Розумні цілі в GA

Днями в Google Analytics стала доступна нова функція “Розумні цілі (Smart Goals)”

Розумні цілі дозволяють ідентифікувати відвідування з найкращими показниками, які можна використовувати як конверсії для оптимізації рекламних кампаній Ads. Кожен візит оцінюється, і за допомогою технологій машинного навчання Google Analytics визначає “кращі відвідування”. Для оцінки якості візиту використовується багато факторів, таких як, наприклад, тривалість сеансу, глибина перегляду, інформація про місцезнаходження, пристрій, браузер та ін.

Цю функцію доречно використовувати для сайтів, які не мають явно виражених цільових дій, а також для оптимізації кампаній в Ads, коли конверсій недостатня кількість. Думаю, більшість фахівців стикалися з проблемою браку конверсій для включення оптимізаторів рекламних кампаній. На допомогу нам приходили мікроконверсії або оцінка візитів щодо поведінкових факторів. “Розумні цілі” є альтернативним рішенням.

Можливість використовувати нову функцію доступна на рівні представлення під час створення нової мети на вкладці Адміністратор -> Цілі.

Smart Goal

Для того, щоб почати використовувати розумні цілі, необхідно, щоб облікові записи Google Analytics і Google Ads були пов’язані, а також у представленні Google Analytics було зафіксовано щонайменше 1000 кліків по рекламі зі зв’язаного облікового запису Ads за останні 30 днів. Якщо ці вимоги не виконуються, функція не буде доступна.

Smart Goal

Активувавши розумні цілі в Analytics, ми можемо імпортувати їх у Ads та використовувати для оптимізації ставок у рекламних кампаніях.

Smart Goal

Звіт з розумних цілей можна переглянути на вкладці “Конверсії”.

Smart Goal

Цей звіт дозволяє побачити різницю у поведінкових факторах відвідувань, віднесених системою до сеансів з виконаною розумною метою щодо решти трафіку. Щоб побачити ці дані, не потрібно створювати мету. Для того, щоб мати можливість оцінити розумні цілі та прийняти рішення щодо їх подальшого використання, звіт доступний ще до безпосереднього створення мети у поданні.

Також дані з розумної мети можна додавати при створенні користувацьких звітів.

Smart Goal

На мій погляд, це чудове нововведення, яке полегшить аналіз відвідувань на підставі поведінкових факторів та стане корисним інструментом підвищення якості трафіку для багатьох рекламодавців.

Детальний матеріал про принципи роботи та використання нової функції у довідковому центрі Ads.