Залишити заявку
Крістіна
Магазин у Facebook — як це працює
SMM
Магазин у Facebook — як це працює Розділ «Магазин» у Facebook — це зручна можливість не лише познайомити користувачів зі своїми товарами чи послугами, а й продати їх «не відходячи від каси». В якому випадку магазин буде корисним Якщо у вас немає інтернет-магазину. Іноді створення повноцінного сайту є недоцільним (наприклад, якщо бюджет обмежений).Якщо ваша основна […]
40811
107
30.07.2019
Детальніше
Олена
Ефективне використання торгових кампаній у Google Ads на прикладі онлайн-бутика Mr.Wallet Ефективне використання торгових кампаній у Google Ads на прикладі онлайн-бутика Mr.Wallet Глава 1 – Вступ Торгові кампанії – це інструмент, який дозволяє підвищити кількість продажів у рамках контекстної реклами. Він добре підходить для інтернет-магазинів різних галузей діяльності. Саме тому нами було прийнято рішення використати цей інструмент у рамках ведення контекстної реклами для онлайн-бутика Mr.Wallet. На […]
9495
1
17.01.2019
Детальніше
Олена
Кейс: Як збільшити продаж із сайту в 3 рази. Контекстна реклама для інтернет-магазину кондитерського інвентарю Кейс: Як збільшити продаж із сайту в 3 рази. Контекстна реклама для інтернет-магазину кондитерського інвентарю Опис клієнта та завдань, які перед нами стояли У цій статті ми хочемо поділитися досвідом роботи з інтернет-магазином кондитерського інвентарю та інгредієнтів, а також результатами, яких нам вдалося досягти. На момент початку співробітництва клієнт мав базу постійних клієнтів та вів […]
7287
4
17.10.2018
Детальніше
Влад
Що таке мікророзмітка
SEO
Що таке мікророзмітка У цій статті ми покажемо, як за рахунок впровадження мікророзмітки на сайті інтернет-магазину біжутерії збільшилася клікабельність оголошення в органічній видачі Google майже в 1,5 рази і, як наслідок, підвищилися продажі. Кожен seo-фахівець або вебмастер рано чи пізно стикається з такою ситуацією в сніпеті видачі Google: Назріває питання – як зробити так само […]
43441
7
06.11.2017
Детальніше
Анастасія Тимошенко
Datalayer в Google Tag Manager - що це таке і як працює? Datalayer в Google Tag Manager – що це таке і як працює? DataLayer в Google Tag Manager Google Tag Manager – це дуже функціональний та корисний інструмент у роботі інтернет-маркетологів. Завдяки йому більшість установок необхідних для роботи кодів рекламних систем та систем вебаналітики, а також різних кодів відстеження стало можливим без залучення веброзробників та втручання […]
65457
27
25.09.2017
Детальніше
Петро
Google Business: мануал по підтвердженню організації Google Business: мануал по підтвердженню організації Google Мій Бізнес – це сервіс, який поєднує в собі інформацію з Google Analytics, Google адреси, ваш профіль G+, а також дає можливість оформити новий тип публікацій Google Posts та відстежувати їхню ефективність. Також цей інструмент дозволяє бути присутнім у видачі гугла (у спец.блоках: карти, інформація про компанію) навіть […]
37737
22
15.09.2017
Детальніше
Залишити заявку
Ім'я Ім'я не повинно бути порожнім
Сайт (обов'язкове поле) Адреса сайта некоректна
Email (обов'язкове поле) Email некоректний
Телефон (обов'язкове поле) Телефон некоректний
Умови угоди