Залишити заявку
Олександра
Як оцінювати результати реклами в Google Ads за допомогою вбудованих звітів Як оцінювати результати реклами в Google Ads за допомогою вбудованих звітів На даний момент доступна велика кількість різних інструментів аналізу даних рекламних кампаній. З їх допомогою дані про кількість показів, кліків, конверсій та інші показники розраховуються та подаються у зручному форматі. Звіти Google Ads Звіти Google Ads допоможуть дізнатися, які фактори та наскільки впливають на […]
116
0
10.02.2021
Детальніше
Катерина
Як правильно аналізувати email-розсилку? Як правильно аналізувати email-розсилку? Що у роботі маркетолога найважливіше? Хтось скаже креатив, хтось сміливість. Я скажу, що все це разом та ще вміння аналізувати. Тому що сміливі ідеї та їхнє шикарне втілення звичайно здорово, але як оцінити, наскільки ця ідея окупилася і чи оцінила її аудиторія, якщо немає адекватної аналітики? Читайте у цій статті докладніше […]
127
0
08.02.2021
Детальніше
Ірина
Тренди в SMM 2021
SMM
Тренди в SMM 2021 У маркетингу поняття тренд має кілька значень Тренд — це основна тенденція чогось. Основні тенденції у соціальних мережах випливають із глобальної ситуації у світі: пандемія, зниження купівельної спроможності користувачів. Тренди, як тенденції у SMM у 2021 році, це різкий перехід офлайн-бізнесу в онлайн. Обсяг ринку електронної торгівлі США У терміновому порядку […]
85
0
29.01.2021
Детальніше
Ігор
Нерухомість 2020 або як продавати квартири в карантин Нерухомість 2020 або як продавати квартири в карантин Так як ми дуже багато працюємо за проектами нерухомості з українськими забудовниками і вже придбали чималий багаж знань, то вирішили поділитися з вами цікавою інформацією, яка стосується того непростого періоду, який наздогнав усіх нас у невідповідний момент. Ринок нерухомості 2020 Отже, у січні та лютому 2020-го продажі […]
94
0
26.01.2021
Детальніше
Анастасія Тимошенко
Як налаштувати відправлення даних форм для потенційних клієнтів з Google Ads до Google Таблиці Як налаштувати відправлення даних форм для потенційних клієнтів з Google Ads до Google Таблиці Форми для потенційних клієнтів у Google Ads Lead Form Extension — це розширення Google Ads для збору контактних даних користувачів із полів форми. Форму можна додати до: пошукових кампаній,відеокампаній,кампаній Discovery. Докладніше: посібник Google — https://support.google.com/google-ads/answer/9423234?hl=ua Як створити форму для потенційних клієнтів […]
91
0
22.01.2021
Детальніше
Андрій
Тренди інтернет-маркетингу 2021 Тренди інтернет-маркетингу 2021 Головний тренд – це перерозподіл ресурсів з офлайну в онлайн У 2021 році продовжується перерозподіл ресурсів з офлайну в онлайн. Дедалі більше бізнесів здійснюють цей перехід в екстреному порядку. Для бізнесу інтернет-маркетинг зараз це рятівний міст через річку кризи, яка дозволить її пережити. Загалом, перехід бізнесу в онлайн — це позитивний тренд, […]
103
0
21.01.2021
Детальніше
Андрій
Odrex.ua — успішне просування медичного сайту Odrex.ua — успішне просування медичного сайту Вхідні дані проєкту: Сайт: https://odrex.ua/Тематика: Медичні послуги.Спеціалізація: Медичний центр широкого профіля. Результат роботи над проєктом: Сумарний органічний трафік сайту з серпня 2019 року до липня 2020 року, порівняно з аналогічним попереднім періодом, зріс у 4 рази за показником «користувачі» та в 3,5 разу за показником «сеанси». Сумарний органічний трафік […]
2540
0
20.01.2021
Детальніше
Назар
Як успішно рекламувати магазин кондитерського інвентарю засобами Google Ads Комплексний підхід до просування Як успішно рекламувати магазин кондитерського інвентарю засобами Google Ads Комплексний підхід до просування Бажання кожного власника бізнесу – підвищення обсягу продажу зі збільшенням рентабельності та доходу. У цьому кейсі ми опишемо, як за рахунок розширення інструментарію та оптимізації кампаній у Google Ads нам вдалося підвищити кількість замовлень, рентабельність та прибуток. Раніше ми вже описували, яких […]
3113
2
12.01.2021
Детальніше
Залишити заявку
Ім'я Ім'я не повинно бути порожнім
Сайт (обов'язкове поле) Адреса сайта некоректна
Email (обов'язкове поле) Email некоректний
Телефон (обов'язкове поле) Телефон некоректний
Умови угоди