На сьогоднішній день наша співпраця з клієнтом триває понад 4 роки. Ми надаємо послуги налаштування та ведення контекстної реклами в Google та соц. мережах (Facebook та Instagram). Основним завданням є збільшення кількості лідів, а також збільшення кількості підписаних договорів із клієнтами.

У цьому кейсі ми опишемо особливості проекту та яких результатів нам вдалося досягти завдяки злагодженій роботі агентства та команди клієнта.

Клієнт: Юридична компанія “Документи”

Інструменти просування:

  • Реклама у пошуковій мережі;
  • Реклама у контекстно-медійній мережі;
  • Відеореклама;
  • Реклама у Facebook та Instagram.
  • Регіон просування: Одеса та область.

На даний момент у ніші юридичних послуг досить висока конкуренція та, відповідно, вартість кліку. У зв’язку з цим необхідно максимально швидко обробляти заявки, щоб не проґавити клієнта. У період активного будівництва (весна-літо) набирають популярності послуги з узаконення.

На початку роботи з’ясувалося, що основним способом конвертації користувачів у клієнти є дзвінки. Приблизно 85% – дзвінки, 15% заповнення форм.

Це пов’язано з тим, що перед замовленням послуг люди бажають отримати консультацію. Що набагато зручніше за телефоном або за допомогою форми замовлення зворотного дзвінка.

Із цього випливав висновок — для клієнта потрібно підключити надійну телефонію, яка дозволить вчасно обробляти всі заявки. І розпочати відстеження рекламних джерел дзвінків.

Тому для відстеження дзвінків та подальшого використання статистики для оптимізації рекламних кампаній ми спільно з клієнтом вирішили використовувати сервіс коллтрекінгу “Ringostat”.

Сервіс був підключений у перші місяці роботи над проектом, оскільки дзвінки – це основне джерело заявок. До цього бюджет на рекламу розподілявся здебільшого наосліп. Щоб максимально точно аналізувати вхідні звернення та робити висновки щодо ефективності каналів просування, ми вирішили встановити динамічний коллтрекінг.

У процесі налаштування проекту ми вибрали оптимальну для клієнта схему переадресації. Суть її полягала в тому, що дзвінок надходить на всіх менеджерів паралельно. Менеджер, який відповів першим, починає консультувати клієнта з питань. Так, всі менеджери намагаються якнайшвидше відповісти на дзвінок, щоб отримати клієнта. Таким чином кількість невідповідних дзвінків значно знизилася і компанія отримує більше лояльності і не втрачає потенційних клієнтів.

Ringostat спростив роботу менеджерів. Без використання платформи було б неможливо прийняти два дзвінки на один номер — він був би просто зайнятий. А за рахунок віртуальної АТС Ringostat дзвінки можна розподілити між менеджерами у різний спосіб і додати резервний номер для переадресації.

Для компанії налаштували форму зворотного дзвінка. Менеджеру не потрібно набирати номер кожного клієнта, оскільки система передзвонює автоматично.

  1. Ми отримали велику статистику щодо кожного дзвінка аж до ключового слова, за яким він був здійснений.
  2. Запис телефонних розмов.

Наявність статистики допомогла нам ефективніше оптимізувати рекламні кампанії, а саме:

  • Точніше розподіляти рекламні бюджети між кампаніями;
  • Додавати нові ключові слова та відключати  неефективні та спірні ключові слова;
  • Слідкувати за подальшим шляхом лідів завдяки інтеграції із CRM-системою.

Компанія “Документи” також змогла покращити роботу менеджерів, прослуховуючи та аналізуючи дзвінки. На даний момент клієнт сформував відмінну команду менеджерів, які залучені до процесу та допомагають залучати клієнтів, діючи пліч-о-пліч з усіма фахівцями. Прослуховуючи дзвінки, ми змогли дізнатися більш детальну інформацію щодо тієї чи іншої послуги, актуалізувалися та покращувалися скрипти відповідей менеджерів на дзвінки, виключені номери спамників та ін.

Результаты оптимизации

На основі даних коллтрекінгу ми змінили бюджети, відключили неефективні та спірні ключові слова. Яскравий приклад «спірного» ключовика — слово «техпаспорт». Він буває і на автомобіль, і нерухомість. Ми тестували різні варіації та комбінації слів, поки не дійшли такого рішення, яке допомогло нам мінімізувати нецільовий трафік.

Усе це спричинило підвищення ефективності реклами. Ми переглянули кампанії та відключили рекламу послуг, які не приносили конверсій. Заощаджений бюджет був перенаправлений на конверсійні послуги. Усе це спричинило підвищення ефективності реклами.

CTR виріс на 70% і продовжує зростати.

Рост CTR

Завдяки оптимізації середня вартість дзвінка знизилася на 20%. Дзвінки, які надходять до клієнта, стали більш релевантними.

Снижение средней стоимости звонка

Кількість дзвінків з реклами зросла, у своїй бюджет реклами за звітний період залишився незмінним.

Рост количества звонков с рекламы

Також зросла кількість цільових дзвінків. З початку співпраці кількість дзвінків збільшилася на 97%, кількість цільових дзвінків збільшилася на 87%.

Кількість замовлень зворотного дзвінка збільшилася на 900% порівняно з іншим сервісом, який клієнт використовував до цього.

Коллтрекінг дає можливість розподілити дзвінки на кількох менеджерів, крім цього, менеджеру навіть не потрібно набирати номер кожного клієнта у разі замовлення колббека, оскільки система передзвонює автоматично. Без використання колтрекінгу дзвінок потрапляє на той номер, на який дзвонить клієнт, і немає можливості одночасно прийняти два дзвінки, а при підключеному колтрекінгу дзвінки можна розподілити між менеджерами різними способами, а також додавати резервний номер для переадресації.

Без відстеження реальної картини за дзвінками, ми і клієнт не бачили б цінності в роботі тих чи інших каналів залучення трафіку на сайт. Через це ми недооцінювали б деякі кампанії, і бюджет витрачався б недоцільно.