Як налаштувати піксель Facebook за допомогою Google Tag Manager

Що таке піксель Facebook і чим він може бути корисним

Піксель Facebook (Facebook Pixel) — це код відстеження (фрагмент JavaScript), за допомогою якого можна вимірювати ефективність реклами в Facebook/Instagram.

Налаштування пікселя Facebook дозволить:

  • збирати інформацію із сайту та аналізувати його відвідування;
  • створювати аудиторії ремаркетингу для реклами у Facebook/Instagram;
  • відстежувати досягнення користувачами цільових дій;
  • оптимізувати групи оголошень та керувати призначенням ставок на основі конверсій.

У цій статті ми розглянемо, як встановити Facebook Pixel на сайт за допомогою Google Tag Manager. А також розберемося з налаштуванням відстеження стандартних та користувальницьких подій у Facebook через GTM.

Як встановити піксель Facebook через Google Tag Manager

Google Tag Manager (Диспетчер тегів Google) – це інструмент для керування тегами на вашому сайті. З його допомогою можна швидко створювати та оновлювати різні теги (Google Analytics, Facebook Pixel та ін.) у зручному та зрозумілому інтерфейсі, без необхідності втручання у код сайту. Якщо досі на вашому сайті ще не встановлений цей чудо-інструмент, терміново виправляйте це неприємне непорозуміння. Зареєструвати обліковий запис Google Tag Manager можна за посиланням. А прочитати інформацію про налаштування та переваги використання диспетчера тегів тут.

Щоб встановити базовий піксель Facebook, який передаватиме дані про відвідування всіх сторінок сайту, потрібно виконати такі дії:

У рекламному кабінеті в основному меню переходимо до розділу «Пікселі».

В рекламном кабинете переходим в раздел «Пиксели»

Створюємо новий піксель.

Создаём новый пиксель Фейсбук

Facebook запропонує вам вибрати спосіб налаштування коду: “Використовувати інтеграцію або Tag Manager”, “Встановити код вручну” або “Надіслати інструкції розробнику по ел. поштою”.

выбрем способ настройки кода пикселя Фейсбук

Якщо ви вибрали спосіб “Використовувати інтеграцію або Tag Manager”, потрібна авторизація в обліковому записі, на який відкритий доступ до GTM.

способ “Использовать интеграцию или Tag Manager” для настройки кода пикселя Фейсбук

Зв’язуємо обліковий запис Google Tag Manager та Facebook. Після налаштування зв’язку в інтерфейсі GTM з’явиться тег:

Связываем аккаунт Google Tag Manager и Facebook.

Як бачимо на скріншоті, тип цього тегу – “Користувачський HTML”, умовою активації виступає тригер “Всі сторінки”.

При виборі другого способу встановлення (“Встановити код вручну”) Facebook запропонує самостійно скопіювати код відстеження:

способ “Установить код вручную” для настройки кода пикселя Фейсбук

В обліковому записі GTM потрібно створити тег типу «HTML користувача» і вставити отриманий код у текстове поле.

создать тег типа «Пользовательский HTML» и вставить полученный код в текстовое поле

У розширених налаштуваннях у блоці “Налаштування активації тега” встановлюємо “Один раз на сторінку”. Тригер активації – “Всі сторінки”.

расширенные настройки - блок “Настройка активации тега” устанавливаем “Один раз на страницу”. Триггер активации - “Все страницы”

Як переконатися, що піксель встановлено правильно

Щоб код почав збирати дані, його залишиться лише опублікувати. Перед публікацією на сайт будь-яких змін, створених в інтерфейсі Google Tag Manager, обов’язково тестуйте налаштування в режимі налагодження. Щоб перейти до відладчика, у верхньому правому куті облікового запису Google Tag Manager натисніть “Попередній перегляд”

Проверка правильности установки пикселя фейсбук

та перейдіть на свій сайт. Внизу ви побачите панель відладчика, яка показує теги GTM. Піксель повинен бути в блоці “Tags Fired On This Page” відразу при завантаженні сторінки.

в панели отладчика пиксель должен быть в блоке “Tags Fired On This Page”

Коректність встановленого коду можна перевірити за допомогою розширення для Google Chrome Facebook Pixel Helper. Якщо при перевірці за допомогою Facebook Pixel Helper навпроти даних, що відправляються, ви бачите зелену галочку, значить дані передаються коректно.

Щоб завершити налаштування в інтерфейсі Facebook, надішліть тестовий трафік.У такий спосіб перевіряється статус коду пікселя. Статус “Активний” означає, що код встановлений коректно.

Facebook Pixel Helper

Відеоінструкція зі встановлення пікселя Facebook за допомогою GTM

завершение настройки в интерфейсе Facebook - отправка тестового трафика


Як налаштувати події у Facebook

Для того, щоб відстежити важливі дії користувачів на сайті, можна використати події. Завдяки налаштуванню подій ви зможете показувати рекламу тим людям, які з найбільшою ймовірністю виконають конверсію, а також створювати аудиторії користувачів, які вчинили або не вчинили певну дію на сайті.

Надсилати дані про події також дуже зручно та просто за допомогою Google Tag Manager. Розберемо, як це налаштувати.

Як приклад, розглянемо налаштування події успішного відправлення форми замовлення послуги на сайті OdesSeo.

Додамо нову подію.

настройка событий в Facebook

Найбільш підходящою категорією для нашої події є “Генерація ліда”.

настройка события в Facebook - “Генерация лида”

Детально про стандартні категорії подій Facebook можна прочитати тут. А в цій статті добре описані всі параметри, які можна передавати з подіями.

Потім у Google Tag Manager потрібно створити новий тег типу “Користувацький HTML” і вставити згенерований системою фрагмент коду в текстове поле. У розширених налаштуваннях у блоці “Налаштування активації тега” встановлюємо “Один раз на подію”.

В Google Tag Manager создаем новый тег типа “Пользовательский HTML” и вставляем сгенерированный системой фрагмент кода

Важливо! Коди надсилання подій повинні спрацьовувати після того, як спрацює базовий код пікселя. Тому, якщо вам потрібно надсилати івент під час завантаження сторінки (наприклад, подія “ViewContent”), то в розділі “Порядок активації тегів” позначте чекбокс “Активувати тег перед тегом” та виберіть тег базового коду.

Далі задаємо умову активації тега. У моєму випадку тригером активації буде виступати користувальницька подія, яка спрацьовує при успішному заповненні форми.

задаем условие активации тега

Які бувають тригери активації і як їх створювати я докладно розглядала в цих статтях:

  1. Початок роботи в Google Tag Manager;
  2. Відстеження взаємодії користувачів із формами сайту;
  3. Слідкуємо, що копіюють на нашому сайті;
  4. Відстеження видимості елементів на веб-сайті.

Далі нам необхідно переконатись, що тег спрацьовує при виконанні потрібної дії. Для цього в режимі налагодження переходимо на сайт і здійснюємо тестове відправлення форми. На панелі Tag Manager бачимо, що наш тег спрацював у потрібний момент.

Facebook Helper також показує, що дані передаються правильно.

Facebook Helper также показывает, что данные передаются правильно

Динаміку надходження інформації про події можна переглянути в рекламному кабінеті Facebook на вкладці “Події”.

Динамику поступления информации о событиях можно посмотреть в рекламном кабинете Facebook на вкладке “События”

Тепер на основі переданих подій можна створювати користувацькі аудиторії та конверсії.

создаем пользовательские аудитории и конверсии

Як налаштувати події Facebook у Google Tag Manager

Більшість завдань відстеження можна вирішити за допомогою стандартних подій з параметрами.Якщо все ж таки серед них ви не знайшли відповідного для себе, завжди можна створити користувальницький івент.

Для цього використовується фрагмент коду вигляду:

fbq(‘trackCustom’, ‘MyCustomEvent’, {custom_param: ‘custom_value’});

де MyCustomEvent – ​​назва вашої події.

Щоб було зрозуміліше, як використати власні події, розберемо приклад. Давайте спробуємо передати у Facebook факт скролінгу сторінки разом із кастомним параметром – значенням глибини прокручування.

Для цього створимо новий тег у GTM. Тип – “Користувацький HTML”. У текстовому полі пишемо фрагмент коду виду:

де ScrollEvent – назва нашого користувача події, а Scroll Depth – глибина прокручування. Щоб передавати значення скролінгу сторінки, будемо використовувати вбудовану змінну GTM “Scroll Depth Threshold”.

использование встроенной переменной GTM “Scroll Depth Threshold” для передачи скроллинга

Далі додаємо тригер активації. Алгоритм створення цього тригера описувала тут.

добавляем триггер активации

Перевіряємо роботу тега, використовуючи помічник пікселів. Бачимо, що в міру скролінгу в Facebook відправляються дані про факт прокручування та її значення.

Проверяем работу тега

Тепер на підставі подій, що передаються, можна створити індивідуалізовану аудиторію.

создание индивидуализированной аудитории

На цьому налаштування закінчено. Якщо у вас залишилися питання, пишіть їх у коментарях. Успіхів!