Як оцінювати результати реклами в Google Ads за допомогою вбудованих звітів частина 2

На даний момент існує безліч інструментів аналізу даних для PPC-фахівця. Один із широко використовуваних — звіти Google Ads. У першій частині статті я оглядала стандартні звіти Google Ads. Тепер розглянемо детальніше кастомізовані звіти і навіщо вони потрібні.

Перше, що необхідно зробити — визначити, що саме є корисною дією (конверсією) для вашого проекту, і далі керуватися цим при побудові та аналізі звітів.

Показники успіху повинні займати чільне місце у звітах, щоб акцентувати увагу на головних показниках ефективності рекламних кампаній.

Одним із найпростіших способів виділення важливої інформації є власні стовпці.

Застосування власних стовпців у звітах Google Ads

Стовпці користувача допомагають виділити лише потрібну інформацію, а також створити нові кастомні показники, ґрунтуючись на тих, що вже є в Google Ads.

Щоб створити та застосувати власний стовпець, необхідно:

  1. Увійти до облікового запису Google Ads.
    Вхід до облікового запису Google Ads
  2. Перейти на потрібний рівень в акаунті (кампанії, групи оголошень, оголошення та розширення або ключові слова).
  3. У верхньому правому кутку таблиці натиснути на значок стовпців ⇒ СтовпціВаші стовпціСпеціальний стовпець.
    Вибір спеціального стовпця
  4. У спливаючому вікні заповнити дані для стовпця: назву, опис, показник або формулу. Для використання сегмента у формулі потрібно додати показник і вибрати сегмент (сегменти мають бути лише одного типу). Потім вибрати формат стовпця і зберегти показник.
    Заповнення даних спеціального стовпця
  5. Щоб додати новий стовпець, зайти у «Стовпці», вибрати потрібний і додати його до таблиці статистики.

Необхідно регулярно відстежувати показники, які найбільш важливі саме для вашого бізнесу.

Звіти, що часто використовуються для оцінки ефективності реклами

1. Звіт “Інформація про кампанію”. Кожна рекламна кампанія має бюджет і налаштування таргетингу, які визначають, де показується реклама. Дані щодо ефективності кампаній відображаються на вкладці «Кампанії». У цих звітах можна побачити налаштування та активні функції.

2. Звіт “Інформація про групу оголошень”. Кожна група оголошень містить список ключових слів, мінус-слів, самі оголошення та розширення.

3. Звіт “Пошукові запити”. Дозволяє оцінити ефективність ключових слів та оголошень у пошуковій мережі. З його допомогою можна визначити, наскільки запити користувачів відповідають ключовим словам, використаним в акаунті. Аналіз цього звіту дає змогу розширити список ключових слів і мінус-слів.

4. Звіт “Ефективність на основі географічних даних” містить декілька видів корисних звітів.

Звіт про розташування допомагає відслідковувати ефективність реклами в різних регіонах, якщо в кампанії задано їх декілька. Цей звіт має два подання:

  • цільові розташування — статистика ефективності реклами з розбивкою за регіонами, які вибрані як націлювання;
  • відповідні розташування — статистика ефективності за місцями, у яких фактично показувалася реклама (наприклад, місце знаходження користувачів або регіони, якими вони цікавляться).

Звіти про магазини варто аналізувати, якщо до оголошення додані адреси. Тут можна переглянути, наскільки ефективними є оголошення на різній відстані від магазину або офісу. Цей тип звітів доступний для пошукових і торгових кампаній.

5. Звіт “Статистика аукціонів” показує, наскільки часто й з якими сайтами ваші оголошення перетинаються у видачі. Важливо пам’ятати, що цей звіт базується на вибірці, а не на всіх даних акаунта. Основні показники цього звіту:

  • відсоток отриманих показів — кількість виграних аукціонів оголошень, поділена на потенційну кількість показів;
  • ступінь перетину — показує, наскільки часто оголошення іншого рекламодавця демонструвалося одночасно з вашим;
  • відсоток виграшів — частка випадків, коли було показано саме ваше оголошення.

Також в акаунті Google Ads можна переглянути інші дані:

  • звіт з аудиторій, які використовуються в рекламі, що дозволяє оцінювати їх ефективність;
  • демографічні дані користувачів (стать, вік, сімейний дохід, комбінації параметрів);
  • звіт за пристроями (телефони, планшети, комп’ютери, для відеореклами — також трафік з телевізорів);
  • звіт про коригування ставок;
  • історію змін — важливий інструмент для контролю акаунта;
  • звіт про цільові сторінки, що показує статистику по кожній сторінці, використаній у рекламі;
  • звіт за темами та місцями розміщення (для відеореклами й реклами в КММ), що відображає сайти, де розміщувалася реклама, і налаштування таргетингу.

Щоб ефективно аналізувати дані в Google Ads, потрібно чітко розуміти, яку саме інформацію ви хочете отримати. Визначивши цілі, ви зможете перейти від простого аналізу до реальних дій для покращення результатів реклами.

Крім стандартної звітності Google Ads, зручно використовувати Google Data Studio. Детальніше про цей інструмент можна прочитати у наших статтях: