
Правильна реклама у Gmail. Покрокова настройка ефективної реклами в Gmail
Що таке реклама в Gmail
Реклама в Gmail – це інтерактивні оголошення, які відображаються у згорнутому вигляді на вкладках “Соцмережі”, “Промоакції” над повідомленнями у папці “Вхідні” пошти Gmail.

Оголошення відкривається під час натискання і може містити відео, зображення та інші вбудовані елементи. Після натискання на оголошення, користувач побачить повнорозмірне оголошення у розкритому “повідомленні”.

Оголошення для Gmail можуть містити багато інтерактивних компонентів: відео, зображення, вбудовані форми, кнопки та ін.
Створення рекламних кампаній у Gmail
Перед створенням та запуском рекламних кампаній у Gmail необхідно ознайомитися з вимогами до реклами Gmail.
При створенні нової РК в обліковому записі Google Ads виберіть найкращу для вашого бізнесу мету (можна вибрати “Не вказувати мету кампанії”) з типом КММ та підтипом “Кампанія в Gmail”.

На наступному етапі дайте кампанії назву та вкажіть основні налаштування (місце розташування, мови, ставки, бюджет, метод ротації, розклад, пристрої та інші).


На даний момент, в налаштуваннях стратегії призначення ставок для Gmail доступні не тільки стратегії, орієнтовані на залучення максимальної кількості кліків, але і на отримання конверсій. Важливим моментом при виборі стратегій, орієнтованих отримання конверсій, є імпорт тих самих конверсій в аккаунт. Для кращої оптимізації рекомендую не вивантажувати мікроконверсії в обліковий запис, або не включати їх у стовпець конверсії, щоб кампанія навчалася на найбільш цільових діях для вашого бізнесу.
Створення груп оголошень
Важливим етапом при створенні групи оголошень є розуміння та вибір своєї цільової аудиторії (ЦА).
У налаштуваннях груп доступні такі таргетинги:
- Ключові слова;
- Аудиторії;
- Демографія;
- Автоматичний таргетинг.

Розглянемо кожен із них.
Таргетинг за ключовими словами
Таргетинг за ключовими словами ґрунтується на ключових фразах, які ви додаєте до облікового запису. Для кампаній у КМС немає необхідності додавати ключові слова у різних відповідностях, достатньо їх просто вказати у широкому. Якщо ви не можете підбирати ключові слова, ви можете скористатися підказками облікового запису на основі сайту або певного товару.

Таргетинг за аудиторіями
Таргетинг за аудиторіями включає такі види аудиторій, як:
- Аудиторії за уточненими демографічними даними (наявність дітей, сімейний стан, освіта, статус домоволодіння);
- Стандартні та особливі категорії інтересів (банківські та фінансові послуги з підкатегоріями, їжа та напої з уточненнями, будинок та сад з уточненнями, краса та здоров’я);
- Аудиторії зацікавлених покупців, аудиторії за подіями та особливі аудиторії за намірами (автотранспортні засоби, побутова техніка, квитки на заходи, ділові послуги, комп’ютери та комп’ютерні периферійні пристрої, що недавно здійснили переїзд, нещодавно купили будинок, молодята);
- Аудиторії ремаркетингу та схожі аудиторії (аудиторії, які ви можете створити в обліковому записі Ads або Google Analytics, що базуються на поведінці користувачів на сайті).

Демографічний таргетинг
Демографічний таргетинг передбачає підбір ЦА за гендерними, віковими та батьківськими ознаками. Таргетинг на сімейний дохід доступний лише в деяких країнах (Австралії, Бразилії, Гонконгу, Індії, Індонезії, Мексиці, Новій Зеландії, Сінгапурі, США, Таїланді, Південній Кореї та Японії).

У всіх інших країнах доступний лише поділ користувачів за статтю, віком (визначені проміжки) та наявністю дітей.
Автоматичний таргетинг
Автоматичний таргетинг дозволяє обліковцю автоматично розширювати таргетинг на основі обраного та залучати нових потенційних клієнтів. На початкових етапах запуску кампанії не рекомендую використовувати цю функцію, оскільки при стандартних налаштуваннях ви зможете ретельніше контролювати роботу кампанії.

Створення оголошень
У рекламні кампанії Gmail можна додати 2 типи оголошень (звичайне оголошення для Gmail або завантажити власне (дизайнерське) оголошення).

Оголошення для Gmail може містити одне або кілька зображень і відео та складається з:
- Назви компанії;
- Заголовки;
- Описи;
- Кінцевої URL.
В якості зображень для реклами рекомендую використовувати як квадрат (1200*1200 пікселів (мінімальний розмір 300*300)), так і вертикальні зображення (1200*628 (мін. розмір 600*314)), логотип має бути квадратним (1200*1200), мінімальний розмір -144*144.
Додатково оголошення може містити власний тизер (тема та прехедер для рекламного оголошення), заклик до дії (напис на кнопці, всього 15 символів з пробілами) та додаткові кольори акценту (кнопки).

Приклад оголошення
Приклад оголошення для одного з наших клієнтів, в оголошенні використано корпоративні кольори, заклик до дії, а також доступно кілька зображень:

Дизайнерські оголошення для Gmail
Дизайнерські банери для Gmail мають дещо іншу структуру:
- Назва компанії;
- Заголовок;
- Опис;
- Відображувана URL;
- Концева URL;
- Особливо доданий логотип.
Рекомендую використовувати вертикальні зображення розміром 1000*650 пікселів (мін. розмір 600*314), логотип повинен бути квадратним (1200*1200 (мін. розмір 144*144)).
Приклад дизайнерського оголошення для одного з наших клієнтів:

Щоб подивитися, як виглядатиме ваше оголошення, використовуйте режим перегляду, таким чином ви зможете подивитися, як оголошення буде показано користувачеві.
Висновки
- Не втрачайте такий ефективний інструмент таргетингу, як реклама в Gmail, оскільки користувачів поштового сервісу Google дуже багато;
- За допомогою різноманітних таргетингів цього типу реклами ви зможете підібрати найбільш цільову аудиторію;
- Експериментуйте з варіантами оголошень та знаходьте максимально ефективні рішення для вашого бізнесу.
