Катерина Як правильно налаштувати email-маркетинг для інтернет-магазину? Email-маркетинг Маркетинг Як правильно налаштувати email-маркетинг для інтернет-магазину? У наших попередніх статтях були детально розглянуті цілі, показники та види email-маркетингу. У цій статті хочеться виділити саме інтернет-магазини та розповісти не лише про користь цього каналу для продажу через Інтернет, а й про те, як правильно налаштувати процес. За допомогою email-маркетингу інтернет-магазин отримає: Постійну можливість комунікувати з покупцями […] 10 0 0 21.11.2025 Детальніше
Роман Рецепт на мільйон: SEO для магазину кондитерських товарів SEO Кейси Практичний досвід просування інтернет-магазину: як правильно структурувати каталог, вести блог з рецептами і не втратити трафік при зміні платформи. 545 3 0 04.05.2025 Детальніше
SMM OdesSeo Кейс: SMM для аюрведичного центру SMM Кейси Кейс: SMM для аюрведичного центру Вступ Клієнт – Shanti Spa Тематика – СПАСпецифіка – аюрведичний центр. Shanti Spa — це аюрведичний центр, що спеціалізується на масажах, процедурах та комплексах, де традиції Давньої Індії переплітаються з сучасними техніками. Це — місце, куди приходять за особливою атмосферою, розслабленням, відновленням та духовними практиками. На момент початку роботи центр вже […] 227 2 0 18.04.2025 Детальніше
Олександр Кейс SEO-просування інтернет-магазину електроінструменту: Як вивести сайт у лідери ніші SEO Кейси Вступна частина Вступні дані щодо проєкту Сайт: makita.marketТематика: Продаж електроінструментів.Специфіка: Монобрендовий інтернет-магазин офіційного дилера електроінструментів Makita в Україні. Особливості та цілі проєкту Сайт на момент початку робіт уже перебував у роботі в іншої команди SEO-фахівців, тому раніше над проєктом було проведено деякі роботи з його просування, а саме: зібрано базове семантичне ядро по основним категоріям […] 647 2 0 14.02.2025 Детальніше
Андрій Як налаштувати та систематизувати інтернет-маркетинг у компанії: повний посібник, приклади SEO Веб-аналітика Маркетинг Вступ Власник бізнесу та маркетолог повинні знати відповіді на 3 питання про ефективність онлайн маркетингу: скільки коштує залучення клієнта у розрізі кожного каналу онлайн-маркетингу,скільки продажів приносить кожен канал,яка ефективність (ROMI) кожного каналу. Коли у власника чи маркетолога немає відповідей — це може свідчити про серйозні проблеми та втрачені можливості у маркетингу. Якщо ці показники не […] 1659 1 0 10.12.2024 Детальніше
Катерина Чому важливо поєднати роботу email-маркетингу та SMM? Email-маркетинг Маркетинг Чому важливо поєднати роботу email-маркетингу та SMM? На практиці можна переконатися, що у світі інтернет-маркетингу велике значення має комплексна робота над проєктом — як в агентстві, так і в інхаус-команді. Однією з найдієвіших і найпопулярніших зв’язок є email та SMM. Завдяки синергії цих двох каналів бізнес отримує більше впливу на підписників, можливість спілкуватися з ними […] 112 0 0 24.09.2024 Детальніше
Андрій Комплексний інтернет-маркетинг: повний посібник та приклади PPC SEO SMM Веб-аналітика Кейси Маркетинг Комплексний інтернет-маркетинг: повний посібник та приклади Вступ У продажах онлайн дуже важливо формувати та постійно бачити перед собою комплексну стратегію просування бізнесу в інтернеті. Часто буває, що власник інтернет-магазину через відсутність комплексного просування свого бізнесу хапається за окремі інструменти і покладає на них цілі, які їм не властиві. Наприклад: Запускається SEO та очікуються продажі через […] 1662 1 0 15.08.2024 Детальніше
Анастасія Тимошенко Можливості побудови звітів у Google Analytics 4 PPC SEO SMM Веб-аналітика Маркетинг Можливості побудови звітів у Google Analytics 4 Google Analytics 4 – новий інтерфейс, нові можливості Нещодавно в Google Analytics з’явилася можливість оновитися до Google Analytics 4. Google Analytics 4 – це нова версія Google Analytics, заснована на типі ресурсу App+Web. Новий підхід дозволяє відстежувати дії користувачів на сайті та у додатку згідно з єдиною логікою […] 508 0 0 29.05.2024 Детальніше