Контекстна реклама у пошукових системах – це ефективний спосіб залучення на сайт цільового трафіку.
Наша студія інтернет-маркетингу має статус сертифікованого партнера Google і є сертифікованою агенцією Яндекс, тому ви можете бути впевнені у високому рівні просування вашого проекту в цих системах.
Перш ніж почати налаштування реклами, ми ретельно аналізуємо продукт, сайт, конкурентів та цільову аудиторію клієнта. Тому наші стратегії розробки рекламних кампаній завжди індивідуальні і не ґрунтуються на шаблонних рішеннях, що дозволить вашій рекламі виділитися серед конкурентів.
На основі отриманих даних ми надаємо детальні рекомендації щодо змін на сайті, які дозволять покращити лояльність клієнтів і, таким чином, підвищити конверсії та ваш прибуток.
За допомогою професійних програм збору статистики за пошуковими запитами клієнтів, ми збираємо найширшу та повну інформацію про те, що саме шукає ваша цільова аудиторія, що її цікавить у товарі, що просувається.
Це дозволяє не тільки вибрати цільові ключові слова для вашого проекту, але, що важливіше, виключити нерелевантні запити, які за звичайного налаштування реклами можуть «з'їдати» значну частину бюджету.
Разом з клієнтом ми визначаємо ключові показники ефективності (KPI), на основі яких будуватиметься стратегія ведення контекстної реклами. Крім цього ми налаштовуємо в системах аналітики цілий пакет індивідуальних цілей, звітів та показників, які дозволяють глибше аналізувати поведінку користувачів на сайті, визначати перспективну аудиторію та працювати над збільшенням її взаємодії з проектом (купівлі, впізнаваність, лояльність, зацікавленість).
На основі отриманих даних щодо проекту, ми пропонуємо клієнту індивідуальну схему запуску реклами, яка передбачає спеціально підібрані під проект інструменти та стратегії. У результаті вже на початковому етапі ви отримуєте ефективну і висококонкурентну позицію в рекламі Google, що дає можливість зайняти кращі позиції за меншу ціну.
Ми проводимо глибоку аналітику результатів рекламних кампаній і на підставі цього робимо висновки щодо ефективності та приймаємо рішення щодо оптимізації інструментів, що використовуються у залученні трафіку.
Комісія агентства залежить від обсягу ресурсу просування (кількість сторінок/категорій, що просуваються) і від кількості використаних інструментів контекстної реклами (пошукова реклама в Google Ads, реклама в контекстно-медійній мережі Google, Google Shopping, відеореклама на YouTube та ін).
Розмір комісії не зменшується, тому що ми ведемо постійну роботу над проектом та шукаємо нові точки зростання сайту.
Ефект (заявки/дзвінки) від запуску контекстної реклами можна відчути наступного дня після запуску реклами.
На запуск контекстної реклами в середньому потрібно 5-7 робочих днів. Цей термін варіюється в залежності від величини проекту та поточної завантаженості наших спеціалістів.
Необхідно узгодити пріоритетні напрямки реклами, отримати доступи до сервісів Google (Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager). Після цього ми приступаємо до створення рекламної стратегії, збору семантики та підготовки оголошень.
Вартість налаштування та ведення рекламних кампаній залежить від обсягів роботи над проектом та розраховується індивідуально під проект при формуванні стратегії.
Якщо ви вагаєтесь з вибором пакета, залиште заявку, і наш спеціаліст допоможе вам визначитися!