Як оформити бізнес-аккаунт у Instagram. Трансформація на прикладі кейса BarakaOil.

Ось і ви вирішили просувати свій бізнес у соціальних мережах і настає той хвилюючий момент, коли потрібно створити сторінку та наповнити її контентом. Ви вигадуєте тексти, і вони вам подобаються, ви робите фото для візуалу, які вам до вподоби, називаєте свою сторінку оригінальною назвою на англійській мові, бо це модно. Швидше за все, ви дбайливо вимальовуєте водяні знаки на кожному фото та незабаром мрієте запустити рекламу, передчуваючи потоки трафіку та конверсій. Друзі, якщо ви й справді так вважаєте, і хоч одне з вищезгаданого становить вашу загальну картину про оформлення бізнес-сторінки в Instagram, то я пропоную терміново відреставрувати таку картину. Ця стаття саме для вас.

Концепція Інстаграм успішно вписалася у той час, коли текст поступається картинці і видеоконтенту. І якщо ви вирішили просувати свій бізнес саме в цій соціальній мережі, то пріоритет завжди повинен бути на стороні візуального оформлення, такими є правила гри всемогутньої соціальної платформи.

На прикладі кейсу BarakaOil я розповім і покажу, через призму чого потрібно створювати контент для сторінки для залучення продажів в соціальній мережі і як це має виглядати. 

Але перш, ніж почати, трохи магії «До» та «Після»:

Оформление бизнес аккаунта Инстаграм
Оформление бизнес профиля Инстаграм

Люби товар свій і розмірковуй, як людина, якій цей товар потрібен.

Как оформить бизнес страницу Instagram

Це фундаментальне правило, і воно має перетинатися з будь-якою дією, яку ви здійснюватимете при оформленні сторінки. Якщо ви делегували створення сторінки SMM спеціалісту, він зобов’язаний перейматися вашим товаром, розуміти біль цільової аудиторії та створювати контент з думкою: а чи потрібно це потенційним клієнтам? Не вам повинно подобатися, не SMM-щику – подобатися має вашої цільової аудиторії.

Я назву сторінку твоїм ім’ям. Ім’я користувача та ім’я профілю сторінки.

Оформление бизнес аккаунта Instagram

Здається, зовсім незначна графа, просто формальність для ідентифікації. А тим часом майстри манікюру та вій гордо пишуть в «імені профілю» «Nails», «Lashes», думаючи, що таке ім’я додає +100 до рівня послуг і вразить потенційних клієнтів наповал.  Магазини косметики вигадують химерні назви на межі фантастики, щоб виділитися серед інших. А правило залишається простим: ім’я користувача, як і ім’я профілю, індексуються під час пошуку. Ім’я користувача та ім’я профілю повинні з першого погляду відповісти на запитання, хто ви і відобразити вас у пошуку за запитуваним словом.

Ім’я користувача має бути лаконічним і легко запам’ятовуватись, оскільки це латиниця, не потрібно ускладнювати.  А ім’я профілю має описувати максимально доступною для людей мовою, якою вони володіють досконало,  які товари та послуги ви хочете надати. Просто уявіть, що ваша ЦА захоче через пошук знайти кокосову олію, яку ви продаєте. Що вона напише: «кокосова олія» або «coconut paradise»? Вочевидь, що перше. От і будьте очевидними.

«Убрання вітають» — фото профиля.

Настроить фото профиля

Поряд з ім’ям профілю стоїть його фото, картинка має бути інформативною, але в рамках мінімалізму. Якщо ваш товар або послуга має логотип — чудово, якщо ж ні — обирайте зображення, яке логічно транслюватиме разом з ім’ям профілю відповідь на запитання: хто ви і що ви продаєте. Не варто додавати багато тексту, який все одно погано буде читатися. Використовуйте ваш корпоративний шрифт, якщо такий є. Зображення має бути квадратним, орієнтовно 180 х 180 пікселів, у форматі png., щоб не втратити якість. Для кадрування можна використовувати програми Over, Crello, Canva. Дані програми також   максимально корисні тим, хто не володіє фотошопом, але хоче створювати унікальні дизайни для візуала.

150 символів, щоб переконати. Опис профілю.

Как настроить описание профиля Инстаграм

В описі профілю використовуйте мову вашої цільової аудиторії.  Менше пафосу, панове, багато хто досі не знає англійської і ваше «Beauty and Health» у шапці профілю не дасть потрібних результатів. Тут ви повинні коротко викласти позиціонування, пояснити, чим ви кращі за конкурентів і закликати аудиторію до дії («купіть тут», «пишіть у Дірект», «оформіть заявку на сайті в шапці профілю»). 

Важливо! Інстаграм відображає не всі 150 символів, тому простежте, щоб заклик до дії відображався на головній сторінці без додаткового кліка.

Знайди мене, якщо зможеш. Способи зв’язку.

Настройка способов связи в Инстаграм

Не ігноруйте кнопки засобів зв’язку. Думайте, наскільки комфортно буде вашому потенційному клієнту зв’язатися з вами та зробити замовлення. Люди не люблять труднощів, точно не в соціальних мережах, тому зробіть так, щоб інформація послідовно відображалася на сторінці. Інстаграм створив зручні кнопки в описі профілю бізнес-акаунтів – “Написати”, “Контакти”, тому простежте, щоб вони вели аудиторію на актуальне джерело. Не перетворюйте ваших клієнтів на детективів у пошуку способу зв’язку з вами, та й навряд чи вони захочуть.

Актуальне має бути актуальним для вашої аудиторії. Ті самі кружечки – Highlights.

Настройка актуального в Instagram

Хвала розробникам, які вигадали розділ Актуальне. Він, у свою чергу, швидко придбав функцію гайду, каталогу товарів та прайс-листу для бізнес-акаунтів. Просто запитайте себе: які запитання можуть виникнути у вашого потенційного клієнта при перегляді вашої сторінки? Покупцеві цікаво, який у вас асортимент товарів, ціни, умови доставки, способи оплати, гарантії, як про вас відгукуються клієнти. Ви індивідуально вирішуєте, якою має бути кількість розділів, головне завдання — це логічне і структуроване розміщення відповідей на запитання, що часто задаються. Вашому клієнту не потрібно довго і нудно чекати на зворотний зв’язок  в Директ, він може сам о 2 годині ночі отримати відповідь на питання, що його цікавить, і все завдяки правильно підібраним кружечкам на вашій сторінці. Передбачте вашу ЦА, адже ви знаєте її, виходячи з нашого першого пункту. Головне, щоб інформація відповідала реальності та була актуальною. 

Врахуйте, що назва розділу хайлайтс має бути лаконічною: оптимально — 10 знаків, які повністю відобразяться під колом, інакше слово читатиметься не до кінця.

Правильно підібрати розділи хайлайтс та їхні назви – це лише половина справи, важливим моментом залишається вибір обкладинки. І тут вступає в гру схема кольорів вашого профілю –  ряд елементів, що доповнюють одне одного, починаючи з обкладинки профілю і закінчуючи стрічкою сторінки. Рекомендована роздільна здатність зображення – 1080 x 1920 пікселів, у форматі png. Можна використовувати іконки одного кольору та стилю, а можна робити їх різнокольоровими, головне – щоб вони інтуїтивно поєднували всі графічні елементи сторінки та не виділялися з графічного стилю. 

Приклади для натхнення можна знайти в pinterest.com, зробивши щось схоже у фотошопі, але, якщо не вистачає навичок, можна сміливо шукати шаблони у фотостоках, як shutterstock.com, pixabay.com.

Три товариша: зображення, текст  та пан контент-план.

Оформление плавильного бизнес аккаунта

Завершальним елементом цілісного образу оформлення сторінки є візуальна картина публікацій, саме вона займає більшу частину сторінки та чіпляє око. Щоб отримати гарне поєднання кольорів зображень, використовуйте теорії взаємодоповнюючих або комплементарних кольорів, а для правильної композиції – простежте, щоб суміжні картинки не створювали різких меж між собою. Зрозуміло, практичніше буде обговорити з фотографом або дизайнером, що для всіх зображень повинна бути використана загальна корекція кольору, це в рази полегшить вам завдання. Сподіваюся, не потрібно акцентувати увагу на тому, наскільки важливо, щоб фотограф робив свою роботу якісно і вмів виконувати ТЗ.

Для створення вдалої схеми сторінки можна використовувати такі програми, як UNUM, Preview. За допомогою цих інструментів ви зможете подивитися, як виглядатимуть ваші фото у вибраному порядку, зможете компонувати зображення, які автоматично будуть адаптовані до розміру публікацій. Таким чином, ви зможете створити ідеальну колірну матрицю вашого профілю.

Прошу утриматись від водяних знаків на кожному фото. Повірте, ви не збережете все одно за собою авторство фотографій, тому що прибрати такий напис – хвилинна справа для дизайнера конкурента. Зате ваша сторінка вражає дешевизною і втратить цілісність через написи. 

На відміну від сторінок блогерів, які не намагаються дотримуватись логіки «зображення-текст», для бізнес-профілю переважно доповнення конкретного зображення відповідним текстом. Текст публікації має розкривати посилання та ідею зображення, розповідати про товар на фото. Для цього корисним виявиться контент-план, за допомогою якого ви зможете спланувати порядок публікацій та підберете потрібний текст до кожного зображення.  Це зручна штука, пан контент-план здатент приборкати навіть людину з «підвищеним рівнем творчості».

По моїм спостереженням, який би товар чи послугу  у соціальній мережі ви не рекламували, завжди більший відгук мають фотографії, де людина взаємодіє з продуктом. Тут немає нічого революційного, просто набагато сильніше на нас впливають фотографії, де ми можемо поставити себе на місце моделі, побачити продукт у взаємодії.&nbsp Суто предметні фото можуть здатися нудними та не надихнуть читати текст під публікацією, тому завжди краще міксувати предметні розкладки та фото з людьми. Зрозуміло, це універсальна формула, але вона здебільшого працює. 

Ідеї оформлення сторінки завжди можна черпати на просторах інтернету, нині всі крадуть, як художники, інакше креатив був би загнаний у кут. Якщо ж набридли тривіальні акаунти, то раджу надихатися на Телеграм-каналі, де щодня діляться нетиповими профілями Інстаграм – oneday_insta (Інста-акаунт на кожен день).

І трохи нудних цифр та аналітики.

Після оформлення сторінки BarakaOil і публікації 9 постів, вийшла цілісна картина бізнес-профілю, який готовий до просування. Вже через місяць після запуску таргетованої реклами Reach rate акаунта підвищився і став на 10% вищим, ніж у сторінок у даній категорії, Engagement Rate Reach також збільшився на 5%.

Кількість якісної аудиторії збільшилася на nbsp; 30% зі стрімкою перспективою зростання надалі. Взаємодія  з рекламними публікаціями збільшилися, публікації частіше стали зберігати в закладки.

На власному досвіді ми переконалися, як вигляд сторінки може вплинути на охоплення, особливо в Інстаграм. Це лише перший крок на шляху  до успішного просування, але саме цей крок є основним. 

Побажання або невеликий call to action;)

Как настроить бизнес аккаунт Инстаграм

Поки що VR технології ще не захопили контентну складову популярних соціальних платформ для продажу, а відеоконтент потихеньку краде популярність у зображень, маркетологи та власники бізнесу повинні користуватися моментом, вирощувати в собі естетів та створювати оформлення для бізнес-сторінок. Немає часу для несмаку, нелогічності та суб’єктивності.

Якщо ви поважаєте свій бізнес або ви поважаєте себе як SMM-фахівець, то якнайшвидше починайте любити свій продукт і розмірковувати як людина, якій потрібен цей продукт.

Усім красивих профілів та великих охоплень. А для натхнення та порції нових знань – підписуйтесь на Odesseo у соціальних мережах та стежте за новинками нашого блогу.