Реклама в YouTube
З кожним днем YouTube приваблює все більше відвідувачів, які дивляться мільярди годин відео. Тому YouTube ідеально підходить для демонстрування реклами широкому колу людей. Відеорекламу на YouTube та в контекстно-медійній мережі Google можна використовувати як засіб залучення цільової аудиторії. Гнучкі можливості таргету дозволяють вибрати, коли і кому показувати оголошення.
Коли потрібно використовувати рекламу на YouTube?
Відеореклама підійде:
- будь-якому бізнесу, що за допомогою відеоролика може розповісти про свої продукти та послуги;
- під час запуску нового сервісу, товару чи послуги;
- підвищення впізнаваності бренда;
- для підтримки контакту зі своєї аудиторією.
Які формати відеореклами можна використати?
| Різновид відеореклами |
Опис |
Оплата |
| Оголошення TrueView In-Stream без можливості пропуску |
показуються перед відео, тривалість до 20 сек. |
стягується після того, як користувач переглянув 30 сек. реклами, або відеооголошення повністю, якщо воно коротше |
| Оголошення-заставки без можливості пропуску |
показується перед відео YouTube в контекстно-медійній мережі та додатках, тривалість до 6 сек. |
стягується за перегляди, для оголошень-заставок використовується ціна за 1 000 показів |
| Оголошення TrueView In-Stream з можливістю пропуску |
показуються до, в кінці або в середині ролика в КМС та на YouTube, можливість пропуску з'являється після 5 сек. перегляду реклам |
стягується після того, як користувач переглянув 30 сек. реклами, або відеооголошення повністю, якщо воно коротше |
| Оголошення TrueView Video Discovery з можливістю пропуску |
відображається у списку результатів пошуку, рекомендованих відео, а також у списку схожих відеороликів в оголошенні відображається текст та піктограма відео |
стягується в тому випадку, якщо користувач натиснув на відеооголошення та переглянув його перший кадр |
Доступні формати відеооголошень:
Реклама TrueView In-Stream
Реклама TrueView Video Discovery
Оголошення-заставки
Відеооголошення можуть розміщуватися:
- на головній сторінці YouTube;
- у списку схожих відео;
- у результатах пошуку YouTube;
- у додатках та на сайтах-партнерах, що входять до КМС;
- на сторінках перегляду відео у формі overlay.
Для підвищення ефективності відеоголошень ми використовуємо різноманітні способи оптимізації відео. Наприклад, додавання розширень..
Доступні розширення для відео:
- анотація;
- пілказка;
- overlay;
- cупутній банер;
- реклама мобільного додатка.

Крім відстеження даних про ефективність відеокампаній в обліковому записі Google Ads та Google Analytics ми також використовуємо сервіс YouTube Analytics, який робить можливим аналіз даних про взаємодію з відеороликом у різних зрізах.
Чому вам варто звернутися до нас?
Наші ціни
Вартість налаштування та ведення відеокампаній залежить від обсягів роботи над проектом та становить від 4500 грн на місяць.
Залишити заявку