Кейс по магазину кондитерского инвентаря

Як успішно рекламувати магазин кондитерського інвентарю засобами Google Ads Комплексний підхід до просування

Бажання кожного власника бізнесу – підвищення обсягу продажу зі збільшенням рентабельності та доходу.

У цьому кейсі ми опишемо, як за рахунок розширення інструментарію та оптимізації кампаній у Google Ads нам вдалося підвищити кількість замовлень, рентабельність та прибуток.

Раніше ми вже описували, яких результатів нам вдалось досягнути за 6 місяців з моменту початку роботи над даним проєктом. Але ми на цьому не зупинились!

Нагадаємо, що це за проект:

Інтернет-магазин для кондитерів: кондитерські інгредієнти, сировина, інструменти та ін.

Цілі: 

  • Збільшення продажів.
  • Підвищення рентабельності (ROAS) рекламних кампаній.
  • Залучення нових покупців.
  • Збільшення покупців у офлайн магазинах.

Вхідні дані: за стартову точку ми взяли Березень 2018 року з наступними показниками:

  • Коефіцієнт транзакцій: 1,3%
  • ROAS: 510%

Регіон просування: Україна.

Станом на Березень 2018 року був підключений оптимальний інструментарій для досягнення позитивного результату щодо продажу та впізнаваності бренду.

Постійні оновлення рекламних можливостей Google Ads лише підштовхували до того, щоб випробувати їх.

Google Shopping

Почали ми із торгових кампаній. Спочатку ми задовольнялися результатами недавно з’явився в беті Google Shopping. Перші враження від нього ми описували в статті. Але через півроку (осінь 2018), крім класичного шопінгу, у Google з’явилася можливість створювати “Розумні торгові кампанії” (робота яких заснована на машинному навчанні), що ми і зробили.

На момент їх запуску мали виконуватися такі вимоги:

  • за останні 45 днів існуючі торгові кампанії повинні принести не менше 20 конверсій із зазначеною цінністю;
  • в обліковому записі має бути список ремаркетингу з мінімум 100 активними користувачами.

Обидві вимоги у нас виконувались повною мірою. Різниця у роботі двох типів кампаній була помітна у перші дні.

Разница двух типов рекламных кампаний

*Розумна торгова кампанія була підключена у жовтні 2018 року.

При оптимізації торгових кампаній основну частину склала робота з фідом даних. А саме:

  • заповнення необов’язкових, але рекомендованих атрибутів;
  • підвищення інформативності “Назв” товару;
  • підвищення інформативності “Описів” товару.

Так як для клієнта було часовитратним внесення правок картки товарів на самому сайті, то основна частина змін вносилися за допомогою правил перетворення фідів.

Пошукова мережа

Наступними на черзі були кампанії у пошуковій мережі.

Знову, 2018 року в Україні стали доступними автоматизовані стратегії призначення ставок, на які ми переклали майже весь пошук. Принцип роботи автоматизованих стратегій полягає в даних (конверсіях). Тобто чим більше даних для навчання отримує кампанія з інтелектуальною стратегією призначення ставок, тим ефективніше вона працює.

Оскільки Google надає можливість одночасно показувати в пошуковій видачі оголошення з торгових та пошукових, було прийнято рішення запустити пошукові кампанії на більшість категорій.

При оптимізації пошукових кампаній основна увага приділялася “очищенню” пошукових запитів та тестуванню різних варіантів оголошень.

Тестирование типов объявлений

Для збільшення охоплення в пошуковій мережі були також запущені кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями, за рахунок яких можна покрити низькочастотні запити і збільшити ймовірність показу в пошуковій мережі.

Результат роботи в пошуковій мережі:

Результат работы в поисковой сети

Контекстно-медійна мережа

Через високий пріоритет розумної торгової кампанії, яка крім стандартних торгових пригнічує роботу та кампаній у контекстно-медійній мережі (знижує охоплення та відповідно ефективність), нам довелося їх відключити.

Влияние умной торговой кампании

*Вплив підключення Розумної торгової кампанії на кампанії в медійній мережі.

На заміну відключеним стандартним КМС кампаніям було запущено Розумну кампанію в контекстно-медійній мережі зі стратегією призначення ставок, орієнтованою на цільову рентабельність, яка показує високу ефективність.

Важливо звернути увагу, що підключення інтелектуальних стратегій призначення ставок та запуск “Smart” кампаній не рекомендується в нових облікових записах або облікових записах, де не налаштовано відстеження конверсій!

Локальні кампанії

Для виконання завдання “Збільшення відвідування офлайн магазинів” у тестовому режимі було запущено Локальну кампанію. Основною метою даної кампанії є залучення відвідувачів до вашого офлайн-магазину, на сайт або здійснення дзвінка з оголошення. На жаль, відстежити ефективність роботи такого типу кампаній на даний момент можна лише в рекламному обліковому записі Google Ads.

Эффективность локальной кампании

*Ефективність роботи локальної кампанії показана за 3 місяці.

Загальні результати роботи

Через два з половиною роки роботи над обліковим записом на момент листопада 2020 року нам вдалося вийти на наступні показники:

  • Кількість транзакцій: +1600% 
Количество транзакций
  • Коефіцієнт транзакцій: 2,64%
  • ROAS: 2033%
Коэффициент транзакций и ROAS
  • Збільшення доходу: у 25 разів, зі збільшенням витрати на рекламу у 6,5 разів.
Увеличение дохода
Общие результаты работы

Поточних результатів вдалося досягти лише при комплексному підході до основних інструментів Google Ads. А також зростання проекту обумовлено комплексним підходом до роботи основних інструментів інтернет-маркетингу: SEO+PPC+SMM+Таргетована реклама в соц. мережах + Email-маркетинг.

Докладніше про наш досвід комплексного просування можна почитати в статті.