Ефективне використання торгових кампаній у Google Ads на прикладі онлайн-бутика Mr.Wallet

Эффективное использование торговых кампаний в Google Ads на примере онлайн-бутика

Глава 1 – Вступ

Торгові кампанії – це інструмент, який дозволяє підвищити кількість продажів у рамках контекстної реклами. Він добре підходить для інтернет-магазинів різних галузей діяльності. Саме тому нами було прийнято рішення використати цей інструмент у рамках ведення контекстної реклами для онлайн-бутика Mr.Wallet. На сайті інтернет-магазину Mr.Wallet представлено широкий асортимент шкіряних виробів відомих світових брендів. Ціновий сегмент – середній. Основні типи товарів – сумки, гаманці та різні шкіряні аксесуари (ремені, візитниці, ключниці) з натуральної шкіри. Усього близько 6 000 товарів. Спочатку клієнтом були поставлені чіткі KPI, яких ми прагнули. А саме, рентабельність інвестицій – не менше 385%, вартість конверсії – не більше 500 грн, а співвідношення витрат на рекламу до доходу не більше 20%.

Глава 2 – Початок роботи. Неоднозначні результати.

Спочатку нами було запущено спільну торгову кампанію на всі товари без будь-яких обмежень для подальшої оцінки її роботи. За перший час стало очевидно, що така кампанія не показує належних результатів – рентабельність була значно нижчою за встановлену норму в 385%. При цьому через обмеженість бюджету кампанія недоотримувала значний відсоток показів.

Глава 3 – Оптимізація роботи поточної кампанії

Для покращення показників торгової кампанії було використано аудиторні рішення. Зокрема, для таргетингу було підключено аудиторію ремаркетингу на всіх відвідувачів сайту. Показ торгових оголошень теплішої аудиторії призвів до значного поліпшення показників. Так, за порівняння 2-х місяців роботи можна спостерігати такі результати:
  • загальна вартість знизилася на 73,98%;
  • ціна на клік знизилася на 50,40%;
  • загальний прибуток зріс на 348,28%;
  • рентабельність інвестицій значно перевищила задану та становила 1 891,59%.
При управлінні торговими кампаніями робота з аудиторіями – це широке поле для експериментів. Як таргетинг крім аудиторій ремаркетингу можна вибирати  зацікавлені аудиторії. Однак тут важливо точно підібрати свою цільову. Хорошою підмогою в цьому випадку може стати статистика аудиторій у новому інтерфейсі Google Ads. Вибравши, наприклад, аудиторію людей, які робили конверсії за останній рік, можна отримати статистику за інтересами, що переважають у цієї аудиторії: Статистика по аудитории для торговой кампании Google Adwords Збільшення кількості транзакцій дозволило запустити розумну торгову кампанію. У розумних торгових кампаніях використовується автоматичне призначення ставок і вибір місць розміщення (оголошення можуть відображатися в Google пошуку, контекстно-медійної мережі, на YouTube та Gmail. Така кампанія поєднує стандартні торгові кампанії та кампанії ремаркетингу в КМС). Запуск розумної торгової кампанії можливий лише за певних умов:
  • має бути налаштоване відстеження конверсій із зазначеною цінністю;
  • мінімальна кількість конверсій із торгових кампаній за останні 45 днів має бути не менше 20;
  • аудиторія ремаркетингу має містити щонайменше 100 людей.
Варто враховувати, що розумна торгова кампанія матиме пріоритет над стандартною торговою та ремаркетинговими кампаніями. Тому Google радить їх вимкнути, щоб прискорити процес машинного навчання. Необхідно пам’ятати, що у перші 2 тижні після запуску кампанія навчатиметься. У цей час робити якісь висновки буде зарано. Наразі ведеться спостереження за роботою розумної кампанії.

Глава 4 – Торгова кампанія TrueView

Товари з Merchant Center можуть бути використані у відеокампаніях. Такі торгові кампанії TrueView можуть ефективніше залучати потенційних клієнтів. В одному відеооголошенні може відображатися до 6 товарів:

Размещение видеорекламы с товарами Google Merchant Center

Товари, які відображаються у відеорекламі, можна вибирати самостійно. Для цього передбачена можливість налаштування фільтра або вибору товарів вручну (у такий спосіб можна вибрати обмежену кількість товарних позицій). Для Wallet.ua було ухвалено рішення використати такий формат. Рекламний ролик був орієнтований на привернення уваги до парасольок Pasotti та доповнений відповідними товарними позиціями: Объявления торговой кампании Гугл Адвордс в видео На даний момент реклама такого формату транзакцій не принесла, проте ми продовжуємо експериментувати та використовувати найновіші інструменти для підвищення ефективності контекстної реклами.

Глава 5 – Загальний висновок

Резюмуючи все сказане вище, можна відзначити наступне:
  1. Торгові кампанії – гарний інструмент для інтернет-магазинів, проте важливо пам’ятати, що можна покращити показники за допомогою оптимізації. Хорошим варіантом, описаним у статті, є використання аудиторних рішень.
  2. Контекстна реклама – це про експерименти, припущення та перевірки, а також про тестування нових інструментів. Не варто боятись спробувати щось нове для підвищення рівня віддачі та ефективності вашої реклами.