
КЕЙС: Просування сайту юридичних послуг
Клієнт: Юридична компанія.
Мета: Збільшити кількість заявок із сайту.
Бюджет на рекламу на місяць (з урахуванням комісії агенції): 20 000 грн.
Цільовий регіон: Одеса.
Клієнт рекламувався кілька місяців у пошуковій мережі Google та Яндекс. Від нього надійшло завдання збільшити кількість заявок із сайту. Оскільки всі релевантні послугам компанії запити в пошуковій мережі були покриті, для збільшення трафіку на сайт ми вирішили використовувати КМС.
Робота над проектом юридичних послуг
1.Підключення банерного ремаркетингу та ретаргетингу
Були використані різні сценарії ремаркетингу. Наприклад, націлення на користувачів, які цікавилися певною послугою, але не замовили її; користувачів, які поверталися на сайт клієнта, але не замовляли послуги. Під кожний сценарій було представлено різні банери.
Ефективність рекламних інструментів, що підключаються, можна було відстежити завдяки тому, що на сайті передбачені різні способи здійснення замовлення та налаштовано відстеження всіх цільових дій у системах веб-аналітики:
- дзвінок (налаштований динамічний call tracking);
- замовлення консультації та замовлення зворотного дзвінка (налаштовано відстеження подій та цілей на події);
- онлайн-консультант (також налаштовано відстеження подій та цілей на події).
2. Підключення реклами до КМС
Для реклами в КМС було обрано:
- теми, що відповідають послугам кампанії;
- аудиторії за інтересами;
- ключові слова.
Компанія клієнта займається наданням юридичних послуг.
Для старту реклами в КМС було обрано такі інтереси:
- продаж житлової нерухомості;
- комерційна нерухомість;
- майнове планування та ін.
Реклама з націленням на користувачів, яких ми відібрали за інтересами, регулярно приносить конверсії.
Також були підключені групи оголошень з націленням на теми:
- юридичні послуги;
- будівництво нерухомості;
- реєстрація нерухомості та ін.
Підключення націлення на ключові слова в КМС також дало позитивні результати.

Так, у червні порівняно з травнем загальна кількість заявок збільшилась у 1,52 рази.

Вартість конверсії, залученої завдяки рекламі в КМС, у травні становила 388,5 грн., а в червні завдяки оптимізації рекламної кампанії 223,88 грн. Кількість заявок збільшилась у 2,29 раза, а вартість залучення зменшилась у 1,74 раза. Необхідно зазначити, що вартість залучення заявки до КМС більша, ніж вартість залучення заявки в пошуковій мережі в 1,11 разу.
Висновок
Підключення реклами в контекстно-медійній мережі Google допомогло не лише підвищити впізнаваність бренду та наростити тематичний трафік, а й збільшити кількість заявок. Грамотно підібрані способи націлення дозволяють залучати додаткові заявки за допустимою ціною, а копітка робота над оптимізацією рекламних кампаній є основою стабільного зниження вартості залучення заявки.
