Клієнт: Житловий комплекс

Регіон: Одеса

Канали просування: реклама у Facebook (генерація лідів)

Рекламний бюджет на 2 тижні: 3 664 грн.

Генерація лідів у Facebook

Станом на сьогодні Facebook є одним із ефективних джерел просування бізнесу в Інтернеті. Завдяки рекламним можливостям Facebook ми можемо звернутися до цільової аудиторії з релевантною пропозицією. У цій мережі, за правильно розробленої маркетингової стратегії, можна знайти свою цільову аудиторію.

Рекламні інструменти Facebook розвиваються дуже швидко, майже щотижня з’являються нові оновлення у рекламному обліковому записі.

Раніше ми детально описували загальні принципи створення рекламних кампаній на Facebook на прикладі типу кампанії “Трафік на сайт”, а у цій статті ми розглянемо ще один із варіантів залучення клієнтів за допомогою кампанії, спрямованої на “генерацію лідів”.

Що таке генерація лідів у Facebook

Генерація лідів — це процес формування зацікавленості в продуктах або послугах компанії. У Facebook можна створювати кампанії з метою “Генерація лідів”, що дозволяє споживачам заповнювати форму зі своїми контактними даними прямо в інтерфейсі Facebook, без необхідності переходу на сайт.

Принцип роботи полягає в тому, що при кліку на публікацію користувачу відкривається форма з запитаннями, до якої автоматично підставляються дані зі сторінки користувача (номер телефону, електронна адреса, ім’я…). Залишається лише підтвердити відправку даних, якщо вони відповідають дійсності або змінити їх. Форми генерації лідів зручні тим, що користувачеві можна відразу надіслати заявку прямо в інтерфейсі мережі Facebook.

За нашим досвідом рекламні кампанії, спрямовані на генерацію лідів, приносять дуже хороший результат, наприклад, для проекту продажу нерухомості лише за 15 днів роботи кампаній було отримано 86 заявок при витраченому бюджеті 3 664 грн. Ціна залучення ліда склала 42,6 грн.

Генерация и привлечение лидов в Facebook - OdesSeo
Результат генерации лидов в Facebook - OdesSeo

Ось як виглядає цей вид реклами у Facebook:

У стрічці новин

Реклама для лидов на Facebook - внешний вид - OdesSeo

та після кліку на публікацію:

Реклама для лидов на Facebook - внешний вид в ленете новостей, после клика - OdesSeo

Як створити кампанію з метою “Генерація лідів”

Розглянемо детальніше основні кроки по створенню кампанії з метою “Генерація лідів”. Як приклад ми використовували кампанію з продажу нерухомості.

У Ads Manager створюємо нову кампанію.

создание рекламной кампании для лидогенерации в Фейсбуке - OdesSeo

Оскільки використання форм можливе лише в кампаніях з метою “генерація лідів”, створюємо кампанію з відповідною метою.

создание рекламной кампании для лидогенерации в Фейсбуке c соответствующей целью - OdesSeo

Далі даємо назву рекламній кампанії і переходимо до наступних налаштувань. Називаємо групу оголошень, вибираємо сторінку для просування і приймаємо користувацьку угоду (рекомендуємо приймати від імені власника сторінки).

создание рекламной кампании для лидогенерации в ФБ - называем группу объявлений, выбираем страницу для продвижения и принимаем пользовательское соглашение - OdesSeo

Визначаємо аудиторію, підбираємо таргетинг і вказуємо плейсменти, на яких буде розміщена реклама.

етап создания рекламной кампании для лидогенерации в FB - определение аудитории, подбор таргетинга и указание плейсментов - OdesSeo

Виставляємо бюджет і графік показу.

етап создания рекламной кампании для лидогенерации в FB - выбор бюджета и графика показа - OdesSeo

Затем додаємо нову форму. Даємо їй назву, вказуємо мову полів і дозволяємо перепост форми, оскільки користувач може поділитися оголошенням.

етап добавляния новой формы, присваивание названия, указание языка полей и разрешение перепоста формы рекламной кампании для лидогенерации в FB - OdesSeo

Тип форми – “підвищення обсягу” (спрощений до заповнення тип).

етап формирования упрощенного типа формы для заполнения рекламы кампании для лидогенерации в ФБ - OdesSeo

Наповнюємо контентом форму (вказуємо, що отримає користувач при її заповненні). Рекомендуємо вказувати інформацію, яка “зачепить” користувача і змусить його залишити заявку.

использование шаблонных полей рекламной кампании для генерации заявок в ФБ - OdesSeo

Ви можете використовувати шаблонні поля або ж створити свої (важливо мати на увазі, що всі поля є обов’язковими для заповнення!).

указываем ссылку с политикой конфиденциальности для успешного запуска рекламной кампании генерации заявок в Фейсбук - OdesSeo

Невід’ємною умовою при створенні форми є “Політика конфіденційності”. Для успішного старту рекламної кампанії необхідно вказати посилання з “політикою конфіденційності” рекламованого ресурсу.

Добавление информации, которая появится после заполнения формы для запуска рекламной кампании генерации заявок в Фейсбук - OdesSeo

Додаємо інформацію, яка з’явиться після заповнення форми.

Сохранение и завершение создания рекламной кампании генерации лидов в Фейсбук - OdesSeo

Зберігаємо та завершуємо виробництво. На жаль, відредагувати вже створену форму неможливо, але можна скопіювати існуючу форму і відредагувати скопійовану версію (копія буде у вигляді чернетки).

Перевірити працездатність форми можна за посиланням.

Як подивитися результати реклами

Отримані дані про заявки можна завантажити вручну, перейшовши до “інструментів для публікації”:

Просмотр результата рекламной кампании на генерацию лидов в Facebook - OdesSeo

на вкладці “бібліотека форм”.

Вкладка "библиотека форм" для просмотра результата рекламной кампании на генерацию лидов в Facebook - OdesSeo

Ручний спосіб вивантаження лідів є часозатратним та незручним, оскільки періодично доводиться перевіряти, “чи не прилетіла нова заявка”.

Окрім ручного вивантаження, можна налаштувати автоматичну відправку форм у вашу CRM-систему або на пошту.

На цьому налаштування рекламних кампаній, спрямованих на генерацію лідів, завершено. Бажаємо вам успіхів у застосуванні цього інструменту. Високої конверсії =)