Як передавати дані для роботи динамічного ремаркетингу на Facebook через Google Tag Manager

Що таке динамічний ремаркетинг у Facebook

Динамічний ремаркетинг – це можливість рекламної системи показувати клієнтам оголошення з продуктами, якими вони цікавилися на сайті раніше.

Динамічний ремаркетинг відмінно лягає на маркетингову стратегію більшості проектів. За допомогою ремаркетингу можна повернути користувача, який пішов з будь-якого етапу вирви продажів. Один із найпопулярніших і найефективніших сценаріїв використання динамічного ремаркетингу для інтернет-магазинів – націлення на користувачів, які дивилися/додали товар у кошик, але не здійснили покупку. Крім сфери eCommerce, динамічна реклама в Facebook працює і для автомобільної сфери, нерухомості та туризму.

В основі роботи динамічного ремаркетингу лежить відповідність ідентифікатора продукту у фіді (каталозі) та продукту, переглянутого користувачем.

Процес налаштування динамічного ремаркетингу можна розбити на три етапи:

  • Підготовка фіда (каталогу);
  • Налаштування відстеження параметрів дин. ремаркетингу на сайті;
  • Підготовка рекламних кампаній та створення оголошень.

Докладніше всі етапи налаштування динамічного ремаркетингу описані в одній з попередніх статей нашого блогу. У цій статті ми розберемо передачу параметрів динамічного параметра із сайту за допомогою Google Tag Manager.

Як налаштувати передачу динамічних параметрів у Facebook за допомогою Google Tag Manager

Для початку, на сайті має бути встановлений Facebook Pixel. Як встановити код пікселя, використовуючи Google Tag Manager, я описувала в цій статті. Якщо ви впоралися із встановленням коду пікселя, що ініціалізує, можна переходити до відстеження подій і параметрів динамічного ремаркетингу.

Подія надсилає до Фейсбуку інформацію про те, що на вашому сайті була здійснена якась дія, а параметри зберігають відомості про цю дію. Наприклад, для події додавання товару до кошика в параметрах можна вказати, який саме товар було додано, його вартість та інші характеристики.

Події динамічного ремаркетингу для сфери eCommerce

При налаштуванні динамічного ремаркетингу для сфери eCommerce піксель повинен містити такі події:

  • ViewContent
  • AddToCart
  • Purchase

Подія ViewContent

Подія ViewContent — подія, яка надсилається при перегляді картки товару на сайті користувачем. Разом з подією ViewContent потрібно налаштувати передачу параметрів для роботи дин. ремаркетингу, зокрема, обов’язкових властивостей: content_type і content_ids (чи contents). Також є необов’язкові для динамічного ремаркетингу параметри, наприклад content_category, value. Вони також можуть бути корисні.

content_ids зберігає значення ідентифікатора переглянутого товару чи групи товарів, де представлені варіанти одного товару. Щоб отримати значення цього ідентифікатора та інших атрибутів, в ідеалі, ви повинні поставити ТЗ на передачу цих даних масиву dataLayer програмісту, який підтримує сайт (про те, що таке dataLayer і як з ним працювати). Оскільки ми живемо у неідеальному світі, можливості звернутися до програміста може бути. У такому випадку можна спробувати видобути дані про товар із коду сторінки за допомогою селекторів CSS (як використовувати селектори).

У content_type має бути значення product за умови, що content_ids зберігає значення ідентифікатора переглянутого товару. Якщо ж content_ids зберігає значення групи товарів, то content_type вказується product_group.

Докладна довідкова стаття за параметрами функції fbq('track') пікселя Facebook.

Подія AddToCart

Подія AddToCart — це подія, яка надсилається при додаванні користувачем товару в кошик. Разом із подією AddToCart також потрібно передати обов’язкові параметри content_type та content_ids (або contents).

Подія Purchase

Подія Purchase — подія, яка відправляється при покупці користувачем. Крім content_type і content_ids (або contents) для того, щоб мати можливість виконувати оптимізацію щодо окупності реклами, обов’язково потрібно передавати атрибути currency та value. У довідковому центрі Facebook можна знайти параметри подій пікселя для інших сфер: готелів, авіаквитків, туристичних напрямків, автомобілів та нерухомості.

Приклад передачі дин. ремаркетингу за допомогою Google Tag Manager

Розглянемо, як передавати дані дин. ремаркетингу за допомогою Google Tag Manager на прикладі події ViewContent.

Випадок 1. Коли потрібні дані доступні в dataLayer.

1. На всіх сторінках карток товару необхідно реалізувати передачу даних до масиву dataLayer.

Пример передачи данных

2. У Google Tag Manager створити змінні рівня даних.
Приклад створення змінної id.

Пример создания переменной  id

За аналогією потрібно створити змінну pageCategory.

3. У Google Tag Manager створити тригер типу “Подія користувача” і дати ім’я події. У нашому випадку це product_send.

Создание триггера типа “Пользовательское событие”

4. У Google Tag Manager створити тег типу «Користувацький HTML» і в текстове поле вставити функцію fbq, яка надсилає подію ViewContent з обов’язковими параметрами.

Создание тега типа “Пользовательский HTML”

де id і pageCategory – це змінні, створені раніше.
Як тригер вибираємо подію, створену на минулому кроці.

5. Перевірити надсилання даних.
Перевірити налаштування можна за допомогою Facebook Pixel Helper:

Проверка настройки с помощью Facebook Pixel Helper

а також режим тестування в Events Manager. Якщо подія та її атрибути налаштовані правильно, у налагоджувачі вони підсвічуються зеленим кольором.

Проверка настройки в Events Manager

Після налаштування подій перевіряйте їх у режимі тестування в Events Manager. Якщо подія та її атрибути налаштовані правильно, у налагоджувачі вони підсвічуються зеленим.

У разі помилки з’являється повідомлення. Найпопулярніші помилки описані тут.

Окрім перевірки в режимі налагодження, варто стежити за подальшою динамікою надсилання подій. Для швидкої перевірки використовуйте Retargeting Pixel Debug Tool.

Проверка динамики поступления событий в Retargeting Pixel Debug Tool

Для детальнішого аналізу підійде Events Manager.

Анализ с помощью Events Manager

Випадок 2. Даних у dataLayer немає (отримуємо через CSS-селектори)Створіть змінну типу “Власний код JavaScript” у Google Tag Manager, щоб зчитати ідентифікатор товару зі сторінки.
Ідентифікатор товару зберігається у прихованому полі <input>.

Идентификатор товара

Отримайте значення через jQuery (атрибут name тега <input>): $('input[name="product_id"]').val()

Обращение к атрибуту name тега <input> с помощью jQuery

Виберіть тригерПерегляд сторінки (Page View).

Выбор триггера

Створіть тег і перевірте надсилання даних (процес аналогічний “Випадку 1”).
За аналогією налаштовуються події AddToCart та Purchase.