Динамічний ремаркетинг у Facebook

У цій статті ми розповімо вам про те, як налаштувати один із найефективніших інструментів продажу для Facebook – динамічний ремаркетинг. Динамічний ремаркетинг дозволяє показувати клієнтам оголошення із продуктами, якими вони цікавилися на сайті.

Переваги:

  • взаємодія з теплою аудиторією в одній із найпопулярніших соцмереж світу;
  • персоналізовані оголошення із продуктами, якими цікавилися користувачі;
  • можливість налаштування різних сценаріїв залежно від поведінки користувача.

Однією з важливих умов налаштування динамічного ремаркетингу у Facebook є наявність облікового запису в Business Manager.

Створення динамічної реклами поділяється на кілька етапів:

  • Встановлення пікселя Facebook.
  • Завантаження каталогу товарів.
  • Налаштування кампанії.

Налаштування пікселя

Про те, як встановити піксель на сайт, ми вже розповідали в нашій попередній статті, присвяченій налаштуванню реклами facebook. Але для того, щоб запустити динамічний ремаркетинг в код пікселя, нам необхідно додати ще, як мінімум, 3 види обов’язкових події:

Название событияОписаниеОбязательные параметрыНеобязательные параметры
ViewContentПросмотр страницы товара или просмотр категорииcontent_ids, content_typevalue, currency, content_name, content_category
AddToCartДобавление товара в корзинуcontent_ids, content_typevalue, currency, content_name, content_category
PurchaseПокупкаcontent_ids, content_type, value, currencycontent_name, content_category, num_items, order_id

Крім обов’язкових подій можна використовувати стандартні події Facebook, з якими можна ознайомитися в довідці Facebook.

Позначення параметрів:

content_ids – ідентифікатори продуктів. Можна вказати як одну змінну, так і масив у форматі [11111, 88888];
content_type – тип сторінки; для карток товарів передається значення ‘product’, категорії товарів – ‘product_group’;
value – ціна товару чи загальна вартість купівлі;
currency – валюта;
content_name – назва сторінки;
content_category – назва категорії;
num_items – кількість товарів; використовується у подіях купівлі товарів;
order_id – номер (ідентифікатор) транзакції.

Додаємо стандартні події в піксель Facebook, дотримуючись черговості тегів, як показано на зображенні:

стандартные события

У результаті ми отримуємо код виду:

код

Перевіряємо коректність встановленого коду за допомогою розширення для Google Chrome Facebook Pixel Helper.

Підготовка та завантаження каталогу продуктів

Каталог продуктів у Facebook – це фід товарів з обов’язковими та додатковими параметрами, які використовуються для створення динамічних оголошень у Facebook. Каталог можна завантажувати у таких форматах:

  • CSV (розділені комами);
  • TSV (розділений табуляцією);
  • RSS XML (генерується автоматизованими системами);
  • ATOM XML (генерується автоматизованими системами).

Обов’язкові поля фіда

НазваниеОписаниеСоздание групп товаров*
ID товара (id)Уникальный идентификатор товара (макс. длина 100). Дубли одинаковых идентификаторов игнорируются системой.не используется
Наличие товараДопустимые параметры:
  • in stock – в наличии;
  • out of stock – нет в наличии;
  • preorder – по предварительному заказу;
  • available for order – доступно для заказа в течение 1-2 недель;
  • discontinued – снято с производства
используется
Состояние товараДопустимые параметры: new(новый), refurbished (после реставрации), used (б/у)используется
ОписаниеМаксимальная длина: 5000 символов. Краткое описание товара.не используется
Ссылка на изображение товараДля формата объявления карусель используются квадратные фото размером не менее 600*600. Для формата одиночного изображения – изображения в соотношении 1.91:1 (размером не менее 1200*630). В фид желательно загружать изображения, которые будут отображаться одинаково корректно в обоих форматах.не используется
Ссылка на товарСсылка на рекламируемую товарную позицию.не используется
Название товараМаксимальная длина: 100 символов.используется
ЦенаЦена указывается согласно кодам валюты по ISO 4217. К примеру: USD, UAH,RUB.используется (ограничено)
gtin, mpn или brandМаксимальный размер: 75 символов.
  • gtin - международный номер товарной позиции (GTIN), может включать UPC, EAN, JAN и ISBN.
  • mpn – номер (код производителя), который однозначно идентифицирует продукт.
  • brand – бренд, название торговой марки.
Примечание. Необходимо обязательно указать хотя бы один из этих параметров.
используется brand

Необов’язкові поля для фіда

НазваниеОписаниеСоздание групп товаров*
Дополнительные изображения (additional_image_link)Максимальная длина: 100 символов. Можно добавить до 10 дополнительных изображений. Если указывается несколько URL изображений, их необходимо разделять запятыми.не используется
Возрастные группы (age_group)Допустимые параметры: newborn (новорожденный), infant (младенец), toddler (ребенок, начинающий ходить) , kids (дети), adult (взрослые).используется
Цвет (color)Максимальная длина: 100 символов.не используется
Срок годности (expiration_date)Формат: ISO‑8601 (YYYY‑MM‑DD). Если срок годности товара истек, его исключают из всех групп объявлений и реклама по нему не показывается.используется
Пол (gender)Допустимые параметры: male (мужской), female (женский), unisex (унисекс).используется
Id группы товаров (item_group_id)Имеет смысл использовать, когда ваш товар имеет разные свойства или спецификации. Например, рубашки с разными цветами или принтами. Перед импортом данный параметр сопоставляется с retailer_product_group_id.не используется
Категория товаров по Google (google_product_category)Максимальная длина: 250 символов. Указание категорий товаров по системе Google. Например, Женская одежда>Платья>Деловые платья.не используется
Материал (material)Максимальная длина: 200 символов. Название материала из которого изготовлено изделие.используется
Узор (pattern)Максимальная длина: 100 символов. Название узора, рисунка, принта товара.используется
Акционная цена (sale_price)Цена указывается согласно кодам валюты по ISO 4217. К примеру: USD, UAH,RUB.не используется
Дата завершения акционной цены (sale_price_effective_date)Формат: ISO‑8601 (YYYY‑MM‑DD). Начало и конец срока действия акции. Пример: 2014-11-01T12:00-0300/2014-12-01T00:00-0300не используется
Пользовательские параметры
  • custom_label_0
  • custom_label_1
  • custom_label_2
  • custom_label_3
  • custom_label_4
Максимальная длина параметра: 100 символов. Может использоваться для указания дополнительной информации по товару.не используется

*Далі у статті ми докладніше напишемо про групи товарів. Для більш детальної інформації про фід (наприклад, поля фіда для реклами додатків) можна ознайомитися в офіційній довідці Facebook.

Налаштування кампанії та стратегій

Для створення динамічного ремаркетингу необхідно:

  • Вибрати мету «Продаж ваших продуктів»;
  • Завантажити ФІД для кампанії;
  • Налаштувати групи об’яв;
  • Створити оголошення.


Налаштування груп оголошень

Групи продуктів

У кампанії можна виділити групи товарів, які у ній братимуть участь із загального фіда. Відразу попереджаємо, що ви зможете скористатися налаштуванням груп у тому випадку, якщо у фід, крім основних елементів, передаються додаткові поля, за якими якраз і йде розбивка. Параметри, за якими створюються групи:

  • Категорія;
  • Тип продукту;
  • Бренд;
  • Ціна, Поточна ціна – на жаль, якщо ваш фід у гривні, то цей фільтр недоступний. Можна вибрати долар чи рубль;
  • Продукт – ви можете виключити або вибрати певні товари за допомогою вибору та додавання кожного окремого товару до списку;
  • ID групи продуктів;
  • Стать;
  • Стан (новий, б/в);
  • Інші (розмір, вікова група, колір, матеріал, візерунок, наявність).

Аудиторія

Крім основних параметрів демографії, інтересів та винятків у цьому пункті додається вибір сценарію показу оголошень:

  • Подивилися чи додали в кошик, але не здійснили покупку;
  • Додали в кошик, але не здійснили покупку;
  • Продаж додаткових продуктів (використовується за умови фільтрації фіда за групами);
  • Перехресний продаж продуктів (використовується за умови фільтрації фіда за групами);
  • Індивідуально налаштована комбінація дозволяє вибрати власні налаштування сценарію, включаючи розбивку по групах.
сценарий показа объявлений

Плейсменти

Динамічний ремаркетинг можна рекламувати у стрічці новин та правому стовпці Facebook, у стрічці Instagram та в Audience Network. Спочатку рекомендуємо запускати рекламу лише на стрічку новин Facebook. Можна також підключити і правий стовпець, але уважно стежити за його ефективністю – для реклами ремаркетингу може виявитися як вкрай ефективним, і збитковим залежно від специфіки реклами та проекту. Бюджет, графік та інші налаштування такі ж, як у стандартних налаштуваннях реклами, про які ми розповідали раніше.

Налаштування оголошень

Для динамічного ремаркетингу можна використовувати кільцеву галерею та одне зображення. Ми рекомендуємо використовувати саме кільцеву галерею. До тексту оголошення, заголовків та опису посилання у стрічці новин з’являється можливість додати динамічний контент із фіда.

Настройка объявлений

Ось так буде виглядати у готовому варіанті ваше оголошення:

объявление

При грамотному налаштуванні динамічний ремаркетинг показує удвічі вищу ефективність проти звичайної рекламою. Також у наших кейсах є проекти, в яких динамічний ремаркетинг Facebook показував найкращі результати щодо окупності в порівнянні з іншими системами (Google).