Назар Огляд та практичне застосування правил перетворення фідів у Google Merchant Center та Facebook PPC Маркетинг Огляд і практичне застосування правил трансформації фідів у Google Merchant Center і Facebook Кожен рекламодавець, що працює з фідами товарів у Google Merchant Center і Facebook, прагне створити якісний фід, який відповідає вимогам рекламних систем. Але що робити, якщо клієнт не має змоги заповнити або виправити ті чи інші атрибути товарів на сайті? У цій […] 218 0 0 05.08.2021 Детальніше
Іван Орел Які маркетингові показники потрібні онлайн-бізнесу PPC Веб-аналітика Маркетинг Які маркетингові показники потрібні онлайн-бізнесу Для кожного бізнесу існують свої показники ефективності (KPI). І, як правило, вони суттєво відрізняються один від одного не тільки для онлайн і офлайн, але й для різних цифрових продуктів, починаючи від інтернет-магазину і закінчуючи SaaS. Які показники ми налаштовуємо і як їх аналізувати, розповім у статті. У сфері інтернет-маркетингу ми […] 291 0 0 29.07.2021 Детальніше
Катерина Як стати універсальним email-маркетологом? Що повинен знати та вміти фахівець Email-маркетинг Як стати універсальним email-маркетологом? Що повинен знати і вміти спеціаліст Ця стаття відповідає на запитання спеціалістів, які шукають роботу або прагнуть постійно розвиватися й ставати кращими. Вона також буде корисною керівникам, які хочуть найняти email-маркетолога або звернутися до агентства й прагнуть розуміти, що входить до обов’язків такого фахівця. Для створення статті ми взяли інтерв’ю у […] 160 0 0 23.07.2021 Детальніше
Роман Кейс SEO-просування інтернет-магазину іграшок: відправили в космос електромобілі та потроїли органічний трафік SEO Кейси Кейс SEO-продвижения интернет-магазина Кейс SEO-просування інтернет-магазину іграшок: відправили в космос електромобілі та потроїли органічний трафік Вхідні дані: Сайт: https://igrushki7km.com.ua/. CMS: OpenCart. Тематика: ИМ детских игрушек. Специализация: Детский транспорт. Трафик на старте: До 10000 посетителей из органического поиска в месяц. Тезисно о результатах работы над коммерческими разделами: Органический трафик сайта с марта 2020 года по март […] 3872 27 4 13.07.2021 Детальніше
Олег Кейс: збільшення кількості продажів інтернет-магазину виробів із фетру за допомогою інструментів Google Ads PPC Кейси Маркетинг Кейс: збільшення кількості продажів інтернет-магазину виробів із фетру за допомогою інструментів Google Ads Клієнт: інтернет-магазин виробів із фетруМета: збільшення продажів на сайтіРекламна мережа: Google AdsГеотаргетинг: Україна Структура кейсу: Про клієнта та запропоновані рішенняПідготовчі роботиНалаштування аналітикиЗапуск рекламних кампанійПерехід на розумні торгові кампаніїВисновки Про клієнта та запропоновані рішення Клієнт є найбільшим в Україні виробником товарів із фетру. […] 119 0 0 02.07.2021 Детальніше
Катерина Кейс: як сегментація бази контактів збільшила продаж в інтернет-магазині для кондитерів у каналі email Email-маркетинг Кейс: як сегментація бази контактів збільшила продажі в інтернет-магазині для кондитерів у каналі email Що таке сегментація контактів і як вона відбувається? Сегментація — це процес поділу наявної бази контактів на різні сегменти, де підписники згруповані за певним принципом, важливим для роботи маркетолога. Як виділити сегменти? Зрозуміти, хто здійснює покупки у вашому магазині.Визначити мотиви покупки […] 132 0 0 25.06.2021 Детальніше
Іванна Робота з кампаніями Smart Display на прикладі мережі люксових салонів краси Києва PPC Принцип роботи Smart Display В розумній кампанії використовується автоматичний таргетинг. Автоматичний таргетинг підбирає користувачів, які вже відвідували сайт і перебувають на ранніх етапах циклу покупки. Смарт-кампанія автоматично керує ставками. Для залучення конверсій можна обрати одну з трьох автоматичних стратегій: «Максимум конверсій», «Цільова ціна за конверсію» або «Цільова рентабельність інвестицій». При високій ймовірності здійснення цільової дії […] 123 0 0 25.06.2021 Детальніше
Дмитро Аккерман Core Web Vitals. Як покращити показники вебпродуктивності SEO Веб-аналітика Веб-розробка Core Web Vitals. Як покращити показники вебпродуктивності У минулій статті ми розглянули основні 3 показники нового критерію ранжування Google. Нововведення почнуть діяти вже у червні 2021 року. У цій статті я розповім, що ми робимо для покращення веб-продуктивності під час розробки. LARGEST CONTENTFUL PAINT (LCP) Цей показник вимірює, як швидко користувач отримує найважчий елемент контенту, […] 120 0 0 15.06.2021 Детальніше