Залишити заявку
Катерина
Розбір святкових листів. Як зробити круто? Розбір святкових листів. Як зробити круто? Як email-маркетологу, мені завжди цікаво відкривати та читати листи, які приходять на пошту. Так я можу надихатися новими ідеями та покращувати свої роботи. А оскільки майже всі топові свята позаду, і всі листи вже лежать у скриньці, саме час зробити розбір розсилок і знайти найкращі приклади (а може й […]
110
0
13.04.2021
Детальніше
Юлія Луценко
Кейс: Висновок у ТОП сайту агентства з підбору освітніх програм за кордоном Кейс: Висновок у ТОП сайту агентства з підбору освітніх програм за кордоном Сайт: theacademicadvisor.com.ua Тематика: Послуги у сфері міжнародної освіти. Спеціалізація: Компанія спеціалізується на підборі навчальних програм за кордоном: бакалаврат, середня освіта, магістратура, професійна освіта, курси підготовки, мовні курси, канікули тощо. Про проект До початку співпраці з OdesSeo сайтом компанії The Academic Advisor займалися інші […]
69
0
31.03.2021
Детальніше
Анастасія Тимошенко
Як налаштувати надсилання даних лід-форм Google Ads до Telegram або на пошту Як налаштувати надсилання даних лід-форм Google Ads до Telegram або на пошту Лід-форми в Google Ads Лід-форма (або форма для потенційних клієнтів) – це розширення в Google Ads, за допомогою якого можна збирати контактні дані користувачів, зазначені в полях форми. На даний момент форми можна додати до кампанії пошукової мережі, відеокампанії, а також кампанії Discovery. […]
135
0
31.03.2021
Детальніше
Роман
На що підписатися інтернет-маркетологу. Топ-40 найкращих telegram-каналів На що підписатися інтернет-маркетологу. Топ-40 найкращих telegram-каналів Тепер, коли загальний інтерес до Clubhouse вщухає, а популярності набирає Dispo ми вирішили проаналізувати, які telegram-канали використовують маркетологи у своїй роботі та вивести топ найкращих за версією OdesSeo. Я опитав лідерів думок і фахівців нашого агентства з метою з’ясувати, які маркетингові канали працюють саме для них, у яких вони бачать […]
20348
4
25.03.2021
Детальніше
Катерина
Навіщо інхаус-маркетологу працювати із маркетинговим агентством? Навіщо інхаус-маркетологу працювати із маркетинговим агентством? Ми, як рекламне агентство, часто співпрацюємо не з власниками бізнесу, а з маркетологами клієнта, тому настав час порушити тему плідної співпраці фахівців агентства інтернет-маркетингу та інхаус-маркетологів. Штатні фахівці переживають за свою справу та залучені до процесу розвитку компанії. Проте, нерідко трапляється так, що інхаус-маркетологи не хочуть працювати у зв’язку […]
85
0
04.03.2021
Детальніше
Андрій
Як підготувати сайт до закону про державну мову та не вбити трафік Як підготувати сайт до закону про державну мову та не вбити трафік У 2019 році Верховною Радою України було ухвалено закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (укр. «Про забезпечення функціонування української мови як державної»). У власників бізнесу часто виникає питання про те, що їм необхідно робити, щоб підготувати сайт до виконання вимог цього […]
155
0
02.03.2021
Детальніше
Олег
Що таке Локальні кампанії Google Ads і коли їх варто використовувати Що таке Локальні кампанії Google Ads і коли їх варто використовувати У сучасному світі шлях до покупки став значно простішим. Більше не потрібно йти в магазин, щоб купити туфлі чи інший товар. Достатньо взяти в руки смартфон, зробити кілька простих дій, і перед вами з’явиться вся необхідна інформація про асортимент магазину та кожну модель товару. […]
116
0
22.02.2021
Детальніше
Ігор
Кінець епохи широкого з модифікатором або як Google розширює фразову відповідність у 2021 році Кінець епохи широкого з модифікатором або як Google розширює фразову відповідність у 2021 році Google Ads припиняє підтримку модифікатора широкої відповідності та змінює фразову відповідність Що сталося? Google розширює фразову відповідність, щоб включити трафік ключових слів з модифікатором широкої відповідності. Оновлена фразова відповідність враховуватиме порядок слів. Google також надав приклади, щоб показати, як зміниться поведінка […]
88
0
17.02.2021
Детальніше
Залишити заявку
Ім'я Ім'я не повинно бути порожнім
Сайт (обов'язкове поле) Адреса сайта некоректна
Email (обов'язкове поле) Email некоректний
Телефон (обов'язкове поле) Телефон некоректний
Умови угоди