніше
Анастасія Тимошенко
Кейс SEO-просування інтернет-магазину іграшок: відправили в космос електромобілі та потроїли органічний трафік Кейс SEO-продвижения интернет-магазина Кейс SEO-просування інтернет-магазину іграшок: відправили в космос електромобілі та потроїли органічний трафік Вхідні дані: Сайт: https://igrushki7km.com.ua/. CMS: OpenCart. Тематика: ИМ детских игрушек. Специализация: Детский транспорт. Трафик на старте: До 10000 посетителей из органического поиска в месяц. Тезисно о результатах работы над коммерческими разделами: Органический трафик сайта с марта 2020 года по март […]
2859
4
13.07.2021
Детальніше
Иван
На що підписатися інтернет-маркетологу. Топ-40 найкращих telegram-каналів На що підписатися інтернет-маркетологу. Топ-40 найкращих telegram-каналів Тепер, коли загальний інтерес до Clubhouse вщухає, а популярності набирає Dispo ми вирішили проаналізувати, які telegram-канали використовують маркетологи у своїй роботі та вивести топ найкращих за версією OdesSeo. Я опитав лідерів думок і фахівців нашого агентства з метою з’ясувати, які маркетингові канали працюють саме для них, у яких вони бачать […]
11687
4
25.03.2021
Детальніше
Залишити заявку
Ім'я Ім'я не повинно бути порожнім
Сайт (обов'язкове поле) Адреса сайта некоректна
Email (обов'язкове поле) Email некоректний
Телефон (обов'язкове поле) Телефон некоректний
Умови угоди