SMM для промышленного предприятия

Кейс: SMM та бетон – просування промислового підприємства в соцмережах

Комбінат малоповерхового домобудівництва Камбіо — це підприємство, що спеціалізується на виробництві сучасних будівельних матеріалів, наданні послуг з будівництва малоповерхових будинків та підпірних систем, а також благоустрою території на цивільних та промислових об’єктах.

Наші цілі та задачі

Для виробничого підприємства SMM — це насамперед популяризація бренду, створення позитивного іміджу, знайомство потенційної аудиторії з асортиментом продукції.

Контент: візуали, тексти, формати

Уявляючи собі те, як виглядає стрічка Instagram-акаунту виробника бетонних конструкцій, багато хто напевно уявить собі «50 відтінків сірого» та скупий набір технічних характеристик, проте практика показала, що в будь-якій тематиці є місце яскравості та креативу — навіть у виробництві бетонних виробів.

Візуальна складова

Для того, щоб відійти від стереотипу від «сірого-сірого бетону» було вирішено наголосити на яскравих тонах, особливо — на брендовому блакитному кольорі. З метою отримати якісні, цікаві візуали, було залучено фотографа.

Також було знято короткі інформаційні ролики з головним технологом підприємства як спікера. Легкі, доступні до сприйняття, але при цьому висвітлюють всі основні функції та характеристики продукції, вони зібрали велику кількість переглядів та реакцій.

Вирішили виділити такі категорії публікацій:

  1. Ознайомлення з асортиментом.
  2. Ознайомлення з технологіями, які застосовуються на виробництві.
  3. Виконані об’єкти.
  4. “Життя” комбінату: виробничі процеси, заходи на території комплексу. Однією з особливостей комбінату є власний Музей бетону та Будівельна кафедра – їм приділялася особлива увага.
  5. Світовий досвід застосування технологій, що використовуються на КМД Камбіо.
Категории публикаций

У результаті стрічка публікацій вийшла яскравою та цікавою. Крупні плани текстур чергувалися з фото об’єктів, інтер’єру та екстер’єру комбінату, зображеннями новин, а також шаблонами з продукцією та інфографіками:

Примеры лент публикаций

Для публікацій ми використали максимальну кількість форматів: зображення, слайдшоу, каруселі, відео. У Stories також були різні інтерактивні елементи: опитування, тести, відкриті питання.

Копірайтинг

Тексти здебільшого були досить об’ємними, оскільки мали вміщувати технічні характеристики продукції, основні принципи застосовуваних технологій. Нашою метою було донести технічну інформацію у доступному, легкому для сприйняття форматі. Основні тези, на які робився наголос:

  1. Позитивні якості основного будматеріалу – керамзитобетону. А саме: екологічність, низький індекс водопоглинання, відмінна звукоізоляція, збереження тепла.
  2. Інноваційність технології будинку TetHome, яка є запатентованою розробкою комбінату Kambio.
  3. Широке застосування подібних технологій у світовій практиці.
  4. Соціальна місія: навчання майбутніх спеціалістів на будівельній кафедрі, реалізація міських проектів.

Tone-of-voice було вирішено вибрати офіційний, але при цьому не надто сухий. Публікації, орієнтовані на фахівців у будівельній галузі (наприклад, забудовників), були більш конструктивні та наповнені технічною інформацією. А тексти для тих, хто планує будівництво власного приватного будинку, були написані більш доступно та емоційно.

Таргетована реклама у соцмережах

Для просування у соціальних мережах ми вибрали таргетовану рекламу як основний інструмент.

Цілі таргетированої реклами

Для промислового підприємства з якісним сайтом соціальні мережі є переважно не джерелом продажів, а способом заявити про себе, познайомити потенційну аудиторію з продукцією, популяризувати бренд, зміцнити зв’язки з партнерами.

Основними задачами у рекламі були:

  • Підвищення залучення публікацій.
  • Розширення охоплення цільової аудиторії.
  • Залучення позначок “Подобається” на сторінку.
  • Залучення додаткового трафіку на веб-сайт.

Аудиторії у таргетированій рекламі

Спільно з клієнтом ми визначили 3 основних портрети цільової аудиторії

1. Люди, які цікавляться будівництвом власного приватного будинку.

Сюди винесено потенційних клієнтів, які хочуть збудувати будинок особисто для себе. Їхня основна потреба: знайти будівельну компанію, яка максимально економить їхні гроші, час і нерви.

Рекламні повідомлення їм мають бути і емоційними, і переконливо технічними, але без зайвої складності.

Інтереси детального націлення: Каркасний будинок, Земельна ділянка, Будівництво

2. Потенційні забудовники (тобто підприємці, які інвестують у багатоповерхове чи котеджне будівництво).

У разі малоповерхового будівництва КМД «Камбіо» можуть запропонувати безпосередньо будівельні послуги, з багатоповерховим — роботи з благоустрою території. Це більш досвідчена в будівельній сфері аудиторія, яка більш ретельно вивчає характеристику та розраховує власну фінансову вигоду. Інтереси детального націлення та поведінка: Інвестиції в нерухомість, Житловий комплекс, Власники малих підприємств.

Дані категорії детального таргетингу ми окреслили Інтересами: Проектування, Будівельна інженерія, Проектні роботи.

3. Люди, які займають великі посади у сфері промислового та міського будівництва. 

Основні послуги для такої аудиторії: будівництво підпірних систем, благоустрій промислових територій та цивільних об’єктів. Потреби цільової аудиторії збігаються з аудиторією потенційних забудовників

Інтереси детального націлення та поведінка: Промисловість, Громадянське будівництво, Промислова інженерія.

В аудиторіях було визначено і створено «гарячі» — аудиторії користувачів. Реклама на «гарячі» аудиторії дозволяє «наздоганяти», переконувати тих користувачів, які виявляли зацікавленість, але зробили конверсію.

У рекламній кампанії використовувалися:

  • відвідувачі сайту,
  • відвідувачі окремих сторінок сайту,
  • аудиторія взаємодій у соцмережах.

Отримані результати у таргетованій рекламі

Враховуючи основні цілі реклами, нам вдалося досягти таких результатів:

1. Зростання Охоплень за період 01.11.2020-01.11.2021 (порівняно з минулим роком) склало 32,48 %

Рост Охватов

2. Зростання Показів за період 01.11.2020-01.11.2021 (порівняно з минулим роком) склало 51,36 %

Рост Показов

3. Зростання реакцій до рекламних публікацій за період 01.11.2020-01.11.2021 (порівняно з минулим роком) склало 837,38 %

Рост реакций к рекламным публикациям

4. Результат реклами на залучення позначок «Подобається» Сторінки — 368, вартість однієї позначки «Подобається» — 0,55$.

5. Трафікові кампанії запускалися періодично, додатковий трафік на сайт склав 2 183 користувачів, незважаючи на скромний показник, це джерело трафіку дало сумарно 126 конверсій (макро та мікро конверсій).

Результати просування

За час співпраці було досягнуто наступних результатів (статистика на підставі сервісу Livedune) та рекламного кабінету:

Instagram

Зростання переглядів склав 387 %

Зростання сумарної кількості вподобань склав 176 %

Зростання коментарів до публікацій склало 810 %

Перегляди за період 01.11.2020-01.11.2021 — 1 220 653

У середньому за день – 3335

Рекламні покази – 964 968

Органічні – 255 685

Сумарна кількість лайків на всіх публікаціях – 14 302

Сумарна кількість коментарів — 253

Перегляди за період 01.11.2019-01.11.2020 — 315 235

У середньому за день – 525

Рекламні покази – 122 702

Органічні покази -192 533

Сумарна кількість органічних лайків на всіх публікаціях – 1 760

Сумарна кількість органічних коментарів – 28

Facebook

Зростання переглядів склало 153 %

Зростання сумарної кількості реакцій склало 907 %

Перегляди за період 01.11.2020-01.11.2021 — 2 605 058

У середньому за день – 7 118

Рекламні покази – 1 559 811

Органічні – 1 045 247

Сумарна кількість реакцій на всіх публікаціях – 5 874

Перегляди за період 01.11.2019-01.11.2020 — 1 700 119

У середньому за день – 4632

Рекламні покази – 1 545 374

Органічні – 654 872

Сумарна кількість органічних реакцій на всіх публікаціях – 785

Висновки

Для просування у соціальних мережах промислових підприємств важливо:

  1. Визначити цільову аудиторію, її сегменти та потреби кожного сегмента.
  2. Розробити контент план з урахуванням потреб сегментів цільової аудиторії.
  3. Налаштувати таргетовану рекламу для збільшення Охоплень та Залучень до контенту.

Просування промислового підприємства потребує комплексного підходу та розробки Стратегії. Незважаючи на «сувору» тематику (промислово-цивільне будівництво, виробництво будівельних матеріалів тощо), необхідний креативний підхід та різноманітність при створенні контенту.