Магазин у Facebook — як це працює

Розділ «Магазин» у Facebook — це зручна можливість не лише познайомити користувачів зі своїми товарами чи послугами, а й продати їх «не відходячи від каси».

В якому випадку магазин буде корисним

  • Якщо у вас немає інтернет-магазину. Іноді створення повноцінного сайту є недоцільним (наприклад, якщо бюджет обмежений).
  • Якщо ваша основна цільова аудиторія знаходиться на Facebook.
  • Якщо у вас «жива», цікава бізнес-сторінка у Facebook , приваблива для користувачів.

Кому магазин не знадобиться

  • Тим, хто має інтернет-магазин «на ходу». У цьому випадку дублювати продукцію немає сенсу — це «розсіє» трафік на різні платформи, розпорошуючи увагу потенційних покупців. Раціональніше запустити у Facebook рекламу з метою залучення трафіку на сайт.
  • Тим, чия продукція чи послуги вимагають розрахунку вартості в індивідуальному порядку.
  • Тим, чия ЦА знаходиться на інших платформах.

Чому магазин у Facebook – це зручно

  1. Широкий набір налаштувань. При створенні магазину товари можна групувати за категоріями, висвітлювати акції, знижки та розпродажі.
  2. Можливість проаналізувати показники кількості переглядів, кліків та покупок для розділу.
  3. Товарів можна додати скільки завгодно – обмежень за кількістю немає.
  4. Продукцію з розділу «магазин» можна згадувати у публікаціях та запускати на них рекламу.

Жирним мінусом можна вважати складнощі із проходженням модерації. Іноді доводиться штурмувати цю «фортецю» кілька днів, пробуючи різні варіації опису товару, візуалів тощо. Також оновлення функцій Facebook іноді призводять до некоректного відображення товарів — на жаль, із цим доводиться лише змиритись.  Іноді здається, що дракона перемогти трохи простіше. Але то таке.

Як додати розділ «Магазин» на сторінку

Щоб додати на бізнес-сторінку розділ «магазин», необхідно зайти до розділу «Налаштування» та вибрати зліва пункт «Шаблони та вкладки»:

Потім вибрати “додати вкладку”:

І вибрати зі списку «Магазин»:

Готово, магазин створено!

Наповнення магазину

Перед тим, як розпочати додавання товарів, необхідно вказати, як покупець зможе його придбати: на сторонньому сайті або звернувшись до Messenger. Також обов’язково потрібно вказати вартість товару та валюту, в якій ця вартість вказана.

Якщо вартість продукту залежить від низки факторів і не є постійною, скористайтесь вкладкою «Послуги». 

Отже, після створення магазину можна розпочати додавати продукцію. Переходимо в розділ «Магазин» та тиснемо «Додати товар»:

Далі потрібно додати назву товару, його зображення, ціну, короткий опис. Також можна додати той самий лот у кількох варіаціях — наприклад, ту саму модель одягу, представлену в різних кольорах. 

Тут варто поговорити про те, яких правил варто дотримуватись при додаванні товару на Facebook.

Вимоги до товарів на Facebook

Повний список умов до продавців можна прочитати тут. І якщо з продажем алкоголю, наркотичних препаратів, зброї, тварин, товарів для дорослих все досить однозначно, то в цих пунктах часто виникають суперечки:

  1. Дискримінаційні оголошення. Найчастіше це стосується оренди житла: в оголошенні не можна вказувати щось на зразок «здам кімнату сімейній парі/ громадянам певної країни/без дітей». Словом, вираження переваги (або вираз неприязні) до певної категорії людей за ознакою статі/віку/національності/сімейного стану/стану здоров’я є неприпустимим.
  2. Порівняння «до/після». Цим часто «грішать» фітнес-клуби, косметологічні клініки та центри естетичної медицини. Але не завжди.
  3. Порушення прав на інтелектуальну власність третіх осіб. Неприпустимо додавати як товари всілякі репліки товарів (якщо не було прямо зазначено, що це репліка), піратські копії творів тощо.
  4. Товари із сексуальним підтекстом. Ні, не про товари для дорослих — там все однозначно. Однак якщо реклама цілком «невинного» продукту містить сексуальний підтекст (тобто має місце сексуальна об’єктивація), таке оголошення модерацію не пройде. 

Вимоги до опису та зображень

Тепер трохи пройдемося по технічним вимогам. Важливо, щоб опис товару в розділі «Магазин»:

  1. Був актуальним.
  2. Не містив номерів мобільних телефонів.
  3. Не містив HTML-тегів.
  4. Не містив помилок – граматичних, пунктуаційних тощо.

Також не варто перевантажувати опис розділовими знаками.

Щодо зображень, то їх рекомендований розмір – 1024*1024. Бажано, щоб товар містився на зображенні, був зображений на білому тлі. Не рекомендується присутність на зображенні тексту, водяних знаків, рекламних символів, тимчасової інформації (наприклад, сезонної знижки). Це не пряма заборона, але можуть виникнути певні проблеми з проходженням модерації.

Наприклад, тут при модерації деякі складнощі виникли через текст та логотип на зображенні:

Магазин – це зручна функція як для великих магазинів, де все “поставлено на потік” в онлайн-режимі, так і для тих, хто орієнтується в основному на офлайн-продажі. Саме тут потенційний клієнт може отримати коротку, ємну та вичерпну інформацію про товар без відвідування сторонніх ресурсів.