Залишити заявку
Head of PPC and Analytics Department

Якщо мене немає на робочому місці, швидше за все я: поспішаю на заняття з TRX у тренажерний зал; сиджу у кінотеатрі на прем'єрі фільму Фінчера; читаю новий шедевр Муракамі; відпрацьовую кручену подачу в настільному тенісі; отримую 10-й рівень у Манчкін; намагаюся за хвилину придумати версію на запитання у "Що? Де? Коли?" або роблю щось інше, всього і не згадаєш =)
Активність
Ads Community
Провідний учасник офіційної спільноти рекламодавців Google
Analytics
Сертифікований спеціаліст систем вебаналітики Google Analytics та Яндекс.Метрика
PPC
Сертифікований спеціаліст рекламних систем Google Ads, Яндекс.Дірект, Bing
Articles
Автор профільних статей з вебаналітики
Training
Лектор курсів з контекстної реклами та вебаналітики
Сертифікати
Публікації у блозі
25.09.2017
Datalayer в Google Tag Manager - що це таке і як працює? Datalayer в Google Tag Manager – що це таке і як працює? DataLayer в Google Tag Manager Google Tag Manager – це дуже функціональний та корисний інструмент у роботі інтернет-маркетологів. Завдяки йому більшість установок необхідних для роботи кодів рекламних систем та систем вебаналітики, а також різних кодів відстеження стало можливим без залучення веброзробників та втручання […]
64528
0
Детальніше
26.06.2015
Вчимся працювати в GTM Google Tag Manager V2 У зв’язку з оновленням акаунтів Google Tag Manager до нової версії та виникненням численних питань по роботі з новим інтерфейсом вирішила написати огляд, в якому коротко розповім про основні зміни в новій версії у порівнянні зі старою, а також наведу приклади вирішення найпоширеніших завдань у новій версії. Для початку розглянемо, що […]
82774
0
Детальніше
Залишити заявку
Ім'я Ім'я не повинно бути порожнім
Сайт (обов'язкове поле) Адреса сайта некоректна
Email (обов'язкове поле) Email некоректний
Телефон (обов'язкове поле) Телефон некоректний
Умови угоди