Email-маркетинг — це необхідний інструмент налагодження зв'язку з користувачем, можливість отримати його лояльність, а також запропонувати товари та послуги.
Існує помилкове уявлення про email-маркетинг як про спам поштових скриньок ваших клієнтів. Правильно налаштована стратегія email-розсилок — це потужний інструмент, який служить для повернення та утримання клієнта, а також збільшення прибутку.
Навіщо?
Просування будь-якого проекту є ефективним лише у тому випадку, коли починається зі стратегії та планування. За наявності чіткого плану дій можна передбачити можливі проблеми та продумати їх вирішення наперед.
Як ми це робимо?
Наші спеціалісти детально вивчають усі аспекти ніші вашого бізнесу та цільову аудиторію, після чого готують стратегію email-маркетингу.
Навіщо?
Будь-якому бізнесу необхідно знати переваги та недоліки конкурентів, щоб вигідно використати їх для розвитку власного бренду.
Як ми це робимо?
Проводимо детальний аналіз розсилок ваших конкурентів, аналізуємо їх мінуси та плюси, щоб на основі цих даних скласти для вас працюючу стратегію.
Навіщо?
Контент-план наочно показує, яку інформацію ми збираємося надсилати підписникам, допомагає запобігти надсиланню неактуального для користувачів контенту та появі прогалин у календарі розсилок.
Як ми це робимо?
Щомісяця для вас формується контент-план масових розсилок, призначені кожному сегменту цільової аудиторії. Враховуються всі майбутні інфоприводи та акції замовника, про які він повідомляє на початку місяця.
Навіщо?
Розсилка - це один із способів спілкування з аудиторією, тому необхідно привернути увагу не лише контентом, а й оформленням.
Як ми це робимо?
Наші фахівці вивчають фірмовий стиль вашої компанії та використовують ваші корпоративні шрифти та кольори для формування стильної розсилки з правильними акцентами.
Враховуються побажання замовника, затвердження відбувається після кожних змін.
Навіщо?
Масові розсилки дозволяють оперативно доносити важливу інформацію до користувача, сприяють підвищенню лояльності та дають можливість зацікавити користувача контентом, що призводить до збільшення життєвого циклу клієнта. Такі розсилки можна приурочити до будь-якого інфоприводу, зробити максимально креативним і водночас корисним, тим самим підвищуючи лояльність підписників до бренду.
Як ми це робимо?
Узгоджуємо інфопривід із клієнтами (при замовленні комплексного email-маркетингу формуємо відразу ж у контент-плані), збираємо макет розсилки, погоджуємо із замовником та відправляємо. За тиждень після відправки готуємо звіт про результати.
Навіщо?
Тригерні листи вирішують відразу кілька завдань клієнта:
Як ми це робимо?
Наші фахівці сформують ланцюжки тригерних листів, які охоплюють кожну дію клієнта на вашому сайті.
Навіщо?
Чим більше у вашій базі якісних та активних контактів, тим більше у вас можливості зібрати лояльну та живу аудиторію.
Як ми це робимо?
На основі аналізу ринку та ваших конкурентів, ми формуємо пропозиції щодо нарощування активної бази. Звертаємо вашу увагу, що ми не купуємо бази та не збираємо email-адреси несумлінним шляхом.
Разова розсилка за інфоприводом включає:
* у разі необхідності розроблення складного макета (макет, який не можна реалізувати лише засобами сервісу email-розсилок) буде залучено дизайнера. Вартість роботи дизайнера оплачується окремо.
Час: до 5 робочих днів.
Щоб дізнатися про приблизну вартість робіт, введіть у калькулятор кількість ваших підписників.
Вартість є приблизною, оскільки фінальна ціна формується залежно від точної кількості підписників у базі, а також від витраченого часу наших фахівців.
Час: до 3 тижнів.
Ціна залежить від кількості і складності тригерних ланцюжків, що настроюються, і розраховується під конкретний проект.
Час: до 4 тижнів
Ціна розраховується індивідуально під кожний проект.
Разовая рассылка
(инфо-повод)
Стоимость одной базовой рассылки по базе клиента
Количество получателей | Стоимость |
---|---|
До 3 000 | 1200 ₴ |
3 000 - 10 000 | 1 800 ₴ |
10 000 - 20 000 | 2 400 ₴ |
Более 20 000 | от 2 400 ₴ |
5 рассылок по инфо-поводам
При заказе пакета рассылок по инфо-поводам (5 рассылок), стоимость пакета составляет:
Количество получателей | Стоимость |
---|---|
До 3 000 | 5000 ₴ |
3 000 - 10 000 | 6 500 ₴ |
10 000 - 20 000 | 8 000 ₴ |
Более 20 000 | от 8 000 ₴ |
Email-маркетинг под ключ
Щоб дізнатися деталі та отримати інформацію про вартість, будь ласка, заповніть форму.