Створення магазину Facebook за допомогою Commerce Manager

Багато хто вже встиг скористатися розділом «Магазин» на Facebook. У травні 2020 року в деяких компаніях ці розділи були перетворені на Facebook Магазини. Згодом це стосуватиметься й інших, зазначається у Довідці Facebook. Ті, хто створюватиме магазин вперше, одразу потраплять до Commerce Manager

Кому буде зручно

Усім, хто має відношення до продажу онлайн: від виробників одягу до виробників меблів. Головне — продавати фізичні товари, прийняти умови для продавців та дотримуватись вимог торгової діяльності

Що з’явилося нового

  1. Створення добірок. Тепер товари можна каталогізувати та розділити за категоріями
  2. Доступ до статистики
  3. Якщо до сторінки підв’язаний обліковий запис Instagram, то магазин буде доступний і для аудиторій Instagram (дана функція зараз доступна для обмеженої кількості країн)

Про Commerce Manager

При створенні магазину необхідно буде вибрати спосіб керування: за допомогою Commerce Manager або через партнерську платформу

Вибір способу керування

З партнерських платформ можна вибрати такі:

  • Shopify
  • Big Commerce
  • Channel Advisor
  • Commerce Hub
  • Feedonomics
  • CED Commerce
  • adMixt
  • Data Caciques
  • Ship Station
  • Quipt
  • Zentail
Вибір партнерських платформ

Якщо ви вибрали Commerce Manager, наступним питанням буде спосіб оформлення замовлення

Спосіб оформлення замовлення

Для оформлення замовлення на сайті та в листуванні необхідно вибрати сторінку, потім додати каталог товарів

Вибір сторінки
Спосіб оформлення замовлення

Додати товари в каталог можна як вручну (що зручно при невеликій кількості товарів), так і за допомогою масового завантаження з файлу, фіда або таблиці. Або використовувати піксель Facebook

Схвалення торгового облікового запису
Додавання товарів вручну
Масове завантаження товарів
Додавання товарів у пікселі

Тут же можна подивитися статистику товарів та отримати аналіз вашої ЦА

Тепер про оформлення замовлення безпосередньо на Facebook та Instagram. На даний момент ця функція доступна тільки в США і вимагає виконання низки умов, серед яких:

  • Категорії та тип компанії
  • Реквізити для виплат
  • Варіанти доставки, правила повернення товарів та електронна адреса служби підтримки клієнтів
  • Податковий реєстраційний номер
  • Федеральний ідентифікаційний номер

Ще доведеться оплачувати комісію, а гроші за продукцію надходитимуть протягом 8-10 днів. Тут можна скористатися як Commerce Manager, так і сторонньою платформою E-commerce

Вибір E-commerce платформи
Додаткова інформація

Важливо! Якщо у вас є бізнес-менеджер, ви повинні бути адміністратором як самого бізнес-менеджера, так і підв’язаної до нього сторінки, на якій ви збираєтеся створити магазин

Докладніше ознайомитися з функціоналом Магазинів Facebook можна буде після того, як продукт стане доступним для більшої кількості регіонів (у тому числі України). Отже, до зустрічі у статті «Магазин Facebook: part 3».

See you soon!