Кінець епохи широкого з модифікатором або як Google розширює фразову відповідність у 2021 році

Google Ads припиняє підтримку модифікатора широкої відповідності та змінює фразову відповідність

Що сталося?

Google розширює фразову відповідність, щоб включити трафік ключових слів з модифікатором широкої відповідності. Оновлена фразова відповідність враховуватиме порядок слів.

Google також надав приклади, щоб показати, як зміниться поведінка зіставлення після оновлення:

Розширення фразової відповідності
Оновлення фразової відповідності

Як зміниться фразова відповідність

Наприклад, зараз рекламодавець, який використовує модифікатор широкої відповідності для ключових слів +послуги +переїзд +Одеса +Київ, може з’явитися на запит «послуги з переїзду з Одеси до Києва». Проте реклама може також відображатися на запит «послуги з переїзду з Києва до Одеси», що може бути не тим, що потрібно рекламодавцю.

Приклад, як зміниться поведінка зіставлення:

Приклад зміни поведінки зіставлення 1
Приклад зміни поведінки зіставлення 2

Google зазначив: «Ми помітили, що фразова відповідність і модифікатор широкої відповідності часто є одним і тим же варіантом використання, і що ви можете охопити більше потрібних клієнтів за допомогою комбінації цих двох».

Коли це відбувається?

Нова поведінка відповідності вже впроваджена для ключових слів англійською, іспанською, німецькою, італійською, французькою, голландською, російською та португальською мовами. Решта мов буде остаточно узгоджена до липня 2021 року.

Рекламодавці можуть залишити існуючі ключові слова активними у своїх кампаніях, але Google рекомендує в майбутньому створювати нові ключові слова з фразовою відповідністю, а не у широкому з модифікатором.

Чому це відбувається?

Одним словом – спрощення. Ця зміна спрямована на допомогу рекламодавцям у спрощенні управління ключовими словами, заощадженні часу та спрощенні пошуку для клієнтів, незалежно від того, як вони шукають.

Як рекламодавці можуть підготуватися до зміни ключового слова?

Google повідомляє, що на даний момент жодних дій не потрібно. Існуючі ключові слова з модифікованою широкою відповідністю продовжуватимуть працювати. Після остаточного переходу на оновлення у квітні, рекламодавці зможуть змінити ключові слова з широкого з модифікатором на фразову відповідність.

Для цього будуть запущені додаткові інструменти, які дозволять просто перетворити ключі під новий формат. Щоб уникнути повторюваних ключових слів, Google також надасть рекомендації щодо видалення слів з фразовою відповідністю.

Поки можете не робити жодних дій. Якщо ви використовуєте одні й ті самі ключові слова для фразового і широкого з модифікатором, почніть планувати цю зміну і регулярно перевіряйте оновлення Google Реклами щодо останніх новин і нових функцій.

Які наслідки використання лише фразової відповідності без модифікатора широкого?

  1. Якщо раніше ви використовували тільки точне та фразове, то ви можете помітити збільшення кількості показів, тому вам доведеться частіше стежити за звітами за пошуковими запитами.
  2. Зміна ціни за клік з очікуваним підвищенням середньої ціни за клік. Ключові слова в широкому з модифікатором досягають нижчих цін за клік і часто нижчих цін за конверсію, ніж фразова відповідність. Рекламодавці можуть побачити деякі несприятливі зрушення у своїх CPC та CPA.
  3. Для заміни широкого з модифікатором Google рекомендує використовувати ключові слова у широкій відповідності. Це буде особливо ефективно, якщо рекламодавець використовує інтелектуальне призначення ставок. Загалом, це може бути спроба змусити рекламодавців збільшити свої витрати. Якщо це так, то це не перша спроба і точно не остання! =)