
Гід зі створення та запуску реклами в Stories Instagram
А пам’ятаєте, як у 2015 році весь Instаgram так і ряснів яскравими обробленими фотографіями? І раптом того ж року з’явилися вони — Stories і стали ковтком свіжого повітря для блогерів та аудиторії.
У цій статті ми поговоримо про формат Stоries і рекламне просування в даному плейсменті (місце, де показується ваша реклама). Як створити рекламу, чи є вимоги до рекламних оголошень та який формат контенту стане максимально ефективним? Відповіді на всі ці питання Ви отримаєте тут і зараз під час читання цієї статті.
Показ реклами в Stories дозволяє охопити додаткову аудиторію в Instagram, тих, хто віддає перевагу «живому», натуральному, «контенту з місця подій» і недолюблює ідеально причесану стрічку новин.
Існують два способи створення реклами в історіях: через Facebook Ads Manager, а також через кнопку «Просувати» у самому Instagram. Давайте розбиратися, який спосіб краще.
Як запустити рекламу в Stories за допомогою Facebook Ads Manager?
Ви повинні переконатися, що у вас є рекламний кабінет Facebook та прив’язаний до нього бізнес-профіль Instаgram. Таким чином, ви зможете керувати та створювати рекламні кампанії.
У рекламному кабінеті клацаємо по кнопці «Створити рекламу».
Далі, ми потрапляємо на рівень створення рекламної Кампанії, де потрібно вибрати Мету реклами.

У таблиці нижче можна простежити, які цілі сумісні з нашим плейсментом.

Виходить, що лише Мета Залучення не сумісна з розміщенням реклами в Історіях.
Далі заповнюємо всю потрібну інформацію на рівні Групи оголошень (п.1), і обов’язково ставимо галочку навпроти Вибір місць розміщення вручну (п.2).

Бо нас цікавить тільки Instagram Storіes, то і ставимо галочку в списку навпроти даного місця розміщення. Якщо ж хочете вказати інші місця розміщення – звичайно ж, вказуйте.
Вибираючи декілька плейсментів, ви зможете відстежити ефективність кожного окремо за допомогою функції розбивки на головному екрані рекламного кабінету Facebook.

Після заповнення всіх пунктів на рівні Групи оголошень, переходимо на останній рівень — Реклама.
Що важливо знати на цьому етапі? З доступних форматів у Сторіс можна запускати оголошення з одним зображенням або одним відео, а також кільцевою галереєю.
Також для певних цілей доступна опція шаблони історій. Це безкоштовний інструмент оформлення від Facebook, який дозволяє кастомізувати креатив і перетворить його на вертикальну анімацію. Але хочу зауважити, що платні додатки зручніші та гнучкіші у своїй різноманітності.
Отже, завантажуємо креатив, заповнюємо всі обов’язкові поля, тепер можна запускати рекламу та стежити за аналітикою.
Якщо ваша реклама веде на сайт, не забудьте встановити Піксель на сайт і розмітити посилання UTM-мітками для відстеження результатів у Google Analytics.
Реклама Stоries за допомогою Аds Manager має ряд переваг:
- Детальні налаштування націлювання;
- Управління бюджетом та графіком трансляції реклами;
- Розмаїття форматів;
- Детальна аналітика.
Але в даному випадку ви вже повинні бути знайомі з Рекламним Кабінетом і розумітися на роботі з ним.
А для тих, хто зовсім новачок, але хоче тут і зараз запустити в рекламу існуючу історію, їм я розповім про другий варіант.
Реклама у Stories. Кнопка “Просувати” у Instagram
Це другий варіант, який досить легкий і зручний для тих, хто тільки починає знайомитися з рекламою. Такий спосіб практично ідентичний способу просування публікацій і відбувається таким чином:
Переконаємося, що наша сторінка в Інстаграм — це бізнес профіль, який прив’язаний до відповідного рекламному кабінету, де ви — адміністратор.
Далі відкриваємо існуючу Сторис і в нижньому правому кутку натискаємо на кнопочку «Ще». Вибираємо “Просувати публікацію”.

- Після цього ми потрапляємо в налаштування просування, які нічим не відрізняються від просування публікацій. Вибираємо Місце призначення. Тут один із трьох варіантів: «Ваш профіль», «Ваш сайт», «Ваші повідомлення в Direct»;
- У налаштуваннях Аудиторії вибираємо збережену або створюємо нову аудиторію;
- У бюджеті та тривалості реклами.

Натискаємо Далі, перевіряємо задані параметри і тиснемо на кнопку «Створити промоакцію».

Тепер акція буде відправлена на розгляд, Вам буде доступна статистика з даної реклами не тільки в Instagram, але і в Ads Manager.
Ось так просто можна запустити рекламу у Stories. Але як було сказано вище, цей спосіб менш функціональний, він безперечно поступається способу налаштування та запуску реклами за допомогою Ads Manager.
Вимоги до реклами. Дозвіл, розмір та інші обов’язкові параметри для успішного схвалення реклами
Отже, які вимоги існують до контенту, який ми хочемо запустити в рекламу в Stories?
Роздільна здатність: рекомендується використовувати повноекранні вертикальні (9:16) зображення або відео такого ж формату, таким чином, реклама коректно відображатиметься на телефоні. Але на даний момент для реклами в Stories підтримуються всі розміри фото і відео, що використовуються в Стрічці (від 1:91 до 4:5). Хіба що вони не так гармонійно будуть вписуватися в стрічку сторіс вашого гаджета.
Нижче на скріншотах реклами можна переконатися, яка різниця відображення між рекомендованим дозволом візуалу та дозволом для публікацій:


З форматів доступні: .MP4 або .MOV (для відео), .JPG або .PNG (для фото).
Максимальний розмір файлу: 4Гб – для відео, та 30Мб – для фото.
Не варто забувати і про кількість тексту на оголошенні – не більше 20%, про це я розповідала у своїй попередній статті – https://odesseo.com.ua/prodvijenie-v-soc-setyah-kakuyu-publikaciyu-stoit-zapuskat/. Недотримання цього правила загрожує зниженням охоплень.
А тепер хочу попередити про ті моменти, які зіткнуть Вас із відмовою у просуванні конкретної Історії. Що не можна використовувати?
Перше та основне – це контент, який не відповідає нормам спільноти Facebook. Насильство та злочинна поведінка, спірний контент, недотримання прав на інтелектуальну власність — у будь-якому випадку, з правилами варто ознайомитись, якщо ви плануєте займатися просуванням.
А можливо, що Ви зробите все правильно, не порушите жодної норми спільноти, але відразу після натискання кнопки «Створити акцію» — ви отримаєте відмову з повідомленням:

Таких відмов існують кілька видів і всі вони є наслідком порушення таких правил:
Елементи з підтримкою торкання. Якщо ви у своїй Сторіс додали геодані, хештеги, згадки та решту функціоналу з підтримкою торкання, то таку публікацію просувати не вийде. Відповять відмовою. Рекламна Сторіс має бути без наступних елементів:

Давність створення. Старі Сторіс також не підійдуть для просування;
Низька якість відео.
Тож перш ніж публікувати Stories, яку ви плануєте запустити в рекламу, обов’язково переконайтеся, що контент відповідає правилам та вимогам Facebook.
Які формати контенту кращі? Сервіси та програми для створення унікального контенту
Реклама у Stоriєs — ефективний рекламний плейсмент. Головне – правильно підібрати комунікацію до тієї аудиторії, яку ви таргетуєте.
Важливо зачепити з першої секунди, інакше промотати пальцем вправо для потенційно значущого ліда — не важко.
Якщо немає можливості зняти якісний відеоконтент, краще постаратися із графічним креативом. Віддавайте пріоритет світлим візуалам, оскільки темні погано сприймаються, тим більше яскравість на смартфоні може бути низькою. Зрозуміло, що це актуально, якщо не суперечить фірмовому стилю.
Якщо Ви вибрали відео, воно повинно чіпляти з першої секунди, а потім швидко доносити суть. Адже набриднути можна дуже швидко, крізь призму 15 секунд цінна кожна секунда.
Якщо ви просуваєте акцію або знижку, то не варто додавати текст про це в середині відеоряду. Потрібно з першої секунди викласти карти, тоді буде більше шансів на здійснення цільової дії.
Також не варто забувати, що частину аудиторії дивляться Сторіс у транспорті, на роботі — а значить, без звуку, тому текст основного посилу обов’язково має бути присутнім.
Де і як створювати унікальний контент для Stories? Існує безліч сервісів та програм, які пропонують шаблони для Stories.
З сервісів популярні – Canva та Сrello. З програм для смартфонів — Unfold, StoryArt, 500 Stories та інші.
Кожен із сервісів та програм включає безкоштовний набір дизайнів, який не вимагає підписки. Але завжди комфортніше працювати у повній версії, з усіма вбудованими можливостями.
У будь-якому разі, зараз таких додатків та сервісів — скільки душа забажає. Найкраще тестувати та вибирати, які будуть ближче до Вашої тематики.
Нижче наведено приклади Сторіс, створених за допомогою шаблонів додатків та сервісів:




Звичайно, якщо Ви володієте такими інструментами як Photoshop або Illustrator, Adobe After Effects — вони виявляться дуже корисними. для створення унікальних креативів.
Реклама у Stories — ефективний інструмент просування, який допоможе охопити нову аудиторію. Зрозуміло, не варто повністю переходити тільки в даний плейсмент, скоріше потрібно його розглядати як додатковий інструмент для просування Вашого бізнесу в соціальних мережах. Тим більше, після прочитання цієї статті, Ви знаєте, як це зробити грамотно.
Дякую за увагу та час, ваш лайк під заголовком статті обов’язково зігріє серце одного SMM-фахівця команди OdesSeo.
