КЕЙС: Ефективне просування щорічної події

Клієнт: Щорічний разовий захід.
Бюджет на рекламу на місяць: 4000 грн. (+3000 грн. Комісія агентства).
Тимчасові рамки: Ця рекламна кампанія запускається на 4 тижні.

На даний момент однією із затребуваних галузей став продаж квитків онлайн на спектаклі та інші заходи. Існує безліч сервісів, за допомогою яких можна купити квиток у театр, кіно, на концерт тощо, проте контекстна реклама Google Ads є додатковим суттєвим каналом залучення покупців. Наш постійний клієнт організовує різноманітні культурні заходи, які рекламуємо на регулярній основі.

Робота над проектом щорічного разового заходу

Клієнт запустив новий івент, квитки на який потрібно було розпродати. Крім стандартних рекламних кампаній, ми запустили відеорекламу, оскільки був попередньо підготовлений цікавий відеоролик на захід. Для відстеження ефективності рекламних кампаній у системах аналітики було налаштовано такі цілі: покупка квитка, прояв інтересу користувачів до різних спектаклів (відстеження кліків).

КампанияКоличество проданных билетов в Google Adwords, %Количество проданных билетов в Яндекс Директ, %
Поисковая кампания6,985,48
КМС и РСЯ8,1468,49
Видеореклама1,16-
Ремаркетинг и ретаргетинг83,7226,03
Итого100100

1. Пошукові кампанії

Для пошукових кампаній було підібрано ключові слова, що відповідають тематиці сайту. Також було створено окремі кампанії із ключовими словами, близькими за тематикою івенту (афіші, концерти тощо). Для кампаній з такими ключовими словами був призначений менший бюджет і нижчий від ставки. Проводилася оптимізація ключових слів, а саме видалялися нерелевантні запити і додавалися нові.

поисковые кампании

12,46% від усього обсягу проданих квитків було реалізовано за допомогою пошукової реклами Google Ads та Яндекс Директ.

2. Контекстно-медійна мережа

Були створені групи оголошень з націленням:

  • за інтересами (любителі етнічної музики, шанувальники класичної музики тощо);
  • за темами (народна та традиційна музика, пісні та вокальні партії та ін.);
  • за релевантними ключовими словами;
  • за відповідними тематичними майданчиками, відібраними вручну.

Проводилася оптимізація місць розміщення реклами: неефективні майданчики розміщення реклами виключалися.

КМС и РСЯ

Завдяки рекламі в КМС було продано 8,14% квитків.

3. Відеокампанія

Відеореклама транслювалася з націленням на інтереси користувачів та ключові слова. Середня ціна на перегляд становить 0,19 грн. Всього було здійснено 3 188 переглядів. Коефіцієнт взаємодії становить 12,8%. Було запущено два основні види відеореклами: TrueView In-Stream та TrueView Video Discovery з усіма розширеннями, які докладно описані у цій статті https://odesseo.com.ua/videoreklama-rasshireniya/.

За допомогою відеореклами було продано 1,16% квитків.

видеокампания

4. Ремаркетинг та ретаргетинг

Ремаркетинг був налаштований на користувачів, які не придбали квиток.

ремаркетинг и ретаргетинг

За допомогою ремаркетингу Google Ads було продано 46,51% квитків на захід.

Також ми налаштували пошуковий ремаркетинг на спільні ключові слова, що асоціюються з нашим івентом, наприклад, афіші, цікаві події, концерти, фестивалі, куди сходити, що можна подивитися і т.д. За допомогою пошукового ремаркетингу було продано 37,21% від проданих квитків через рекламу Ads.

ремаркетинг и ретаргетинг

Висновки

Через три тижні роботи рекламної кампанії ми досягли таких результатів:

  • було продано 160 квитків он-лайн;
  • середня вартість залучення користувача, який купив квиток он-лайн становить 43,75 грн;
  • залучено понад 2300 нових користувачів.

Рекламна кампанія даного заходу принесла хороший результат клієнту, оскільки чітко спланувала стратегія рекламування. Ми привернули увагу цільової аудиторії та збільшили продаж квитків он-лайн.