1. Raw Data.
2. Master View.
Перше представлення (Raw Data) збирає у собі всі дані без будь-яких фільтрів. Це допомагає тестувати налаштування аналітики, електронної торгівлі або будь-якої іншої інформації, яка може потрапити до аналітики без шкоди для показників. У поданні без фільтрів простіше побачити, чи є якісь спам атаки чи аномалії. У другому поданні (Master View) ми додаємо всі необхідні фільтри, щоб бачити лише чисту статистику. Усі створені фільтри діють у порядку рейтингу, який їм надано при створенні. Спочатку спрацьовує фільтр із рейтингом 1, далі 2, 3 і т.д. Якщо вам потрібно змінити порядок активації фільтрів, це також можна зробити.1. У режимі адміністратора виберіть потрібне вам представлення і натисніть кнопку «Фільтри».
2. У вікні натисніть «+Додати фільтр».

3. Далі вам потрібно створити новий фільтр та ввести його назву.
4.Виберіть тип фільтра як «Користувацбкий».
5. Залишаємо маркер біля «Виключити», а поле фільтрації вибираємо «IP-адресу».
6. Далі слід ввести шаблон фільтра.
На цьому етапі ми можемо відфільтрувати окремо кожну IP, виключити підмережу з IP-адрес, виключити IPv6-адреси.
Щоб відфільтрувати одну IP-адресу, просто введіть її в поле шаблону. У такий спосіб можна прибрати адреси окремих співробітників компанії, особливо корисно, якщо команда, яка взаємодіє, із сайтом працює віддалено або через невелику кількість IP.

Щоб виключити підсіти IP-адрес фільтр потрібно створювати іншим чином.

У такий же спосіб можна виключати і IPv6 адреси.
Щоб створити складніший фільтр, можемо використовувати регулярні вирази. Для цього необхідно створити фільтр користувача (як у першому варіанті), а в полі «Шаблон фільтра» ввести потрібний регулярний вираз.
Цей фільтр може мати три стани:
1. Тестування — фільтр буде ідентифікувати дані, які потрібно відфільтрувати, але видаляти їх він не буде.
2. Активно — фільтр повністю активований і всі дані, які йому відповідають, не потрапляють у підсумкові звіти.
3. Неактивно — фільтр створений, але не включений
При створенні нового фільтра рекомендуємо йому надавати режим тестування на перший час, тому що після активації фільтра ви не зможете повернути дані, які були відфільтровані.
Незважаючи на те, що за умовчанням створено фільтр Internal Traffic, при його активації нічого не відбудеться, тому що для нього не прописані правила, які дані не потрібно враховувати.
Щоб вказати всі умови, необхідно:
1. Перейти на рівень «Потоки даних».
2. Обрати потрібний потік.

3. Клікнути на «Додаткові налаштування додавання тегів».

4. Клікнути на «Визначення внутрішнього трафіку».

5. У меню, як і при налаштуванні фільтрів для Universal Analytics, необхідно прописати IP-адресу, яку ви бажаєте виключити.

Фільтри GA4 підтримують IPv4 і IPv6, також можна виключити підмережі.
6. Після створення та протестування всіх фільтрів активуйте їх у розділі «Налаштування даних» > "Фільтри та потоки".