Залишити заявку

Інтеграція CRM і Google Analytics

Навіщо вам потрібно імпортувати дані з CRM до системи вебаналітики

Як відстежити вартість заявки чи транзакції та ефективно розподілити рекламний бюджет? Де взяти повні дані окупності рекламних вкладень та побудувати наочні управлінські звіти? Такими питаннями задається будь-який власник бізнесу. При аналізі рентабельності рекламних каналів важливо враховувати, що зі зростанням кількості використовуваних гаджетів шлях клієнта до угоди також ускладнюється. Наприклад, клієнти можуть прийти до вас завдяки рекламі в соцмережах, контекстній рекламі чи органічному пошуку. І це лише основні джерела трафіку, адже є ще публікації у статтях, сторінки в довідниках, тощо. І начебто активність є, дзвінки йдуть, форми заповнюються – реклама працює! Але якщо виникає необхідність зрозуміти, на чому саме ви заробляєте, знадобиться вже глибша аналітика продажів, ніж звичайне відстеження цілей Google Analytics.

У бізнесі, особливо з довгим терміном прийняття рішень (нерухомість, продаж авто), часто відбувається такий сценарій: клієнт залишає заявку, можливо, навіть приїжджає на зустріч для ознайомлення із продуктом. Все ніби йде відповідно до етапів вашої воронки. Потім раптово цей клієнт зникає, здається, що угода зірвалася. Але через кілька місяців він дзвонить і як ні в чому не бувало каже: Я готовий, виставляйте рахунок. Як тепер визначити, який канал привніс найбільшу цінність залучення цього клієнта? Можливо, це заслуга лише одного каналу, або ж клієнт до завершення угоди взаємодіяв з 4 і більше каналами?

Дізнатися, скільки фактично ми заробляємо з кожного каналу, як канали впливають один на одного, дозволить імпортувати дані з вашої CRM в Google Analytics. Така співпраця платформ допоможе об'єднати фінансові дані за джерелами трафіку в єдиних звітах, управляти маркетинговим бюджетом на їх основі та сегментувати ваших потенційних клієнтів залежно від їхнього просування по воронці.

Воронка продажів

У яких випадках потрібна інтеграція CRM-системи з Google Analytics:

  • У вас кілька каналів трафіку: наприклад, ви вкладаєте кошти в контекстну рекламу, а ліди приходять з органічного пошуку.
  • У вас є категорії товарів та послуг з різною маржинальністю.
  • За деякими категоріями, вкладення в маркетинг окупаються з другого чека, але повторні продажі не потрапляють до вебаналітики.
  • Ви намагалися збільшувати рекламний бюджет, але рентабельність падає.
  • Специфіка бізнесу передбачає довгий термін прийняття рішень.

Після налаштування зв'язку CRM і Google Analytics, ви отримаєте базові переваги наскрізної аналітики всередині інтерфейсу системи вебаналітики.

Сквозная аналитика в Google Universal Analytics

В одному звіті ви зможете бачити витрати на рекламні кампанії та суму прибутку, отриману від клієнтів.

Реалізація інтеграції та подальшого імпорту даних

Розглянемо схему інтеграції сайту з CRM та подальший імпорт даних у Google Analytics. Весь процес можна поділити на три етапи:

  • Дані про заявки із сайту потрапляють у CRM-систему.
  • Передача даних із CRM у вебаналітику.
  • Побудова звітів.

Передача информации о клиентах в Гугл Аналитикс

1 етап. Ліди > CRM

Контакти відвідувача передаються в CRM під час надсилання форми на сайті або при зверненні через дзвінок. Відправлення даних із сайту зазвичай налаштовується програмістом. Звертання через дзвінок фіксуються завдяки інтеграції CRM та системи коллтрекінгу

Передача лида в ЦРМ

2 етап. CRM > Google Analytics

Коли менеджери опрацюють заявку та переведуть лід у CRM-системі у статус "підписаний договір" або "замовлення виконано", інформація про цю угоду та сума угоди передається до системи вебаналітики.

Импорт из ЦРМ в Гугл Аналитикс

3 этап. Побудова звітів.

Підсумкові звіти можна створювати безпосередньо в інтерфейсі Google Analytics. Приклад такого звіту був наведений вище, але зручніше використовувати інструмент для візуалізації даних Google Data Studio. Нижче наведено приклад таких звітів.

Звіт по всіх каналах залучення:

Отчет сквозной аналитики

Звіт з рекламних кампаній Google Ads:

Отчет по рекламе в Гугл Аналитикс

Ухвалення управлінських рішень на основі отриманих даних

Окрім виявлення найефективніших рекламних каналів та джерел, нові дані допоможуть визначити “вузькі місця” рекламної стратегії, оптимізація яких може суттєво покращити маркетингові показники. Наприклад, провівши аналіз отриманих відомостей, можна:

  • Розподіляти між каналами бюджет залежно від їхньої ефективності.
  • Розраховувати конверсію з ліда у клієнта.
  • Порахувати суму зароблених грошей з різних каналів.
  • Виявити, які джерела приносять «швидкі гроші» - тобто людей, які одразу приймають рішення про покупку.
  • Знаходити джерела, які приносять клієнтів з максимальним life time value (загальна сума грошей, яку приносить клієнт, включаючи початкові та повторні продажі).
  • Будувати сегменти та аудиторії користувачів для ремаркетингу в Google Ads та Facebook з урахуванням їх просування по воронці продажів.

Підсумок

Керувати інтернет-маркетингом без використання даних аналітичних систем не найоптимальніше рішення. Враховуючи те, що кількість і функціонал систем управління клієнтами постійно розширюється, підібрати платформу, що найбільше підходить під ваші запити, не є важкою справою. Практично всі сучасні CRM надають зручні інструменти для інтеграції з Google Analytics, amoCRM, Pipedrive або іншими, широко відомими системами.

Залишити заявку
Наші клієнти
  • Інтеграція CRM и Google Analytics: визначаємо окупність інвестицій у просування сайту - OdesSeo
  • Інтеграція CRM и Google Analytics: визначаємо окупність інвестицій у просування сайту - OdesSeo
  • Інтеграція CRM и Google Analytics: визначаємо окупність інвестицій у просування сайту - OdesSeo
  • Інтеграція CRM и Google Analytics: визначаємо окупність інвестицій у просування сайту - OdesSeo
  • Інтеграція CRM и Google Analytics: визначаємо окупність інвестицій у просування сайту - OdesSeo
про насговорять
  • Будівельна компанія Ivstroy м.Одеса
  • UkrAqua - продаж та будівництво басейнів, фільтрів для води, сервісне обслуговування.
  • Лікар ортопед-травматолог Палагнюк К.В.
Будівельна компанія Ivstroy м.Одеса
Будівельна компанія Ivstroy м.Одеса - OdesSeo
UkrAqua - продаж та будівництво басейнів, фільтрів для води, сервісне обслуговування.
UkrAqua - продаж та будівництво басейнів, фільтрів для води, сервісне обслуговування. - OdesSeo
Лікар ортопед-травматолог Палагнюк К.В.
Лікар ортопед-травматолог Палагнюк К.В. - OdesSeo
  • Руслан Щипун
    комерційний директор клініки лазерної корекції зору "ТАРУС"
  • Євген Соколовський
    керівник компанії TOTISPHARMA GROUP
  • Ксенія Алексєєва
    директор студії стильних весіль Love Story
Залишити заявку
Ім'я Ім'я не повинно бути порожнім
Сайт (обов'язкове поле) Адреса сайта некоректна
Email (обов'язкове поле) Email некоректний
Телефон (обов'язкове поле) Телефон некоректний
Умови угоди