
Оновлення в Google Ads: розширення «Зображення» та «Динамічні зображення»
Для багатьох користувачів у процесі вибору певного товару чи послуги важливу роль відіграє візуальна складова, яка впливає на прийняття рішення. У 2020 році команда Google Ads запустила бета-версію розширення «Зображення», яке дозволяє показувати зображення поряд із текстовими оголошеннями. Але для України це розширення стало доступним лише з травня 2021 року.Розглянемо, як виглядає це розширення, принцип його роботи, яким вимогам має відповідати акаунт, які вимоги до самих зображень і як його налаштувати.
Відображення в пошуковій видачі
Розширення «Зображення» відображається лише на мобільних пристроях.

Як і будь-яке інше розширення, зображення роблять текстові оголошення більш помітними, що, своєю чергою, може підвищити їх CTR і конверсійність. Окрім статичних зображень, які ми можемо завантажити безпосередньо в акаунт Google Ads, є можливість увімкнути автоматичне розширення «Динамічне зображення».

Динамічне зображення Під час підключення динамічних зображень система самостійно скануватиме домен рекламодавця та на власний розсуд підбиратиме релевантні зображення. Вони відображатимуться лише в тому випадку, якщо, за прогнозом алгоритмів Google Ads, вони підвищать ефективність реклами.
Принцип роботи
Зображення можуть показуватися разом з оголошенням самостійно або одночасно з одним-двома іншими розширеннями (додаткові посилання, уточнення, місцезнаходження тощо), що можна побачити на скріншоті нижче.
Вимоги до акаунта Google Ads
Додаткові розширення у видачі Вартість кліку по зображенню відповідатиме аналогічному кліку по одному з інших елементів оголошення.

Розширення «Зображення» доступне лише в тих акаунтах, які відповідають таким вимогам: З моменту створення акаунта минуло 90 днів і більше; В акаунті не було порушень правил рекламної діяльності; Акаунт не рекламує сайти, які належать до делікатної тематики або особливої категорії.
Технічні вимоги до зображень
Вимоги до зображень для розширень подібні до вимог до зображень для адаптивних медійних оголошень.
- Допустимі співвідношення сторін: 1:1 і 1,91:1.
- Формати: PNG, JPG або статичний GIF (без використання анімації).
- Розмір зображення:
- для квадрата (1:1) від 300×300 (рекомендований розмір 1200×1200);
- для прямокутного банера (1,91:1) від 600×314 (рекомендований розмір 1200×628).
- Максимальний розмір файлу не повинен перевищувати 5120 КБ.
Зображення для розширення не повинно містити:
- Логотипи; GIF-зображення;
- Текстові накладки;
- Розмиті або погано кадровані зображення.
Як створити розширення
В акаунті Google Ads на вкладці «Розширення» обираємо пункт «Зображення».

Завантажуємо зображення, які відповідають усім вимогам, і зберігаємо.

Додаючи зображення, ви підтверджуєте, що маєте всі права на їх використання.
Рекомендації
- Просуваний товар або послуга повинні займати центральні 80 % зображення;
- Додавайте щонайменше три унікальні та релевантні зображення (максимальна кількість — 20);
- Використовуйте як квадратні, так і прямокутні зображення;
- Для показу більш релевантного до пошукового запиту зображення додавайте розширення на рівні окремої групи оголошень (більш актуально для реклами товарів);
- Використовуйте зображення, які відповідають товару або послузі, що продається;
- Тестуйте різні візуалізації.
Оцінка ефективності
Проаналізувати загальні результати роботи зображень можна в розділі «Розширення» > «Зображення» на рівні акаунта, кампанії або групи оголошень.

Аналіз загальних результатів за зображеннями Для більш детальної оцінки кожного зображення необхідно перейти безпосередньо в саме розширення, де можна побачити точнішу інформацію по кожному зображенню окремо.

