
Клієнт: Житловий комплекс
Регіон: Одеса
Канали просування: реклама у Facebook (генерація лідів)
Рекламний бюджет на 2 тижні: 3 664 грн.
Генерація лідів у Facebook
Станом на сьогодні Facebook є одним із ефективних джерел просування бізнесу в Інтернеті. Завдяки рекламним можливостям Facebook ми можемо звернутися до цільової аудиторії з релевантною пропозицією. У цій мережі, за правильно розробленої маркетингової стратегії, можна знайти свою цільову аудиторію.
Рекламні інструменти Facebook розвиваються дуже швидко, майже щотижня з’являються нові оновлення у рекламному обліковому записі.
Раніше ми детально описували загальні принципи створення рекламних кампаній на Facebook на прикладі типу кампанії “Трафік на сайт”, а у цій статті ми розглянемо ще один із варіантів залучення клієнтів за допомогою кампанії, спрямованої на “генерацію лідів”.
Що таке генерація лідів у Facebook
Генерація лідів — це процес формування зацікавленості в продуктах або послугах компанії. У Facebook можна створювати кампанії з метою “Генерація лідів”, що дозволяє споживачам заповнювати форму зі своїми контактними даними прямо в інтерфейсі Facebook, без необхідності переходу на сайт.
Принцип роботи полягає в тому, що при кліку на публікацію користувачу відкривається форма з запитаннями, до якої автоматично підставляються дані зі сторінки користувача (номер телефону, електронна адреса, ім’я…). Залишається лише підтвердити відправку даних, якщо вони відповідають дійсності або змінити їх. Форми генерації лідів зручні тим, що користувачеві можна відразу надіслати заявку прямо в інтерфейсі мережі Facebook.
За нашим досвідом рекламні кампанії, спрямовані на генерацію лідів, приносять дуже хороший результат, наприклад, для проекту продажу нерухомості лише за 15 днів роботи кампаній було отримано 86 заявок при витраченому бюджеті 3 664 грн. Ціна залучення ліда склала 42,6 грн.
Ось як виглядає цей вид реклами у Facebook:
У стрічці новин
та після кліку на публікацію:
Як створити кампанію з метою “Генерація лідів”
Розглянемо детальніше основні кроки по створенню кампанії з метою “Генерація лідів”. Як приклад ми використовували кампанію з продажу нерухомості.
У Ads Manager створюємо нову кампанію.
Оскільки використання форм можливе лише в кампаніях з метою “генерація лідів”, створюємо кампанію з відповідною метою.
Далі даємо назву рекламній кампанії і переходимо до наступних налаштувань. Називаємо групу оголошень, вибираємо сторінку для просування і приймаємо користувацьку угоду (рекомендуємо приймати від імені власника сторінки).
Визначаємо аудиторію, підбираємо таргетинг і вказуємо плейсменти, на яких буде розміщена реклама.
Виставляємо бюджет і графік показу.
Затем додаємо нову форму. Даємо їй назву, вказуємо мову полів і дозволяємо перепост форми, оскільки користувач може поділитися оголошенням.
Тип форми – “підвищення обсягу” (спрощений до заповнення тип).
Наповнюємо контентом форму (вказуємо, що отримає користувач при її заповненні). Рекомендуємо вказувати інформацію, яка “зачепить” користувача і змусить його залишити заявку.
Ви можете використовувати шаблонні поля або ж створити свої (важливо мати на увазі, що всі поля є обов’язковими для заповнення!).
Невід’ємною умовою при створенні форми є “Політика конфіденційності”. Для успішного старту рекламної кампанії необхідно вказати посилання з “політикою конфіденційності” рекламованого ресурсу.
Додаємо інформацію, яка з’явиться після заповнення форми.
Зберігаємо та завершуємо виробництво. На жаль, відредагувати вже створену форму неможливо, але можна скопіювати існуючу форму і відредагувати скопійовану версію (копія буде у вигляді чернетки).
Перевірити працездатність форми можна за посиланням.
Як подивитися результати реклами
Отримані дані про заявки можна завантажити вручну, перейшовши до “інструментів для публікації”:
на вкладці “бібліотека форм”.
Ручний спосіб вивантаження лідів є часозатратним та незручним, оскільки періодично доводиться перевіряти, “чи не прилетіла нова заявка”.
Окрім ручного вивантаження, можна налаштувати автоматичну відправку форм у вашу CRM-систему або на пошту.
На цьому налаштування рекламних кампаній, спрямованих на генерацію лідів, завершено. Бажаємо вам успіхів у застосуванні цього інструменту. Високої конверсії =)

















