Facebook Creator Studio – основні можливості

Facebook Creator Studio — це сервіс, де зібрані інструменти для публікації (в т.ч. для відкладеного постінгу), аналізу та монетизації контенту у Facebook та Instagram.

До появи для відкладеного постінгу активно використовувалися сторонні сервіси: SMM Planner, SMM Aero, Hoopy, Kuku. Деякі з них використовуються і зараз, але багато хто пішов на другий план.

Більш того, частину функціоналу перенесли навіть із розділів бізнес-сторінок: наприклад, переглянути заплановані публікації тепер можна лише у бібліотеці контенту. При спробі переглянути їх безпосередньо з бізнес-сторінки, користувач побачить це:

Перенос публикаций в Creator Studio

Хто може використовувати Creator Studio?

Всі, хто управляє бізнес-сторінкою Facebook, мають право використовувати Creator Studio. Роль на сторінці також визначає рівень доступу до інформації та набір можливих дій.

Для того, щоб отримати доступ до бізнес-профілів у Instagram, необхідно зв’язати з ним відповідну сторінку Facebook.

Що може Creator Studio?

Публікувати контент

А саме: публікації у стрічку, історії у Fb, відео для IGTV. До того ж публікувати їх можна як у режимі реального часу, так і планувати наперед (у Фейсбук також можна опублікувати пост у стрічку минулою датою).

Доступний кроспостинг — створюючи публікацію у стрічці Instagram, можна відразу ж опублікувати її на зв’язаній сторінці Facebook, поставивши галочку в цьому вікні.

Кросспостинг в Creator Studio

І ще один цікавий момент: відео можна опублікувати відразу на кількох сторінках, пов’язаних до вашого облікового запису.

Публикация видео на нескольких страницах

І так, за допомогою Creator Studio можна проводити прямі ефіри в мережі Фейсбук.

Редагувати контент після публікації

Библиотека контента

У бібліотеці контенту публікації можна переглянути, редагувати або, при необхідності, видалити. Також у цьому розділі можна відсортувати публікації, історії, доступні для кроспостингу відео, відобразити списки відтворення, створити серіал та відсортувати всі матеріали у хронологічному порядку.

Збирати та аналізувати статистику

Для відео та Stories у мережі Фейсбук можна проаналізувати їхню результативність, лояльність, утримання, описати портрет цільової аудиторії.

Сбор и анализ статистики

Отримати доступ до вхідних повідомлень

Зробити це можна в розділі «Вхідні».

Входящие сообщения

Тут можна відповідати на коментарі користувачів, а також забороняти їм доступ до сторінки.

Монетизувати контент

Автори та видавці контенту можуть монетизувати свою діяльність за допомогою Creator Studio. У мережі Facebook це можна зробити так:

  • Платне просування заходу: Ви самі встановлюєте ціну за доступ до заходу, а також можете продавати квитки на нього.
  • Зірки: Функція для монетизації трансляцій. Ваші глядачі можуть купувати зірки та анімовані подарунки, відправляючи їх під час трансляцій. За кожну зірку ви отримаєте 1 цент. Ця функція доступна лише на запрошення.
  • Відеореклама In-Stream: Заробіток на відео через короткі рекламні ролики. Доступна для сторінок з понад 10 тис. підписників та понад 30 тис. однохвилинних переглядів відео за останні 60 днів.
  • Brand Collabs Manager: Доступна для сторінок з понад 1 тис. підписників, понад 15 тис. взаємодій, 30 тис. однохвилинних переглядів відео та сумарним переглядом понад 180 тис. хвилин за останні 60 днів.
  • Платні підписки: Доступна лише по запрошенню.

У Instagram монетизація доступна через брендований контент, наразі ця функція доступна лише жителям США.

Використовувати панель оформлення для проведення трансляцій

У цьому розділі ви знайдете широкий набір інструментів: налаштування цілей, створення опитувань, збір статистики. Також доступний чек-лист для ігрових трансляцій, що включає налаштування необхідного ПЗ, позначку гри тощо.

Настройка игровых трансляций

І ще один бонус: колекція звукових доріжок та ефектів, які можна використовувати для створення контенту.

Коллекция звуков

А чого Creator не може?

Тепер про мінуси: тобто про те, чого цей сервіс не може.

  • Планувати відкладені Stories та використовувати при їх створенні інтерактивні елементи (стікери, опитування, хештеги тощо). Примітно, що в деяких сервісах автопостингу (наприклад, в SMM-planner) така функція була. Але, можливо, все ще попереду.

Роль на сторінці Facebook та можливості в Creator Studio

Як і в Business Manager, тут є рівні доступу. А саме:

  • Аналітик: Доступний лише перегляд статистики.
  • Рекламодавець: Окрім перегляду статистики, може просувати контент.
  • Модератор: Має повноваження редактора, може обмежувати та забороняти доступ до сторінки, відповідати на коментарі та видаляти їх, а також відповідати на особисті повідомлення.
  • Редактор: Крім можливостей модератора, може створювати та видаляти контент.
  • Адміністратор: Максимальний рівень доступу, надає доступ до всіх функцій, включаючи призначення ролей.

Загалом, Creator Studio на сьогоднішній день має базовий і простий у використанні функціонал для створення контенту. Це робить сервіс підходящим як для досвідчених фахівців, так і для початківців у сфері SMM.