Вплив YouTube на ранжування сайту

У SEO спільноті давно обговорюються фактори ранжирування сайту, їхня питома вага та зміна їхнього впливу залежно від оновлення алгоритмів пошукових систем. На цю тему щодня пишуться дослідження та розгоряються дискусії. Канал у YouTube також є у списку факторів, що впливають на позиції сайту, проте в обговореннях йому приділяється незначна роль. Понад те, вплив цього чинника ставиться під сумнів. Наприклад, Brian Dean на своєму сайті наводить фактори ранжування Google, серед яких YouTube також присутній, а в блозі moz.com автор Gianluca Fiorelli пропонує взагалі не розглядати YouTube як фактор ранжування:

Is YouTube ranking factor?

Тим не менш, Phil Nottingham пише, що якщо ваша SEO стратегія не включає YouTube, то ви на неправильному шляху:

YouTube is a good strategy

YouTube – єдиний майданчик для відеоконтенту у Google

Вирішальним поворотним моментом у розвитку YouTube стала середина 2014 року, коли Google у своїй видачі залишив лише відео-сніпети свого YouTube, видаливши сніпети практично всіх конкурентів. З цього моменту єдиним майданчиком для просування відео-контенту у видачі Google стає YouTube. Тому, якщо одним із завдань бізнесу є залучення трафіку через відеоконтент, він має орієнтуватися лише на YouTube.

YouTube став другою пошуковою системою після Google. Як і у всіх пошукових систем, у YouTube є свої фактори ранжування відео-контенту. В Академії для авторів YouTube докладно написано, як оптимізувати свій канал та відеоматеріали. Також існує дуже багато матеріалу експертів, як правильно оптимізувати відеоконтент на своєму каналі.

Ми, зі свого боку, хочемо поділитися кейсом, в якому видно, що офіційний канал магазину в YouTube є також фактором ранжування сайту цього інтернет-магазину.

Відеоканал у YouTube впливає на позиції сайту

Клієнт. Інтернет магазин аксесуарів. Над ресурсом працюємо більше 2 років, сайт займає ТОП-10 за практично всім категоріям, що просуваються. Передісторія. Клієнт – інтернет-магазин, за нашою рекомендацією, зняв 30 професійних унікальних роликів на свої товари. Бренд товарів був один, різні аксесуари. У Жовтні 2015 року нами було відкрито та оптимізовано офіційний відеоканал інтернет-магазину. Ролики були оптимізовані за всіма вимогами YouTube. Також, з метою покращення показників офіційного каналу та роликів було запущено акцію: «Підпишись на відеоканал та отримай знижку».

Основні короткострокові цілі розміщення відео були:

  • за брендовим запитом отримати перші місця у видачі відео Google та YouTube;
  • отримати додатковий трафік із YouTube;
  • додати на сайті відеоогляди товару, щоб підвищити поведінковий фактор та лояльність відвідувачів сайту;
  • запуск реклами у YouTube на дані ролики.

Всі ці цілі були досягнуті протягом місяця після запуску всіх відеороликів. Однак, в середині грудня 2015 року, фактично через місяць після запуску роликів у YouTube були помічені наступні зміни в позиціях сайту в Google:

рост позиций сайта после запуска видео в YouTube

Парсинг позицій 25 Листопада 2015 показав зростання по всіх позиціях, причому це було зростання в ТОП-5 Google. Сайт якісно покращив свої позиції у всіх категоріях. Тобто YouTube, на нашу думку, дав сайту якісне зростання показників Google, що і призвело до зростання за ключовими запитами всіх категорій.

Нами проводиться систематична робота із зовнішньої та внутрішньої оптимізації сайту, проте, в даному кейсі, ми акцентуємо вашу увагу саме на системному поліпшенні всіх позицій сайту в Google після запуску каналу в YouTube, що і призводить до висновку – канал у YouTube є фактором ранжування в Google.

Після цього зростання позицій, видимість сайту в Google з Serpstat збільшилася в 2,4 рази:

видимость сайта в Google увеличилась

Причому видимість після незначної корекції продовжує зростати.

Висновки

Даний кейс – це приклад можливої ​​прямої залежності між позиціями сайту та показниками YouTube каналу, яка явно себе виявила на сайті з високими позиціями в Google.YouTube послужив чинником «дожимання» позицій сайту в ТОП-5.

YouTube канал – важливий фактор виходу у ТОП-5, особливо у комерційній тематиці.

Офіційний відеоканал із унікальним відеоматеріалом – обов’язкова умова для успішного просування сайту у висококонкурентній тематиці.