Цілі (конверсійні дії) — це індикатори взаємодії користувача з сайтом. За допомогою цілей можна проаналізувати ефективність роботи сайту, а також оцінити результати роботи різних маркетингових каналів. Якщо цілі налаштовані правильно, вони допоможуть дослідити весь шлях клієнта на сайті та створити Customer Journey Map.
Існує 4 типи цілей:
Цільова сторінка — спрацьовує після того, як користувач перейде на певну цільову сторінку. Наприклад, якщо потрібно проаналізувати, як часто користувачі після сторінки з порівнянням продуктів переходять на лендинг запиту прорахунку вартості робіт.
Тривалість — ця ціль визначає тривалість перебування на сторінці та фіксує сеанси з заданою тривалістю. Наприклад, нам потрібно відстежити, яка частка аудиторії, що читає блог, залишає сайт не раніше, ніж через 45 хвилин.
Сторінок/екранів за сеанс — фіксує кількість переглянутих сторінок сайту або екранів додатку за один сеанс. Наприклад, ми припускаємо, що користувач інтернет-магазину, який переглянув більше чотирьох карток товарів — це зацікавлений, гарячий лід. Тому ми створюємо таку ціль і використовуємо її в налаштуваннях контекстної реклами.
Події — найпоширеніший тип цілей, який фіксує виконання певної дії на сайті: прокручування сторінки, клік по кнопці підписки на розсилку або додавання товару в кошик. За допомогою правильно налаштованих подій у більшості випадків можна передати дані майже про всі дії користувача на сайті.

Також існують розумні цілі, які можна використовувати для налаштування контекстної реклами у випадках, коли недостатньо даних про конверсії або електронну торгівлю. Розумні цілі фіксують як конверсії найкращі сеанси, що допомагає оптимізувати рекламу.
У Google Analytics цілі можна створити трьома способами:
За допомогою шаблонів

Власноруч, використовуючи «Власну» ціль

За допомогою розумних цілей

Цілі на основі шаблонів створюються для типових завдань, таких як:
Аналіз доходу
Аналіз джерел трафіку
Користувацькі запити
Взаємодія з сайтом
Шаблони зазвичай використовуються для спрощення процесу створення цілей для новачків у Google Analytics. Наприклад, ви хочете перевірити, скільки користувачів перейшли на сторінку з аналізом послуг — обираєте шаблон «Запит» > «Переглянути деталі». Далі, найімовірніше, ви виберете тип «Цільова сторінка», де трохи зміните назву цілі та введете URL цільової сторінки.
Щоб створити ціль на основі шаблону, на рівні адміністратора обираємо подання і натискаємо кнопку «Цілі». Далі натискаємо «+Ціль». У вікні «Налаштування цілі» обираємо пункт маркованого списку «Шаблон».

Аналогічним чином можна створити і власну ціль — «Власна».
Оскільки типи цілей, незалежно від способу створення, однакові, на етапі «Опис цілі» ми обираємо один із раніше згаданих типів.
Цільова сторінка
Для цього типу можна налаштувати цільовий URL, додати цінність і послідовність переходів.
Якщо URL цільової сторінки змінюється динамічно (наприклад, для різних мовних версій сайту), доступні такі умови:
Дорівнює — точна відповідність вказаному URL
Починається з — якщо потрібно відстежити переходи у всі підкатегорії сторінки, але початок URL незмінний
Регулярний вираз — для відстеження всіх варіантів динамічного URL, якщо відомі правила його формування
Також можна задати статичну цінність конверсії у грошовому еквіваленті та визначити послідовність переходів до цільової сторінки.

Тривалість
У цьому типі цілі можна задати таймер, який визначає, скільки часу користувач повинен перебувати на сторінці, щоб ціль зафіксувалась. Таймер можна налаштувати у годинах, хвилинах, секундах. Також доступна опція вказання вартості конверсії.
Сторінок/екранів за сеанс
Налаштування цієї цілі доволі просте: потрібно вказати кількість сторінок або екранів мобільного застосунку, які має переглянути користувач під час одного сеансу, щоб спрацювала ціль.

Події
Для використання цього типу потрібно, щоб у Google Analytics вже передавалась подія з категорією, дією або міткою.
Можна передавати як усі поля одночасно, так і частину з них.
Усі вищезгадані поля можуть бути статичними або динамічними. Наприклад, для відстеження кліку по email ми в Google Tag Manager створили подію, яка передає лише два поля:
Категорія: email
Дія: click
Поля мітки й вартості не заповнювались. Тепер при кліку по email у Google Analytics передаються ці значення, і в потрібні поля достатньо їх вставити та зберегти.

Також можна передавати динамічні значення подій — наприклад, у категорії передавати кілька соцмереж, на які міг перейти користувач. У такому випадку доцільно використовувати регулярний вираз або інші умови.
Відкриваємо робочий акаунт.
Переходимо на рівень адміністратора (кнопка з шестернею).
На рівні подання натискаємо «Цілі».
Натискаємо «+Ціль».
В одному поданні може бути не більше 20 цілей.
Обираємо тип створення цілі (шаблон, розумна або власна).
За потреби вказуємо назву цілі.
Обираємо тип цілі:
a. Цільова сторінка
b. Тривалість
c. Сторінок/екранів за сеанс
d. Події
Прописуємо всі умови активації цілі для обраного типу.
Зберігаємо ціль.