Продумане технічне завдання (ТЗ) на розробку сайту – великий крок назустріч продавцеві.
Досить часто ми стикаємося з проблемою неможливості ефективного просування сайту: немає структури, немає ретельно опрацьованих цільових сторінок, проблематика не розкрита до кінця та багато іншого.
Наші дії: ми повертаємо сайт клієнту зі списком необхідних доопрацювань. І часто розробники виставляють рахунки за доопрацювання, порівнянні з бюджетом створення самого сайту, а іноді й перевищують початковий бюджет.
Як так сталося? Хто винен?
Найчастіше (хоч і несвідомо) винен клієнт, застосовуючи підхід "мені так подобається".
Необхідно відійти від цього підходу та, перш ніж створювати сайт, відповісти на кілька запитань:
Відповіді та їх структурування є технічним завданням на розробку сайту.
ТЗ створення сайту – це фундамент ефективного сайту.
Чим вимірюється ефективність сайту? На прикладі інтернет-магазину – кількість продажів, збільшення середнього чека, підвищення лояльності до вашого бренду, термін життя клієнта (LTV). Всі ці деталі потрібно продумати на етапі розроблення техзавдання для інтернет-магазину.
Що ми пропонуємо: до того моменту, як ви підете до розробників сайту, наша команда допоможе вам:
Приділивши належну увагу технічному завданню на розробку сайту інтернет магазину, ви можете заощадити до двох місяців на старті просування. Також ви заощаджуєте значний бюджет, адже доопрацювання – це не лише додатковий час, а й додаткові витрати.