Кейс: Покращення показників ефективності реклами дитячих товарів за допомогою торгових кампаній у Google Ads

Клієнт: Магазин дитячих іграшок

Послуга: підвищення продажів в інтернет-магазині

Рекламні мережі: Google Ads, Facebook/Instagram

Геотаргетинг: Україна

План:

  1. Вступна інформація
  2. Інструменти, їх особливості та результати
  3. Труднощі в роботі
  4. Висновки

Інформація про клієнта

Ніша дитячих іграшок є висококонкурентною, тому дуже важливо грамотно розподілити кошти на рекламні інструменти та мережі для того, щоб уникнути нерелевантної витрати бюджету.

Клієнт “Магазин дитячих іграшок” налаштовував рекламу самостійно, тому перед нами стояло завдання проаналізувати рекламні кампанії, налаштування веб-аналітики та інші важливі моменти перед початком оптимізаційних робіт. Під час аудиту було виявлено такі проблеми:

  • Неправильна передача параметрів для налаштування динамічного ремаркетингу
  • Не повністю налаштовані конверсії
  • Виявлено проблеми в налаштуванні електронної торгівлі

Найважливішим завданням було правильне налаштування пересування по кошику, щоб не пропускати теплу аудиторію та повторно звертатися до неї, а також збільшення конверсій та рентабельності інвестицій у рекламу. Також розглядався варіант збільшення каналів залучення транзакцій та трафіку на сайт.

Інструменти та їх особливості

Клієнтом самостійно було запущено пошукові кампанії, торгові кампанії та динамічний ремаркетинг. На початку роботи над проектом ми зайнялися передачею параметрів та реалізацією правильного настроювання динамічного ремаркетингу, щоб не упускати цільову аудиторію.

Перед нами стояло завдання насамперед збільшити продажі дитячих електромобілів. Оскільки різноманітність цієї категорії товарів є досить великою, ми запропонували клієнту запустити пошукову кампанію з динамічними пошуковими оголошеннями, щоб охопити максимальну кількість ключових слів без великих витрат часу на підбір ключів. Очікуваного результату запуск ДПО нам не приніс, тому ми вирішили запустити пошукові кампанії на найпопулярніші моделі авто, враховуючи їхню “марку” та колір (у клієнта є копії знаменитих марок автомобілів, але для дітей).

Запуск детальних пошукових кампаній приніс досить добрий результат. Важливим завданням при запуску цих кампаній була крос-мінусування на рівні груп оголошень, оскільки марки авто були однакові, а колір та моделі могли відрізнятися.

Поисковые кампании с динамическими поисковыми объявлениями

Після запуску пошукових кампаній ми зайнялися оптимізацією та переналаштуванням торгових кампаній, які раніше клієнт запускав самостійно. Кампанії змогли отримати досить хороші результати, і ми вирішили перевести більшість кампаній у “Розумні торгові”.

Підключення розумних торгових кампаній дало нам найкращий результат за відносно невеликого збільшення бюджету. Практично всі звичайні торгові кампанії замінили розумні.

Подключение умных торговых кампаний

Розподіл кількості транзакцій між звичайними та розумними торговими кампаніями представлено на діаграмі.

Звичайні та розумні торгові кампанії

“Інші” кампанії містять велику кількість окремих кампаній, як розумних, так і звичайних. Спочатку ми вирішили не відключати звичайні торгові кампанії і на додаток до них запустити розумні на ті ж категорії. Через добу практично всі запущені розумні торгові кампанії перетягли на себе трафік із звичайних.

Окрім реклами в Google Ads ми запропонували клієнту запуск реклами у Facebook та Instagram. Клієнт був скептично налаштований щодо реклами у соціальних мережах, але погодився протестувати її. Насамперед ми запустили динамічний ремаркетинг на користувачів, які дивилися товари, але не придбали їх, а також запустили динамічне залучення клієнтів за допомогою нашого фіду товарів. Ефективність обох кампаній була досить високою, тому було прийнято рішення збільшити бюджет на ефективний канал залучення транзакцій.

Реклама у соціальних мережах

Загальна ефективність рекламних кампаній зростала. До реклами додавалися нові категорії товарів, а також виключалися сезонні та неефективні товари. На рекламу в соцмережах було збільшено бюджети, при цьому бюджети в рекламі Google Ads залишалися на тому ж рівні, проте активно перерозподілялися, щоб покрити більш ефективні категорії товарів.

Результати роботи

Труднощі в роботі

Під час роботи над проектом ми зіткнулися з деякими проблемами:

  • Деякі дитячі товари в Merchant Centre були відхилені через невідповідність політиці сервісу. Відхилялася дитяча зброя через назву та опис товару. Вирішити цю проблему так і не вдалося.
  • У пошуковій рекламі Google Ads було відхилено багато ключових слів, які включали колір автомобіля, а саме чорний. Ці відхилення були пов’язані з протестами, що відбувалися в Америці. Цю проблему також нам вирішити не вдалося, оскільки система автоматично блокувала всі ключі, а у зв’язку з covid19 ручна модерація недоступна. Щоб уникнути цього, необхідно оптимізувати картки товарів, що ми і запропонували клієнту. На даний момент оптимізація все ще провадиться.

Висновки

На цьому проекті ми переконалися, що розумні торгові кампанії можуть дати більш високі результати і приносити більше транзакцій за меншою вартістю.

У разі погано оптимізованих сторінок категорій та карток товарів запуск ДПО малоефективний, оскільки є велика конкуренція між групами оголошень.

Пошукова реклама все ще не здає позиції і важливо використовувати цей інструмент для просування не лише сайтів послуг, а й інтернет-магазинів.

Багато клієнтів недооцінюють рекламу в мережах Facebook і Instagram і з побоюванням погоджуються або не погоджуються використовувати ці інструменти, аргументуючи це тим, що в цих мережах відсутня цільова аудиторія. На прикладі цього інтернет-магазину нам вдалося показати клієнту, що реклама в соціальних мережах ефективна і приносить продаж за адекватну вартість.