
4 приводи пов’язати Facebook Сторінку та бізнес-профіль Instagram
Якщо у вас є сторінка бренду в Facebook та бізнес-профіль в Instagram, обов’язково пов’яжіть їх між собою. Це не тільки дасть вам чотири додаткові переваги, але й допоможе уникнути неприємностей
Як пов’язати Facebook Сторінка та бізнес-профіль Instagram
Для цього перейдіть в Налаштування Сторінки, розділ Instagram і натисніть кнопку Підключити обліковий запис.

Після цього авторизуйтесь через Instagram, введіть логін та пароль того бізнес-профілю, який потрібно прив’язати.

Готово, ваш акаунт підключено!

Зверніть увагу, що в цьому розділі внизу є можливість відключити Instagram від поточної Сторінки. Для цього потрібно просто натиснути кнопку “Від’єднати”.
Які переваги ви отримаєте?
Пов’язати між собою ресурси однієї компанії, отже, отримати кілька вагомих переваг.
1. Всі повідомлення та коментарі з обох мереж тепер доступні в одному вікні — Вхідні
Дуже зручно, коли в розділі Сторінки Facebook адміністратори, редактори та модератори можуть бачити та відповідати на всі повідомлення та всі коментарі Facebook та Instagram.

2. Планувати та публікувати пости у Instagram зі Сторінки Facebook
Пов’язавши ці два ресурси, можна робити публікації у Instagram зі Сторінки Facebook та навпаки. Зручно це робити у розділі Creator Studio. І найголовніший плюс: можна планувати публікації у Instagram. До цього моменту питання з автопостингом у Instagram було складним, доводилося використовувати сторонні послуги. Читайте про Creator Studio у нашій статті.

Постити та планувати можна публікацію у стрічку та IGTV. А Stories поки що по-старому, ручками.
3. Створювати рекламу в Instagram через Facebook Ads Manager з додатковими можливостями
Створювати рекламу в Instagram через Facebook Ads Manager можна не прив’язуючи свій бізнес-профіль Instagram. У вас навіть може не бути облікового запису Instagram, це необов’язкова умова. У цьому випадку покази реклами у плейсментах Instagram будуть від імені вашої Сторінки Facebook.

Але як тільки ви пов’язали Сторінку бренду у Facebook та бізнес-профіль у Instagram, ви можете:
- Створювати аудиторії в Ads Manager на основі взаємодій з бізнес-профілем Instagram;

- Використати Instagram акаунт для показу реклами в Instagram. Ваше фото профілю при показі реклами буде клікабельним і користувачі зможуть перейти на ваш Instagram.

- При створенні нових рекламних оголошень можна використовувати зображення та відео, розміщені в Instagram бізнес-профілі;

- Під час створення рекламних оголошень в Ads Manager можна використовувати публікації Instagram бізнес-профілю;

4. Можна синхронізувати контактну інформацію між двома обліковими записами
Адміністратори та редактори Сторінки можуть синхронізувати номер телефону, електронну адресу, адресу зі Сторінки Facebook та ці зміни відобразяться у Instagram.
Що робити, якщо бізнес-профіль Instagram пов’язаний з некоректною сторінкою Facebook?
У практиці часто зустрічається ситуація, коли потрібно зв’язати між собою ці два ресурси, а бізнес-профіль Instagram вже прив’язаний до іншої Сторінки.
Це відбувається, коли ви при перелаштуванні особистого профілю Instagram на професійний обліковий запис не вказали коректну сторінку Facebook. Facebook автоматично створив Сторінку, назва Сторінки у цьому випадку повторює назву Instagram облікового запису. У цей момент автоматично створюється ще й Business Manager. До цього Business Manager буде належати автоматично створена Сторінка Facebook, і ваш Instagram бізнес-профіль.
Що потрібно зробити, щоб прив’язати Instagram бізнес-профіль до коректної сторінки?
- Відв’язати Instagram бізнес-профіль від автоматично створеної Сторінки Facebook. Якщо не виходить, спробуйте у Instagram знову перейти на особистий профіль. І повторіть процедуру ще раз;
- Прив’яжіть Instagram бізнес-профіль до коректної Сторінки Facebook, як зазначено на початку статті.
Для вищеописаних дій вам обов’язково знадобиться логін та пароль від вашого Instagram-акаунту та права адміністратора на сторінці Facebook.
