Кейс: Як нам вдалося збільшити кількість звернень з контекстної реклами на 158% та знизити їхню вартість у 3 рази

На сьогоднішній день будівельна тематика є однією з найконкурентніших. При цьому конкуренти є як постійними, так і тимчасовими, які активізуються лише в сезон.

У даному кейсі ми опишемо особливості проєкту та яких результатів нам вдалося досягти завдяки злагодженій роботі агенції та команди клієнта.

Клієнт: Ремонтно-будівельна компанія “Юдістрой”

Інструменти просування (Google Ads)

  • Реклама у поишуковій мережі;
  • Реклама у контекстно-медійній мережі;
  • Відеореклама.

Регіон просування: Одеса + найближчі населені пункти.

Період, за який наведено дані: Листопад 2019 – Липень 2020

На початку роботи з клієнтом з’ясувалося, що основна частина заявок – це дзвінки близько 90%. На решту 10% припадають форми на сайті та чат.

Це можна охарактеризувати тим, що послуги будівництва та ремонту є не дешевими і кожен користувач перед тим, як вибрати підрядника, порівнює кілька компаній. При цьому він хоче отримати інформацію “тут і зараз”. Найшвидшим способом зробити це є дзвінок.

*Подібне співвідношення кількості звернень за допомогою дзвінків та форм спостерігається в таких тематиках як медицина, продаж нерухомості.

Враховуючи стрімкий розвиток рекламних інструментів Google Ads, а саме автоматизованих стратегій призначення ставок, це було ще одним приводом використати коллтрекінг.

Тому для відстеження дзвінків і подальшого їх використання для оптимізації рекламних кампаній ми спільно з клієнтом вирішили використовувати сервіс коллтрекінгу “Ringostat”

У процесі налаштування проекту у “Ringostat” ми підібрали оптимальну для клієнта схему переадресації. Суть її полягала в тому, що з понеділка по неділю, з 6:00 до 23:59, дзвінок надходить на одного менеджера. Якщо протягом 20 секунд він відповідає, то дзвінок переключається другого менеджера. У неробочий час підключалася голосова пошта, в якій йдеться про те, що зараз компанія не працює, і пропонується залишити голосове повідомлення. Таким чином компанії вдається викликати більше лояльності до себе, не втрачаючи потенційного клієнта.

Настройка проекта в Ringostat

*Важливо звернути увагу, що при налаштуванні “Таймаута в секундах” в рамках схеми переадресації потрібно враховувати, що близько 5-7 секунд йде на перемикання між оператором зв’язку та Рингостатом.

Оскільки для нас, у плані відстеження, пріоритетним є рекламний трафік, то для більш точної статистики ми вирішили для даного каналу виділити кілька номерів підміни, а для інших по одному.

Які корисні дані ми отримали за допомогою колтрекінгу?

  1. Статистику з рекламних кампаній, груп оголошень, ключових слів, що призвели до конверсії (дзвінка);
  2. Записи телефонних дзвінків.

Маючи прозору статистику за дзвінками у розрізі рекламних кампаній, стало набагато простіше оптимізувати рекламні кампанії. А саме:

  • Точніший розподіл рекламних бюджетів;
  • Додавання нових ключових слів або відключення неефективних;
  • Додавання нових рекламних кампаній на основі попиту;
  • Коригування об’яв з урахуванням потреб клієнтів, настройок націлювання тощо.

Прослуховуючи дзвінки, ми отримали чимало важливої інформації, яку також використовували під час оптимізації реклами. Наприклад:

  • Дізнавались додаткову інформацію про послуги “Юдістрой”, якої не було на сайті, але вона була цікава клієнту;
  • Вдалося точніше оцінити ефективність роботи певних ключових слів. Оскільки дзвінок за певним ключем – це гарантія того, що він цільовий або призведе до успішної угоді;
  • Отримували номери телефонів, з яких періодично спамлять колектори, конкуренти або торгові представники, які мають ті ж рекламні інтереси, що й у потенційних клієнтів. Отримані номери додавалися до чорного списку.

Команда “Юдібуд”, аналізуючи записи розмов, змогла:

  • Удосконалити скрипти відповідей для менеджерів компанії, оскільки правильно надана інформація, яка дає відповідь на запитання клієнта – це один із факторів, який впливатиме на прийняття рішення надалі;
  • Коригувати ціноутворення послуг;
  • Більш ефективно керувати репутацією компанії;
  • Надавати користувачам актуальні акції, залежно від попиту;
  • Удосконалювати експертизу;
  • Покращити внутрішні бізнес-процеси.

Что мы получили в результате оптимизации?

Завдяки командній роботі та постійним оптимізаціям рекламних кампаній вдалося збільшити загальну кількість звернень на 158%, а цільових дзвінків – на 285%. В результаті збереження стартового бюджету та збільшення кількості дзвінків їх вартість знизилася в 3 рази:

Увеличение количества звонков

На основі прослуховування користувачів ми змінювали тексти оголошень. Також вели постійну роботу з ключовими словами (відключення неефективних, додавання нових, чищення пошукових запитів). Завдяки тому, що рекламні оголошення стали більш релевантними запитам, можна побачити зростання CTR.

Рост CTR

Не можна не згадати і вплив початку карантину, внаслідок якого будівельній компанії довелося знизити рекламний бюджет у 2 рази. З цієї причини очікували спади дзвінків.

І в цьому випадку нам допомогла статистика, отримана за допомогою колтрекінгу.

Перше, що довелося зробити, це перерозподілити бюджет між кампаніями, залежно від ефективності. Тобто, за кількістю заявок та їх вартістю. Для малоефективних кампаній ми скорочували бюджет або відключали їх. Таким чином, нам вдалося знизити рекламний бюджет і зберегти бажаний обсяг дзвінків.