Залишити заявку

Як налаштувати цілі у Google Universal Analytics

Що таке цілі в Google Analytics

Цілі (конверсійні дії) — це індикатори взаємодії користувача з сайтом. За допомогою цілей можна проаналізувати ефективність роботи сайту, а також оцінити результати роботи різних маркетингових каналів. Якщо цілі налаштовані правильно, вони допоможуть дослідити весь шлях клієнта на сайті та створити Customer Journey Map.

Існує 4 типи цілей:

  1. Цільова сторінка — спрацьовує після того, як користувач перейде на певну цільову сторінку. Наприклад, якщо потрібно проаналізувати, як часто користувачі після сторінки з порівнянням продуктів переходять на лендинг запиту прорахунку вартості робіт.

  2. Тривалість — ця ціль визначає тривалість перебування на сторінці та фіксує сеанси з заданою тривалістю. Наприклад, нам потрібно відстежити, яка частка аудиторії, що читає блог, залишає сайт не раніше, ніж через 45 хвилин.

  3. Сторінок/екранів за сеанс — фіксує кількість переглянутих сторінок сайту або екранів додатку за один сеанс. Наприклад, ми припускаємо, що користувач інтернет-магазину, який переглянув більше чотирьох карток товарів — це зацікавлений, гарячий лід. Тому ми створюємо таку ціль і використовуємо її в налаштуваннях контекстної реклами.

  4. Події — найпоширеніший тип цілей, який фіксує виконання певної дії на сайті: прокручування сторінки, клік по кнопці підписки на розсилку або додавання товару в кошик. За допомогою правильно налаштованих подій у більшості випадків можна передати дані майже про всі дії користувача на сайті.

Настройка события в Гугл Аналитике

Також існують розумні цілі, які можна використовувати для налаштування контекстної реклами у випадках, коли недостатньо даних про конверсії або електронну торгівлю. Розумні цілі фіксують як конверсії найкращі сеанси, що допомагає оптимізувати рекламу.

Як створити ціль

У Google Analytics цілі можна створити трьома способами:

  • За допомогою шаблонів

Создание цели по шаблону в Гугл Аналитике

  • Власноруч, використовуючи «Власну» ціль

Настройка собственной цели в Google Аналитике

  • За допомогою розумних цілей

Создание умной цели в Google Analytics

Цілі на основі шаблонів створюються для типових завдань, таких як:

  • Аналіз доходу

  • Аналіз джерел трафіку

  • Користувацькі запити

  • Взаємодія з сайтом

Шаблони зазвичай використовуються для спрощення процесу створення цілей для новачків у Google Analytics. Наприклад, ви хочете перевірити, скільки користувачів перейшли на сторінку з аналізом послуг — обираєте шаблон «Запит» > «Переглянути деталі». Далі, найімовірніше, ви виберете тип «Цільова сторінка», де трохи зміните назву цілі та введете URL цільової сторінки.

Створення цілі

Щоб створити ціль на основі шаблону, на рівні адміністратора обираємо подання і натискаємо кнопку «Цілі». Далі натискаємо «+Ціль». У вікні «Налаштування цілі» обираємо пункт маркованого списку «Шаблон».

Создание цели в GA

Аналогічним чином можна створити і власну ціль — «Власна».

Оскільки типи цілей, незалежно від способу створення, однакові, на етапі «Опис цілі» ми обираємо один із раніше згаданих типів.

Особливості налаштування кожного типу цілі

  1. Цільова сторінка

Для цього типу можна налаштувати цільовий URL, додати цінність і послідовність переходів.

Якщо URL цільової сторінки змінюється динамічно (наприклад, для різних мовних версій сайту), доступні такі умови:

  • Дорівнює — точна відповідність вказаному URL

  • Починається з — якщо потрібно відстежити переходи у всі підкатегорії сторінки, але початок URL незмінний

  • Регулярний вираз — для відстеження всіх варіантів динамічного URL, якщо відомі правила його формування

Також можна задати статичну цінність конверсії у грошовому еквіваленті та визначити послідовність переходів до цільової сторінки.

Настройка целевой страницы в GA

  1. Тривалість

У цьому типі цілі можна задати таймер, який визначає, скільки часу користувач повинен перебувати на сторінці, щоб ціль зафіксувалась. Таймер можна налаштувати у годинах, хвилинах, секундах. Також доступна опція вказання вартості конверсії.Цель на продолжительность сеанса в Гугл Аналитике

  1. Сторінок/екранів за сеанс

Налаштування цієї цілі доволі просте: потрібно вказати кількість сторінок або екранів мобільного застосунку, які має переглянути користувач під час одного сеансу, щоб спрацювала ціль.

Количество страниц для выполнения цели в Google Analytics

  1. Події

Для використання цього типу потрібно, щоб у Google Analytics вже передавалась подія з категорією, дією або міткою.

Можна передавати як усі поля одночасно, так і частину з них.

Усі вищезгадані поля можуть бути статичними або динамічними. Наприклад, для відстеження кліку по email ми в Google Tag Manager створили подію, яка передає лише два поля:

  • Категорія: email

  • Дія: click

Поля мітки й вартості не заповнювались. Тепер при кліку по email у Google Analytics передаються ці значення, і в потрібні поля достатньо їх вставити та зберегти.

Настройка события в Google Analytics

Також можна передавати динамічні значення подій — наприклад, у категорії передавати кілька соцмереж, на які міг перейти користувач. У такому випадку доцільно використовувати регулярний вираз або інші умови.

Чекліст створення цілі в Google Analytics

  1. Відкриваємо робочий акаунт.

  2. Переходимо на рівень адміністратора (кнопка з шестернею).

  3. На рівні подання натискаємо «Цілі».

  4. Натискаємо «+Ціль».

    В одному поданні може бути не більше 20 цілей.

  5. Обираємо тип створення цілі (шаблон, розумна або власна).

  6. За потреби вказуємо назву цілі.

  7. Обираємо тип цілі:
    a. Цільова сторінка
    b. Тривалість
    c. Сторінок/екранів за сеанс
    d. Події

  8. Прописуємо всі умови активації цілі для обраного типу.

  9. Зберігаємо ціль.

Залишити заявку
Ім'я Ім'я не повинно бути порожнім
Сайт (обов'язкове поле) Адреса сайта некоректна
Email (обов'язкове поле) Email некоректний
Телефон (обов'язкове поле) Телефон некоректний
Умови угоди