
Чому email — подарунок для бізнесу в новорічні свята?
Наближаються новорічні свята, а з ними й зростають продажі майже у всіх сферах діяльності бізнесів. Адже всім потрібно підготувати подарунки, вбрання, купити квитки кудись (у відпустку чи театр) та інше. Але, як ми розуміємо, товари на ринку переважно не унікальні, а це означає, що є конкуренція. І перед новорічними святами вона стає жорсткішою, адже кожен бренд намагається виділитися і стати якомога яскравішим.
Одним із ключових каналів маркетингу в цій новорічній гонитві є email. У цій статті ми розглянемо, чому важливо приділити увагу бізнесу напередодні зимових свят.
Можливість реактивації з меншими втратами
Чи розраховуєте ви churn rate і скільки коштують клієнти, яких необхідно реактивувати? Якщо так, то розумієте, що часто реактивація коштує досить дорого (залежить, звичайно, від каналу і від ніші). Email ж дає можливість витратити мінімум коштів, але потрапити точно в ціль.
Кілька порад, як виділитися
- Колірна гама. Напевно, Новий рік – одне з небагатьох свят, на які дизайнери наважуються відступити від брендових кольорів. Однак часто використовуються одні й ті ж кольори. Наприклад, як на цій панелі:

Такі поєднання кольорів швидко набридають оку, адже звідусіль на нас сипляться червоно-зелені картинки та ялинки з Сантами. Тож можна використовувати щось більш незвичайне, нестандартне. Ось ті кольори, що запали в серце особисто мені:


У листі з новорічними мотивами такі поєднання виглядатимуть яскравіше і краще запам’ятаються.
- Грайте з клієнтом. Якщо ви ведете соціальні мережі, то вам у рази простіше: адже можна зробити конкурс прямо там. Якщо ні, вам знадобляться елементи гейміфікації, доступні для розсилок. Це можуть бути ігри: колесо удачі «схопи свою знижку», “знайди серед карток одну”, “знайди відмінності на картинках” і т.д. Відмінні приклади представлені у наших партнерів eSputnik у цій статті.
Перед новим роком для магазинів одягу можна зробити розсилку, яка допоможе визначити ідеальну сукню у святкову ніч, який подарунок стане найкращим для читача після проходження квізу. Головне подати це так, щоб точно запам’яталося.
- Ні стандартним темам. Звичайно ж, тема – це основний показник відкриття. А ще — один із факторів, що визначає, куди потрапить ваш лист: у вхідні, промоакції чи спам. Я проводила експеримент: надіслала два абсолютно ідентичні листи, але з різними темами. Одне приходить стабільно у вхідні, навіть у нових адрес, друге в акції. Причому логіку складання теми, щоб потрапити до заповітної папки “Несортовані”, простежити важко, оскільки однієї зміни достатньо, щоб лист «пішов повз». Отже, потрібно запастися терпінням і тестувати.
Також не забувайте, що стандартні фрази на кшталт “Новорічні знижки” та “Останній розпродаж цього року” разом з емоджі ялинок та сніжинок не додадуть унікальності темі. Подумайте, як зробити так, щоб вас помітили та відкрили.
Підбиваючи підсумки, хочу сказати, що новорічні свята — це чудовий час, щоб завоювати лояльність клієнтів та підвищити продажі. Саме такий канал, як email-маркетинг, дасть вам все необхідне для бізнесу: комунікацію безпосередньо з вашою аудиторією, можливість дати відгук про вашу роботу без негативу, який зможуть побачити й інші клієнти.
Email-маркетинг дає можливість якомога довше та комплексно показувати клієнту, як саме він може покращити своє життя з вашими товарами/послугами, що змусить його повернутися за покупками неодноразово.
Крім того, email-маркетинг — потужний інструмент постійного нагадування про себе та створення асоціацій. Наприклад, якщо я думаю про сукню на Новий рік, то швидше за все згадаю про той бренд, який мені найчастіше надсилає добірку з гарними новорічними сукнями (до речі, у нас є кейс на цю тему). Якщо мені потрібно купити молди та барвники для імбирних пряників, то насамперед я піду в той магазин, який найчастіше бачу на пошті (посилання на кейс).